Mitä teen? En tiennyt näistä jutuista ja pelasin sitä mun kaverien kanssa! En ees kysynyt lupaa lopettaa ja en haluu et mulle tai mun läheisille käy mitään muassa pelottava mitä teen!!!!!!! Mutta uskon henkii
auttakaa mua
1
105
Vastaukset
- HesenKassa
Et oikeastaan enään voi tehä asialle mitään. Ja onhan se toki mahollista, ettei mitään tule tapahtumaankaan... Kerran pelattiin kaverien kanssa. Meidän aikaisemmilta vuokralaisilta oli jääny meidän varastoon jotain random tavaraa, kun ne oli muuttanu pois. Sielt sit löyty tämmönen lauta. Se on vissiin joku 20-25 v. vanha lauta, ainakin se on semmonen ränsistynyt ja puinen. Haiseekin vanhalle puulle.
Anyway, mentiin kaverien kanssa sit meidän aitan vinttiin peilaileen, kun siel on mun tämmönen kesä majoitus. Kyl se lasi sit liikku ja vastas kysymyksiin, mut tuntu kusetukselta koko homma. Joo, lasi liikku, mut epäilin, et oli kaverit, jotka sitä liikutti. Se "henki" oli joku 62 vuotias pieru. Ei suostunu kertoo mitään ittestään. Ei edes kertonu nimeään. Nainen se kuitenkin oli. Jossain vaiheessa mä sit vaan tokasin, et eikös tää nyt sit olis tässä, ja nostin sen lasin siltä laudalta. Kaveri jotain huus perään, kun menin tikkaat alas. En kuullu, mitä sano, nii aattelin vaan, et pyys mua tuomaan sille bissen. No paiskasin sen lasin sit seinään ja hain parit bisset. Menin takas ylös ja kaveri kysy, et mis lasi on. Sainoin, et sääntöjen nojalla rikoin sen. Sit se sano, et ei oltu saatu lupaa lopettaa. Ei siin sit mitään. Käytiin nukkumaan...
Toistaseks mitään ei oo käyny ja siitä on nyt kuitenki varmaan 3 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"698907Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545574Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275026Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään143878Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102691Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html412623- 241737