Minkä painosia muilla on pennut ollut 11vko iässä. Minulla on käyttölinjanen saku uros pentu ja paino on 12kg ja säkä 40cm.minkähän kokonen tulee isona.
saku pennun paino
3
124
Vastaukset
- Zaubermackenzie
Mulla poitsu oli samoissa mitoissa tuon ikäisenä. Nyt paino 42.6kg ja korkeus 64cm
- saksari7889
Ikä nykyään? On varmaa massiivinen kaveri
- Sabiinatyttö
Meidän sakutyttö painoi ell:n takastuksessa 6½ vkon iässä 1,8kg, nyt painaa vasta 6,2 kg ja on 13vkoa!
Onko paino oikeaan suuntaan menossa?
Enegia on vaikka muille jakaa, äidin kädet haavoja täynnä eli ruokkijalla, on muilakin toki, sänkyhyin ja sohviin suratellaan vauhdilla, meille on 6v sakemanni/sharpei tyttö, kuin tumma lyhytkarvainen sakemanni, hyväluontoinen, komentaa jos villeys ja haukunta ylittää desiibelit, jojo irvistellel tai tassulla maahan painaa ja pikkuinen ulisee, uui, ui ui,,, ei mene kauaa kun sama ralli alkaa! Liekö AHDH "viimesenä syntynyt" minkä ostimme keällä.
Muuten kaunis joka kohdaltaan!
Edellinen sakumme Sissi eli pitkän, ihanan elämän kanssamme (joitain sairauksia matkalla oli) eli 14v 10kk 6pv jolloin luopumisentuska oli tehtävä ja ikävä korvaamaton!
PS. oli iso narttukookseen, paino jopa 45-50 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1072043En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78880
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728