Arvoisa Puhemies:
"Siirrymme kyselytunnin viimeiseen aiheeseen. Edustaja Larsmo."
Edustaja Larsmo:
"Ärade talman. Hauuuuuuuuuu ! Hau hau hauuuuu ! Vuf vuf vuf vuff ! Auuuuuuuuu ! Räyh räyh räyh ! Hauhauahauauuuuuuu ! Ooooiiiiih ! Lääh lääh läääh ! Vuhvuh ! Huauauauh !"
Arvoisa Puhemies:
"No niin edustaja. Minuutti on täynnä. Tuossa nyt ei tainnut kysymystä olla ? Tai ainakin kovin kryptinen sellainen se on ? Haluaako joku ministereistä yrittää vastata ? Ei ? Kukaan ? Selvä. Haluaisin muistuttaa kaikkia minuutin aikarajasta ja asiassa pysymisestä. Ja aihehan on.
Suomenruotsalaisen kultuurin ja kielen asema suomalaisessa yhteiskunnassa.
Seuraava kysymys. Edustaja Jaakopstaadi."
Edustaja Jaakopstaadi:
"Ärade talman. Koooooooot kot kot kot ! Kotkotkot koooooot ! Koot potppot kotpot kotkot ! Koootkot kotpotkot kot ! Kot kot kooooot kot kot pooot pot ! kot kot ! Kaaaaaaak kot kot !"
Arvoisa Puhemies:
"Kyl kyl. Taas on minuutti täynnä. Tässäkään ei varsinaista kysymystä liene ollut ? Haluaako joku ministereistä yrittää ? Eí ? Ei naurulta pysty ? Minustakin tuntuu siltä kuin olisin juuri luovuttanut kolme litraa verta. Huimaa ja hikoiluttaa. Eiköhän todeta tämä asia tällä kertaa käsitellyksi. Mennään kaikki ulos vaikka tupakalle, kahville ja jätskille. Nostaan jalkaa tolppaa vasten tai kuopiin maata. Mitä nyt kukin haluaa. Aurinkokin paistelee niin hianosti."
Kyselytunti
Meidän_asia
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1091001
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830