Tummat hahmot seuraavat minua

Riivaajatulee

En ennen uskonut, mutta nykyään uskon kun huomasin että minne menenkin minua seuraa MUSTA HAHMO, joskus se on seinällä ja joskus lattiassa kiinni, mutta se ei jätä minua hetkeksikään rauhaan,eilen olin illalla tulossa kotiin kun hahmo kierteli minua ympäri ja tänä aamuna hän vakoili minua seinästä.

Mistä näitä riivajahenkiä tulee?

14

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakobss

      Suurin osa niistä tulee ainakin omasta mielikuvituksesta ja silmissä liikkuvista erilaisista aineista, erityisesti pimeässä.

      • OSUKOOTOMAANPerseeseen

        Ei, kaikki tulee Jumalan ja Jeesusten (=VÄÄRIEN henkien) tahallisesta ja laskelmoidusta pelottelusta. He yrittävät kaikin tavoin kyllä vierittää niitäkin hahmoja ja syitä aina toisten päälle ja syyt toisten, syyttömien niskaan. JUMALA ja JEESUKSET ovat kaiken VÄÄRÄN, riivauksen, PIINAUKSEN, kiusaamisen ja kidutuksen takana, kaken ovat tänne tulleet meille maapallolle AIVAN tahallaan RIIVAAMAAN ja PIINAAMAAN. Koska ovat alkaneet AIVAN tietoisesti täällä PILAAMAAN ja tuhotöitänsä tekemään. He ovat myös ITSE kaiken alapää- ja ällöasian täällä aiheuttajat, aikaansaajat ja omin välinein (=millä ovat kaikin tavoin kiinni ja/tai yhteydessä ihmisiin), napanuoran kaltainen, useinmiten alapäällään ja KAIKELLA halullaan ovat kiinni ihmisessä kenessä vaan. Jatkavat tätä naimista ja rynkytystä, nussien koko ajan kaikkeen samaan liikkuvaan olentoon. Missä ikinä hän kulkee, siellä ovat Herrat TaivaanValtiaat nussimassa paskaVALEITANSA häneen, vaikka hän ei olisi lähelläkään niitä asioita eikä olentoja, jopa 100 km:n päästä ovat väkisin vetäneet hänet mukaan tollaisiin yhteyksiin. Hävyttömät Herrat JUMALA ja JEESUKSET eivät KOSKAAN jätä ketään meitä rauhaan moisista asioista, vaan kaiken KEHTAAVAT tulla yhtymään mieheen, heteroon, avuttomaan, väsynyt jo ikuisesti aikaa sitten, alusta asti, aivan syyttömään, täysin asiattomasti, aivan täysin SYYTTÖMÄÄN mieheen. Näin nussivat ja toimivat heteromieheen, nussivat homoJUMALA ja homoJeesukset, väkisin nussivat häntä alapäähän. Tämä kaikki on jo nähty, ovat muihinkin menneet alapäällään yhtymään, ihmiseen, mieheen, täällä luvattomat, KIELLETYT JUMALAValtiaat, koko maapallolla, planeetalla enää ollutkaan olla olemassa, vuodesta 2011 asti. Kaikki IHAN samaa alapäänussimista, Heidän PASKAValeperustein ja -ASIOIN.


    • kutsukaa-manaaja

      Sama vaiva! Tumma ihmisenmuotoinen hahmo seuraa kaikkialle, minne ikinä menenkin se lymyää aina jossain seinissä tai maassa jalkojen alla. Mikä erikoista, se näyttäytyy vain valoisassa, ja katoaa aina hämärässä.

    • medaaja

      Hakeudu meditaatioryhmään jota vetää vahva ja kokenut vetäjä. Nuo hahmot tulevat omasta piilotajunnastasi.
      Yksin harjoittamiseen tarvitaan pelkäämätön tyyppi, tasapaino tulee ajan kanssa.

    • Hihhuuli

      Olet ollut äsken humalassa, lienee oikea selitys. Minä näin humalassa aluksi Saatanan ja Isäni, sitten tuli pieni punainen Barnababa näkyyni, ja sitten Jeesus, ja Jeesus jäi. Kuolleen äitinikin kuulen koko ajan, ja näyssä näen milloin haluan, kuolemaa ei enää ole. Ainakaan olemattomaksi kuolemaa.... He ovat unessa, jotka kuoleman jälkeen olemattomia, mutta Koraanikin sanoo, että heidät herätetään kohta.

    • BLOODisLIFE

      Se tumma hahmo on sun oma varjo!

    • Varjo-jojojo

      Demoni. Pyydä Jeesus elämääsi, Hän suojelee sinua.

    • käännyJumalanpuoleen

      Vain Jeesusta Kristusta nuo hahmot pakenevat. Ne ovat riivaajia, langenneita enkeleitä, saatanan renkipoikia.

    • OtaTodesta

      Nimenomaan !
      Jeesus Kristus joka on Herra ja Vapahtaja kutsuu sinua seuraajakseen nyt juuri.

    • akaasiapuuntuntija
      • Anustiina_

        Mainitsemasi pörinä tapahtuu etupäässä persesilmän ympärillä.


      • akaasiapuuntuntija

        Persesilmä sijaitsee kylläkin takapäässä.


    • asijantuntija

      Höh. Kokemusta on. Ihan tavallinen psykologinen varjo.

      Neutraloituu meditoimalla oikealla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1706
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1317
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1275
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      880
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      871
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      108
      821
    Aihe