Ulkovaraston lattia

eristys

Moro. Olen eristämässä kylmää ulkovarastoa lämpimäksi. Seinien ja katon eristyksessä ei ole ongelmia. Mutta sitten lattia, tällä hetkellä lankkulattia jonka alla noin 10-20 cm päässä maa. Varasto on tehty betonisokkelin päälle. Onko ok jos lyön maanpäältä asti finnfoamia täyteen ja päälle 15 cm filmivanerin?

4

3451

Äänestä

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remonttimies1

Lankut voit laittaa takaisin, missä/miten kannattimet kun maa noin lähellä ? Laita yksi levy 5-7cm heti lankkujen alle, tuo selitys rakenteesta epäselvä.

• remonttimies1

Voit, kallista ja turhaan finnfoamia laittaa, lattia styroksia 10cm ja hiekalla tasaat ensin sopivaksi pohjan on halvin.

• Duunari2

Finnfoam on varmempi ratkaisu, koska siinä on suurempi vesihöyryn vastus eli estää paremmin mahdollisesti maasta nousevaa kosteutta.

Kannattaa hommata pontattua levyä niin saa tiiviimmät saumat ja ulkoreunat sokkelia vasten tiivistää vielä uretaanivaahdolla levyjä asentaessa sekä erikerroksissa saumat eri kohtiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      500
      2238
    2. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      888
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      39
      844
    4. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      453
      842
    5. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      828
    6. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      741
    7. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      695
    8. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      640
    9. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      626
    10. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      573
    Aihe