Moikka ! :)
Täällä ruudun tällä puolen kirjoittaa tällainen 22-vuotias positiivinen ja eloisa, naisellinen sinkku lepakko neitokainen, joka pohdiskelee mahtaakohan Pori-Tampere (ja lähikuntia unohtamatta) akselilla olla ketään 22-35v tasapainoista, hellää ja rehellistä huumorintajuista naista... ? :)
Etsiskelen siis niin ystäviä kuin myöskään en sulje pois vakavaa parisuhdetta jos oikein kolahtaa yksiin :)
Siispä, tosiaan; Jos yhtään koit tunteen, että haluaisit tutustua minuun niin rohkaise mielesi ja kerro minulle olemassaolostasi vaikkapa viestillä lähestyen :)
Olisi kiva kuulla sinusta ! :)
S.postini on
[email protected]
Jääden odottamaan viestiäsi;
-LepakkoLady93 :)
Pori-Tampere (ja lähikunnat) hoi ! :)
9
<50
Vastaukset
No hei :) oon itse 23 vuotias neiti. Asun tällä hetkellä Tampereella! Oon luonteeltani todella lämmin henkinen ja empaattinen ihminen. Tää sun ilmoitus oli pirtsakka ja kiva (: tutustuisin ihan mielelläni, jos nappas vastaa :)
- LepakkoLady93
sanzue91: Voi kiitos, mukava kuulla mm. että sain sitten ns. "vangittua" luonnettani tuohon ilmoitukseeni (pirtsakka jne) ! ^_^
Yleisesti ottaen kaikille; Unohdin vielä mainita erikseen tuossa ilmoituksessani että laittaisitteko mieluummin viestiä tuonne s.postiini, kun usein sitä tulee enemmän vilkuiltua päivän mittaan kuin tätä palstaa :D - LepakkoLady93
Nostan vain tätä :)
- LepakkoLady93
Nosto vain :)
- LepakkoLady93
Ääks... täähän vallan tänne hukkuu alle joten nosto :)
- LepakkoLady93
Jotta tää asia ei ehdi aivan kadota unholaan niin; Nosto :)
- LepakkoLady93
Nosto :)
- Foxxy
Onko kaikki hyvin?
- LepakkoLady93
...Miksi tuollaista kysyt ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 656285
- 635669
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1294690- 613947
- 143845
- 323249
- 693041
- 592866
- 762657
- 471980