Eli tarkoitus olis ostaa käytetty manki. Täl hetkel rahaa on mul vaan se 20e. Oon 14v eli kesäduuniin en päässy. Manki maksais sen 500e eli TARVIIN jostaki 480e ja ei mitään trolleja esim. Mee myymään ittees koska en ole menossa! Eli kertokaa miten te tienattu rahaa. Pitää vrm alkaa kerää pulloja ja säästää jokaikinen penni ja haluisin sen mankia tänä vuon
TARVIIN 500e
14valoittaja
2
75
Vastaukset
- 6546464
Kysy sukulaisilta tai naapureilta jotain hanttihommia josta ne vois vähän maksaa. Myy vanhoja tavaroita pois?
- 14valoittaja
Vasta muutettiin niin en iha viitti mennä naapureille mitenkää töihin ja sukulaiset asuu noin 200 ja jotain kilsan pääst täältä mis mä asun :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694