Kuinka moni käynyt kyseisessä laatikkokaupassa hausjärvellä? Laatikkokauppa löytyy myös verkkokauppana. Itse kävin paikanpäällä ja tulin siihen tulokseen etten kyllä mitään osta. Myyjä tyrkytti kauheesti ja tuotteet on hintaansa nähden huonolaatuisia. Messuillakin vierailevat ja yleisesti heidän osasto ihan täynnä ja sekasen näköinen.
Kamalaa katseltavaa kun yksi myyjä pompotteli muita ja kuvitteli olevansa jokin tärkeäkin henkilö.
Huonolaatuiset tavarat, huono palvelu, myyjillä ei visualista silmää, sotkuista, ylimielinen tyrkytys palvelu.
Onko teillä kokemuksia?
Laatikkokauppa kokemuksia
13
2161
Vastaukset
- Nähnyt
Ite en oo käyny paikanpäällä mut messuilla tullu vastaa. En sen enempää katsellut kun tuotteet tosiaan sotkuisesti laitettu. Liian paljon esillä. Varmaankin joki romukauppa?
- 35tarjat
Mie oon kerran käyny ja kivat ostokset ostettu. Hieman ylihintaa on ja esillepanot sotkuiset muuten ok kokemukset.
- Ihmeissään
kaiketi krääsää! On kohtuutonta myydä puulaatikkoa monella kymmenellä eurolla vaikka tuote suomalainen olisikin. Ei ole merkkituote eikä desing. Miksi siis hinta niin korkea. Ja esillepanoista... On kyllä sotkuinen. Minä messuilla nähnyt ja kokenut.
- Kreetalla
Selkeet verkkosivut laatikkokaupalla, jotakin lina rättejä tullut myyntiin. Kaveri tilasi pyyhkeen eikä suosittele muille. Pyyhe ei kuivaa mitään ja muutenkin huono laatuiset.
- Naurattaa1rätit
Kauheat rätit! Todella hintavia eikä suomessa valmistettuja. Kuka tuollaista haluaa ostaa :D kaiken maailman rätti kauppoja sitä onkin.
- Dcorckput
Tuli sitten lastikkokaupan verkkosivuilta tilattua, rikkinäisenä saapui perille ja kolhiintuneen näköinen. En suosittele
- Tilaustätä
Tämä omistaja kuulemma kiero? Seläntakana puhuja. En itse ole tälläistä huomannut mutta kuka tietää. Tilasin laatikkokaupan verkkosivuilta sisustusruukun ja toimitus kesti 6 arkipäivää kauemmin kuin oltiin luvattu. Ei siis pidetty kiinni sopimuksista heidän puolen.
- tyytyväinenasiakas
Olen asioinut kaupalla ja ostanut muutaman laatikon ja pyyhkeitä. Laatikot on nättejä ja mulle on tärkeää, että ovat kotimaista käsityötä. Kaupalla myös näin, missä ja miten tuotteet tehdään. Itse rakastan näitä hamampyyhkeitä mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Ja mitä hintoihin tulee, ei se puu ja maali ilmaista ole ja tarvitsee tekijänkin saada itselleen palkka.
- Täysin-erimieltä
Itse olen tilannut muutaman laatikon verkkokaupasta ja messuilla nähnyt osaston ja hyvät kokemukset molemmista! Ilme ei ole sotkuinen se on vaan omansa tyylinen ja tuotteita haluttiin laittaa mahdollisimman paljon esille kun niitä kerta riittää, mikä hienoa onkin! Ihania sisustus tavaroita ja vielä suomalaisia. Varmasti tilaan uudestaankin :) menkää te kateelliset muualle haukkumaan oikeasti huonoa palvelua ja laatua!!
- Espoolaane
Kuulostaa ihan kateelliselta kilpailijalta, joka länkyttää leukojaan. Niin samanlaista huonoa kieltä on kommenteissa, että kuvittelisi niistä useammankin olevan samoista näpeistä… Hinnat eivät mielestäni ole ollenkaan yläkanttiin. Paljollako itse möisit monen tunnin työn jos verottaja veisi siitäkin vähästä ainakin kolmasosan?
- Puhpau
Täällä pääkaupunkiseudulla saa saman verran maksaa rautakaupan kiinalaisesta puu- / puristepuulaatikkokrääsästä. Sitäpaitsi mikä ihmeen motiivi on arvostella jonkun messuosaston esillepanoa? Ei se ole mikään perustavanlaatuinen ongelma, senhän voi helposti korjata kysymällä joltakulta neuvoa / ostamalla konsultaatiota. Ihan kuin toisella on hienompi logo kuin toisella. Mitä sitten tulee pyyhkeisiin; jos et ymmärrä minkälainen hamam-pyyhkeen pitäisi olla, niin älä osta sellaista ja hauku sitten perään, ettei se "kuivaa mitään". Ilkeilyn ja mustamaalauksen perään on nyt kätevästi esitelty omaa tietämättömyyttään. Minäkin epäilen, että tässä on joku kilpailija uutterasti asialla, trollaamassa. Tuskin kukaan satunnainen asiakas nyt noin tarkalleen olisi kiinnittänyt edes huomiota, että montako laatikkoa siellä osastolla sitten on - saatika pystynyt jäämään kuuntelemaan, että mitä myyjät keskenään osastolla juttelevat.
- Daapi
Kateelliset omaan arvoonsa.
- Asiakas89
Mielestäni esillepano ollut siisti ja nätti. Tuotteet olleet laadukkaita, varmasti tulen uudestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882