Eli,miten/millaisilla välineillä tatskat tehdään linnassa? Onko välineillä eroa nykypäivänä,tai vaikka 30-vuotta sitten? Mistä esim. väriaine ja minkälainen on se itse tatuoimisvehje? Meneekö pitkäkin aika vaikka tollasen nyrkinkokoisen kuvan teossa?
Kiitos vastauksista etukäteen.
Tatuoinnin teko
8
7159
Vastaukset
- ...
Eipä siinä tartte kuin ompeluneulan ja kuulakärkikynän musteen. Ja ei kun vaan hakkaamaan ja jälki on kamalaa, etenkin kun kuviksen numero on koulussa ollu maks. kutonen.
- xxx
Joo kuulakärkikynällä piirretään törkeä pääkallo olkapäähän ja sitten laitetaan hyönteisneuloja korkkiin ja sillä hakataan värisisään kuulemma.
- utelias
Huhuh! Mistäköhän nämä ko. tarvikkeet saadaan linnaan? Kanttiinistako tilataan?
- tonikristian80
Tatskakoneen tekoon ei paljon vaadita.. Sen voi tehdä esim. seuraavista välineistä mitkä on kaikki vankilassa helposti saatavilla: Lyijytäytekynästä, ompeluneulasta tai kitarankielestä tehdystä neulasta, Playstationin ohjaimen moottorista tai kannettavan cd-soittimen moottorista,teipistä ja esim. puutikusta varsi neulalle. Koneen kasaaminen on hyvin helppo toimenpide... Väriä voi tehdä esim. seuraavasti otetaan kertakäyttö partahöylä joka pistetään palamaan ja siitä nouseva savu ohjataan peilin pintaan ja siihen muodostuu mustaa "töhnää" johon lisätään tippa shampoota, tippa vettä ja pikkuisen sokeria ja sekoitetaan hyvin ja väri on valmis.. Olen nähnyt kyseisellä värillä tehtyjä yli kymmenen vuotta vanhoja tatuointeja...joten kyllä se toimii vaikka tuntuukin uskomattomalta.. Eri värisiä värejä saa myöskin eräistä kynistä esim. rottrink merkkisistä kirjoitus kynistä...Joita ei kylläkään välttämättä saa sisälle kaikkiin kivitaloihin. Itse tatuoinnin teko on nopeata ja helppoa kun on tehnyt koneen hyvin ja kuvista tulee todella siistejä jos tekijä osaa niitä tehdä kunnolla.... Itsekin niitä tein useita ollessani valtion hoivissa ja kyllä niistä niin siistejä tuli, että kyllä kehtaan myöntää ne tehneeni... Voin lähettää kuvan tatskakoneesta joka on tehty samallalailla kuin linnassa on mahdollista...
- DDD
ihan hyviä kuvia siellä tehdään. koneella jotka tekee niin saavat ihan tatska liikkeen laatua, itelläni on molemmat kädet ja rinta eikä ne paljoa maksanu. esim partakoneesta saa koneen ja neuloja olen jopa itse sinne kuljettanut, kyllähän vankilaan saa kaikenlaista kuljetettua onhan siellä paljon aineitakin
- DDD
meillä oli ihan rotting värit ja käsin tehtiin ilman koneita koska niissä on jotain erilaista mutta ihan siistejä
- kokenut
ite oon tehny ja tuttu teki kans jätskitikkuun 5 ompeluneulaa ja kuulakärkikynän mustetta. tosi siisti tuli vaikka ite teinki :) aikaahan se vei enemmän ku koneella mutta jälki on tarkempaa kun jaksaa värkätä....eihä lusijalla oo mihikkää kiire :D
- Henxkuagainst
Saisinx tatskakoneen teko-ohjeet jne. sähköpostiini [email protected]
Mul o sähköhammasharja,ni mite siit väsäämää?I need help please! Mul o facebookkiki avoin aika usein nimelläni: Henna Kärkkäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94043Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423577Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141452- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155