Vieläkö löytyisi vanhemmalle pariskunnalle ja pienelle koira mökkiä juhanukseksi vuokralle. Mielellään noin 100 - 200 km säteellä Helsingistä.
Juhannukseksi mökki
7
560
Vastaukset
- pikkumökki
Kyllä vaan!
Mäntyharjulla olisi vapaa mökki. Voit soittaa 040 506 1533. - Merimaisema
Porvoosta mökki
http://www.lomaovi.fi/fi/node/1616 - Kurussa
Hei! Joko löysitte mökin? Minulla olisi myös mökki vapaana Ylöjärven Kurussa. Siinä on suihku, wc ym. Jos kiinnostaa, voitte katsoa Etuovi.com kohde no 7683416. (se on myynnissä, kun en oikein itse enää käytä sitä) Vuokra juhannusviikolta olisi 500 €. terv. Auli 050 328 1047
- Sammalo
Meillä on mökki Helperin saaressa Lohjajärvellä katso kartasta läheltä Ojamoa. Siellä on soutuvene käytössä ja koira-aitaus, koska meillä on koira. Sähkö ja vesi on. Lisätietoja puh. 0400852863
- summerkeuruu
keuruulta, [email protected]
- mokki_ta
moro meillä on mökki nummipusulassa pienen järven rannassa,päämökki,vierasmökki ja saunamökki.sähköt on tv jne.0445700990 juhannusviikko ja jussi 400.
- Kolima
Hei,
saimme juuri siivottua perikunnan hirsimökin myyntikuntoon ja sinne pääsee juhannusta viettämään. Mökki sijaitsee entisen Pusulan kunnan nyk. Lohjan kaupungin alueella Vahermajärven rannan tuntumassa. Rantaan n. 200 m. Edullinen vaihtoehto. Voi soittaa 0459357326 Maarit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m664065Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o903491Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363229- 502705
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182229Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest221902- 291783
- 201414
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321406UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121400