Jos haluatte tietää kenen tahansa julkkiksen (yhdysvaltalaisen tai ranskalaisen, mieluiten näyttelijän) pituuden, voin kertoa teille tietämäni pituudet! Jos tiedän kyseisistä ihmisistä muutakin kuin pituuden, kerron lisätiedotkin. Mainitsettehan viesteissänne myös, haluatteko lisätietoja, jos niitä pystyn antamaan! Voitte kysyä myös omien lempinäyttelijöideni pituuden, mutta en kerro pituuden ja muiden tietojen lisäksi heidän nimiään, voitte arvailla! ;) En jaksa luetella kaikkea omista lemppareistani....
Haluatteko tietää julkkisten pituuden??Minä kerron
8
363
Vastaukset
- Kuibkapitjä
Kuinka pitkä on mun penis? ?????,
- äetikkäsi
6,2 cm aamun kusilastissa.
- pienikokoinen
Anna Abreu, Reese Witherspoon, Kylie Minogue, Tom Cruise pituus? Onko naispuolisista julkkiksista kukaan 156cm?
- Ladivaz
Vaativa homma kirjoittaa googleen julkkiksen nimi ja "height"... o_O
- actress18
Anna Abreu 153cm, Reese Witherspoon 156cm, Kylie Minogue 152cm, Tom Cruise 170cm. En muuten enää katsele netistä, vaan lista kotona. Itseä kiinnostavat nämä pituudet, ja samalla vaivalla kerron täällä halukkaille kun otan itse selvää :) Itsekin muuten olen näyttelijä, 188cm - jos kiinnostaa :D
Suosikkimiesnäyttelijöiden listallani ensimmäisenä oleva on 175cm, nimeä en toistaiseksi kerro.
- toimiston_aamu
Mr.Lothar 167 cm
- Anonyymi
Pate mustajärvi
- Anonyymi
Eliza Allure?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768