Eli,miten/millaisilla välineillä tatskat tehdään linnassa? Onko välineillä eroa nykypäivänä,tai vaikka 30-vuotta sitten? Mistä esim. väriaine ja minkälainen on se itse tatuoimisvehje? Meneekö pitkäkin aika vaikka tollasen nyrkinkokoisen kuvan teossa?
Kiitos vastauksista etukäteen.
Tatuoinnin teko
8
7170
Vastaukset
- ...
Eipä siinä tartte kuin ompeluneulan ja kuulakärkikynän musteen. Ja ei kun vaan hakkaamaan ja jälki on kamalaa, etenkin kun kuviksen numero on koulussa ollu maks. kutonen.
- xxx
Joo kuulakärkikynällä piirretään törkeä pääkallo olkapäähän ja sitten laitetaan hyönteisneuloja korkkiin ja sillä hakataan värisisään kuulemma.
- utelias
Huhuh! Mistäköhän nämä ko. tarvikkeet saadaan linnaan? Kanttiinistako tilataan?
- tonikristian80
Tatskakoneen tekoon ei paljon vaadita.. Sen voi tehdä esim. seuraavista välineistä mitkä on kaikki vankilassa helposti saatavilla: Lyijytäytekynästä, ompeluneulasta tai kitarankielestä tehdystä neulasta, Playstationin ohjaimen moottorista tai kannettavan cd-soittimen moottorista,teipistä ja esim. puutikusta varsi neulalle. Koneen kasaaminen on hyvin helppo toimenpide... Väriä voi tehdä esim. seuraavasti otetaan kertakäyttö partahöylä joka pistetään palamaan ja siitä nouseva savu ohjataan peilin pintaan ja siihen muodostuu mustaa "töhnää" johon lisätään tippa shampoota, tippa vettä ja pikkuisen sokeria ja sekoitetaan hyvin ja väri on valmis.. Olen nähnyt kyseisellä värillä tehtyjä yli kymmenen vuotta vanhoja tatuointeja...joten kyllä se toimii vaikka tuntuukin uskomattomalta.. Eri värisiä värejä saa myöskin eräistä kynistä esim. rottrink merkkisistä kirjoitus kynistä...Joita ei kylläkään välttämättä saa sisälle kaikkiin kivitaloihin. Itse tatuoinnin teko on nopeata ja helppoa kun on tehnyt koneen hyvin ja kuvista tulee todella siistejä jos tekijä osaa niitä tehdä kunnolla.... Itsekin niitä tein useita ollessani valtion hoivissa ja kyllä niistä niin siistejä tuli, että kyllä kehtaan myöntää ne tehneeni... Voin lähettää kuvan tatskakoneesta joka on tehty samallalailla kuin linnassa on mahdollista...
- DDD
ihan hyviä kuvia siellä tehdään. koneella jotka tekee niin saavat ihan tatska liikkeen laatua, itelläni on molemmat kädet ja rinta eikä ne paljoa maksanu. esim partakoneesta saa koneen ja neuloja olen jopa itse sinne kuljettanut, kyllähän vankilaan saa kaikenlaista kuljetettua onhan siellä paljon aineitakin
- DDD
meillä oli ihan rotting värit ja käsin tehtiin ilman koneita koska niissä on jotain erilaista mutta ihan siistejä
- kokenut
ite oon tehny ja tuttu teki kans jätskitikkuun 5 ompeluneulaa ja kuulakärkikynän mustetta. tosi siisti tuli vaikka ite teinki :) aikaahan se vei enemmän ku koneella mutta jälki on tarkempaa kun jaksaa värkätä....eihä lusijalla oo mihikkää kiire :D
- Henxkuagainst
Saisinx tatskakoneen teko-ohjeet jne. sähköpostiini [email protected]
Mul o sähköhammasharja,ni mite siit väsäämää?I need help please! Mul o facebookkiki avoin aika usein nimelläni: Henna Kärkkäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453