Tatuoinnin teko

vankilassa

Eli,miten/millaisilla välineillä tatskat tehdään linnassa? Onko välineillä eroa nykypäivänä,tai vaikka 30-vuotta sitten? Mistä esim. väriaine ja minkälainen on se itse tatuoimisvehje? Meneekö pitkäkin aika vaikka tollasen nyrkinkokoisen kuvan teossa?
Kiitos vastauksista etukäteen.

8

7170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Eipä siinä tartte kuin ompeluneulan ja kuulakärkikynän musteen. Ja ei kun vaan hakkaamaan ja jälki on kamalaa, etenkin kun kuviksen numero on koulussa ollu maks. kutonen.

    • xxx

      Joo kuulakärkikynällä piirretään törkeä pääkallo olkapäähän ja sitten laitetaan hyönteisneuloja korkkiin ja sillä hakataan värisisään kuulemma.

      • utelias

        Huhuh! Mistäköhän nämä ko. tarvikkeet saadaan linnaan? Kanttiinistako tilataan?


    • tonikristian80

      Tatskakoneen tekoon ei paljon vaadita.. Sen voi tehdä esim. seuraavista välineistä mitkä on kaikki vankilassa helposti saatavilla: Lyijytäytekynästä, ompeluneulasta tai kitarankielestä tehdystä neulasta, Playstationin ohjaimen moottorista tai kannettavan cd-soittimen moottorista,teipistä ja esim. puutikusta varsi neulalle. Koneen kasaaminen on hyvin helppo toimenpide... Väriä voi tehdä esim. seuraavasti otetaan kertakäyttö partahöylä joka pistetään palamaan ja siitä nouseva savu ohjataan peilin pintaan ja siihen muodostuu mustaa "töhnää" johon lisätään tippa shampoota, tippa vettä ja pikkuisen sokeria ja sekoitetaan hyvin ja väri on valmis.. Olen nähnyt kyseisellä värillä tehtyjä yli kymmenen vuotta vanhoja tatuointeja...joten kyllä se toimii vaikka tuntuukin uskomattomalta.. Eri värisiä värejä saa myöskin eräistä kynistä esim. rottrink merkkisistä kirjoitus kynistä...Joita ei kylläkään välttämättä saa sisälle kaikkiin kivitaloihin. Itse tatuoinnin teko on nopeata ja helppoa kun on tehnyt koneen hyvin ja kuvista tulee todella siistejä jos tekijä osaa niitä tehdä kunnolla.... Itsekin niitä tein useita ollessani valtion hoivissa ja kyllä niistä niin siistejä tuli, että kyllä kehtaan myöntää ne tehneeni... Voin lähettää kuvan tatskakoneesta joka on tehty samallalailla kuin linnassa on mahdollista...

    • DDD

      ihan hyviä kuvia siellä tehdään. koneella jotka tekee niin saavat ihan tatska liikkeen laatua, itelläni on molemmat kädet ja rinta eikä ne paljoa maksanu. esim partakoneesta saa koneen ja neuloja olen jopa itse sinne kuljettanut, kyllähän vankilaan saa kaikenlaista kuljetettua onhan siellä paljon aineitakin

    • DDD

      meillä oli ihan rotting värit ja käsin tehtiin ilman koneita koska niissä on jotain erilaista mutta ihan siistejä

      • kokenut

        ite oon tehny ja tuttu teki kans jätskitikkuun 5 ompeluneulaa ja kuulakärkikynän mustetta. tosi siisti tuli vaikka ite teinki :) aikaahan se vei enemmän ku koneella mutta jälki on tarkempaa kun jaksaa värkätä....eihä lusijalla oo mihikkää kiire :D


    • Henxkuagainst

      Saisinx tatskakoneen teko-ohjeet jne. sähköpostiini [email protected]
      Mul o sähköhammasharja,ni mite siit väsäämää?I need help please! Mul o facebookkiki avoin aika usein nimelläni: Henna Kärkkäinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe