siis miten on mahdollista että helsingin kaupunki ihan tosissaan aikoo sulkea malmin lentokentän?!en voi uskoa miten niin hienolle paikalla halutaan rakentaa joku hemmetin betoniviidakko!!siis paikkaa ympäröi aivan upea luonto,lenkki polku joka menee kentän ympäri on aivan loistava. puhumattakaan siitä miten hisoriallinen tämä kenttä on ja koko alue muutenkin. helsingissä riittää kyllä rakennus alueita vielä muuallakin.ja jos nyt näyttää siltä että tilat alkaa loppua niin eikö helsinki ja vantaa voisi liittyä yhteen. sillä vantaalla koskemattomia alueita kyllä löytyy mutta ei rahoitusta kunnalistekniikkaan mitä taas helsingillä löytyy,eli eikö tässä olisi ratkaisu?
malmin lentokenttä on säästettävä
11
807
Vastaukset
- kundi stadista
kerjätkö meiltä fyrkkaa.Kaivelkaa itse skrubunne röörejä varten!
- Aliisa
Upeaa, ihanaa, nämä Malmin pelastajat ovat jo tännekin tunkeneet valittamaan. Ja kaikkein parasta, aiheen aloittajalla ei ole mitään tietoa kieliopista, kertoo Malmin kannattajista paljon.
- Erkki
Aloitat uuden lauseen pisteen jälkeen Ja -sanalla, jospa itse menisit vaikka takaisin koulunpenkille. Suosittelen eskaria niin voit ehkä joskus oppia kirjoittamaankin OIKEIN.
- Sohvatiikeri
Ilmailun ammattilaiset ja harrastajat ovat hyvin heterogeeninen joukko, joita kuitenkin yhdistää lämmin toverihenki.
Joukossa on duunaria ja työtöntä, pörssikeinottelijaa ja toimitusjohtajaa. Kaikki ovat kuitenkin samalla asialla.
Lentäjien kesken ei nokitella kirjoitusvirheistä tai muusta toisarvoisesta; tasa-arvo toteutuu lämpimältä, terveeltä pohjalta. - kek18
kuules aliisa,täma palsta onkin just nimenomaan tarkoitettu ilmailusta kiinnostuneille,eli jos jonnekin voi tästä malmin lentokentästä kirjoittaa niin tänne. Mutta et itse varmaan taida oikein ymmärtää tätä yksinkertaista systeemia,miten tämä toimii(palstalle kirjoittelu). Kertoo aika paljon sinusta itsestäsi,jos minulla ei ole mitään tietoa kieliopista,niin ei taida olla sinullakaan ihan kaikki kotona.
- keke18
kuules aliisa,täma palsta onkin just nimenomaan tarkoitettu ilmailusta kiinnostuneille,eli jos jonnekin voi tästä malmin lentokentästä kirjoittaa niin tänne. Mutta et itse varmaan taida oikein ymmärtää tätä yksinkertaista systeemia,miten tämä toimii(palstalle kirjoittelu). Kertoo aika paljon sinusta itsestäsi,jos minulla ei ole mitään tietoa kieliopista,niin ei taida olla sinullakaan ihan kaikki kotona.
- 154
Sohvatiikeri kirjoitti:
Ilmailun ammattilaiset ja harrastajat ovat hyvin heterogeeninen joukko, joita kuitenkin yhdistää lämmin toverihenki.
Joukossa on duunaria ja työtöntä, pörssikeinottelijaa ja toimitusjohtajaa. Kaikki ovat kuitenkin samalla asialla.
Lentäjien kesken ei nokitella kirjoitusvirheistä tai muusta toisarvoisesta; tasa-arvo toteutuu lämpimältä, terveeltä pohjalta.Kunpa plisikin noin?
- jotakin
Olentässäkatsastanutnäitäviestejätälläkinpalstalla,
Näköjääntännekkinoneksynytpilkunviilaajiajotkaosaa,
puuttuakirjoitusvirheisiinvaikkatekstistäsaaihan hyvinselvilleasian, muttaniitähänriittääjokapalstalle, kielioppitietoaan esittämään. Mitä sitten Malmin kenttään tulee, niin mikäli se halutaan säästää, niin perustakoot kentän puolustajat yhtiön, tms. ja lunastakoot omalla rahallaan kentän stadilta ja huolehtikoon "yhtiönsä" kautta ylläpidosta yms. yms. Ei tässä muillekkaan ole yhteiskunnan varoilla ylläpidettyä työ, ammatinharjoittamistilaa / paikkaa saati sitten harrastuspaikkaa, mitä kaipaisin. Kukin ottakoot rahapussinsa esiin ja menköön ostamaan kenttää.- Jotain muuta
Hieno homma, maksakoot vain kaikki omat harrastuksensa, mutta älä unohda teatteritaloa, oopperaa, musiikkitaloa, urheilukenttiä, kuntopolkuja, kävelykatuja, kirjastoja ym harrastuspaikkoja.
- puhtu
Jotain muuta kirjoitti:
Hieno homma, maksakoot vain kaikki omat harrastuksensa, mutta älä unohda teatteritaloa, oopperaa, musiikkitaloa, urheilukenttiä, kuntopolkuja, kävelykatuja, kirjastoja ym harrastuspaikkoja.
Olen ihansamaa mieltäsiitä, että olisipa tosiaankin niin, että käyttäjät maksaisivat käyttömaksun ja jakaisivat kustannukset yhteiskunnan rakentamasta harrastusmahdollisuudesta. Jos haluaisin nyt luistelemaan, ei onnistu, koska hallit on varattu jääkiekkoilijoille, uimahallista osa radoista varattu kilpauimareille, harrastajat ahdetaan parille radalle. Pururadat, kuin kynnöspeltoa ja niinpäinpois. jos haluaa harrastaa, on liityttävä johonkin lajiseuraan, että pääse esim verorahoin rakennettuun urheiluhalliin ns. ihmisten aikaan. Laji, jota harrastan onnistuu 60km kotoa, rahoitettu ja rakennettu ilman yhteiskunnan tukea. Elikkä olen samoilla linjoilla kanssasi, maksakoon harrastaja harrastuspaikkansa ylläpidon, rakentamisen yms.
- jotaing
Jotain muuta kirjoitti:
Laskeppas ihan jhuvikses, paljonko maksat veroina oopperatalosta,musiikkitalosta ja muusta ja sitten jos haluisit mennä sinne, niin ei kun maksa lisaa, sama pätee kaikkiin muihinkin "yhteiskunnan ylläpitämiin" palveluihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067