Luin jutun Ylen sivuilta ja huomasin muutaman seikan. Hyvinkin tärkeän seikan.
"ELY-keskuksen suunnitteluyksikön päällikkö Risto Leppänen perustelee sopimuksen tekemättä jättämistä turvallisuudella ja palveluverkon riittävällä kattavuudella."
- Riittävällä kattavuudella?
Arvoisa Risto Leppänen, me elämme Suomessa ja Suomi on osa EU:ta. Suomi on vapaa markkinatalousmaa. Kysykää vaikka Olli Rehniltä.
Siksi Suomessa myös elintarvikealalla yrittäminen sattuu olemaan vapaata, edellyttäen, että täyttää toimintaa koskevat hygienia- ym. vaatimukset.
ELY-keskuksissa työskentelevien on syytä tutustua ko. keskuksia koskevaan lakiin.
Täidän tehtävänne EI TODELLAKAAN OLE MÄÄRITELLÄ JO TOIMINNASSA OLEVAN YRITYKSEN TARPEELLISUUTTA.
Ei myöskään aloittavan yrityken tarpeellisuutta jos yrittäjä ei tarvitse toimintaansa teidän valtanne alla olevia rahoja (poikkeuksena alkoholin myynti ja anniskelu).
Tuo kyseinen kioski on toiminut jo vuosia ja sen aiheuttama vaara olisi realisoitunut ja nähty ja todettu jos sellaista olisi.
Täytynee ottaa yhteyttä Olli Rehniin ja pyytää häntä muistuttamaan ELY-virkamiehille heidän asemastaan.
Virkamiehet ovat kansalaisia varten ja heidän tulisi kaikin keinoin edesauttaa kansalaisia heidän omaa elämäänsä kohentavissa tavoitteissaan. Virkamiesten tehtävänä ei ole jarruttaa hankkeita ja vaikeuttaa ihmisten elämää, kansalaiset eivät ole virkamiehiä varten.
Laki elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskuksista, 1. luku 3 §
Jormuan Grillistä vähän
9
1650
Vastaukset
- kainuunmeri
Pohjois-Pohjanmaan elyn väki piipahtelee leiriytymässä Manamansalossa... ja avustaa mielellään majoittajaa Kainuun kateellisten kurittamisessa...
- naapurit.harmina
Saattavat käyttää muitakin palveluja?
http://www.finder.fi/Mökkivuokrausta/Kainuun Meri Kajaani Cottages/JORMUA/toiminta/2664821 - suututtaa
Jormuan Kylmäniemen Grilli lopetettu viereisen Shell huoltamon lobbauksen takia. Vaikka ELY keskus vakuuttaa grillin risteyksen olevan vaarallinen. Kuitenkin siinä on yleinen levike, WC, parkkipaikka ja käynti 3:lle omakotitalolle. Samalla tiellä kaikki liittymät ei poikkea millään tavalla grillin liittymästä
On ihme miten puolueetonta virastoa voi markkinavoimat ohjailla. Tälläistä menoa muualla suomessa. Tiedoksi vain en edes itse ole kys. paikkakunnalta muta vihaksi pistää tälläinen mielivalta ELY viskaaleilta. - yrittelijäkö
Voiko tuo olla oikeesti totta??!! Helkkari, grilli ollut ainakin 30- vuotta siinä ja nyt ruvetaan ruikuttamaan täyttä paskaa!! Montako onnettomuutta siinä on sattunut, sen Grillin takia?? Lukuja pöytään ja HETI?!! Samassa liittymässä myös omakotiasujia. Pitääkö niilläkin muuttaa muualle, että nämä idiootti päättäjät saavat rauhan?? Oliskohan se grilli myynnissä? Helkkari taidan muuttaa takaisin sinne Kainuuseen ja ostaa sen grillin ja sitä paikkaa ei sitten varmasti mikään kusipää virkamies pysty sulkemaan sen jälkeen!! Äly ymmärrys hoi älä jätä...
- ai_JAJ
suututtaa kirjoitti:
Jormuan Kylmäniemen Grilli lopetettu viereisen Shell huoltamon lobbauksen takia. Vaikka ELY keskus vakuuttaa grillin risteyksen olevan vaarallinen. Kuitenkin siinä on yleinen levike, WC, parkkipaikka ja käynti 3:lle omakotitalolle. Samalla tiellä kaikki liittymät ei poikkea millään tavalla grillin liittymästä
On ihme miten puolueetonta virastoa voi markkinavoimat ohjailla. Tälläistä menoa muualla suomessa. Tiedoksi vain en edes itse ole kys. paikkakunnalta muta vihaksi pistää tälläinen mielivalta ELY viskaaleilta.Jormuan Kylmäniemen Grilli?
Yrittikö mökkiyrittäjä pitää grilliäkin siellä syrjässä, siellä Kajaanin kaupungin kustantaman uuden uimarannan seutuvilla, jonne 5-tien matkailijat eivät ikipäivänä tule poikkeamaan kaffeelle.
Kontiomäen Shelliä on turha syyttä. Shelli on paikkansa lunastanut kymmenien vuosien kovalla työllä ja on ollut jo pitkään takuuvarmasti kaikkien etelä-/pohjoissuunnassa kulkevien tiedostama valtakunnallinen pysäyttäjä.
Mökkikylä paremminkin yritti samaa kuin Shell, mutta löi kirveensä kiveen, varsinkin kun Putin teki mitä teki.
Saas nähdä, milloin mökkikylää ryhtyy pyörittämään joku paikallinen yrittäjä, Jormuan Grillikioskin tavoin.
- uusavuttomuus
palaute ELY keskukseen ja sassiin -ei rukutusta muille sivustoille !!
- Tappajakioski1ja2
"Jormuan Tappajakioski 1"
https://www.youtube.com/watch?v=1ohLtPptl3s
"Jormuan Tappajakioski 2"
https://www.youtube.com/watch?v=UbcunxQlnRk - 15_firmaa
Tarvitaan monta turvallista liittymää.
http://www.finder.fi/Mökkivuokrausta/Kainuun Meri Kajaani Cottages/JORMUA/toiminta/2664821
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316