Olen luultavasti tulossa Skotlantiin opiskelemaan nyt syksyllä 2015. Olen -95 syntynyt nuori nainen. Haluaisin vähän kartoittaa, voisikos tätä kautta saada yhteyttä muihin nuorehkoihin suomalaisiin joita siellä asustelee.... Vähän kun hermostuttaa tuo uuteen maahan muuttaminen ja olisi kiva tosiaan löytää joku juttukaveri :)
suomalaisia Skotlannissa?
6
191
Vastaukset
- Hannahi
Moikka! Mulla on sama edessä syksyllä ja vähän alkaa myös jännittää! Mihin kaupunkiin oot muuttamassa? Ite muutan Glasgowhun. Ja miten sulla on edennyt valmistautuminen lähtöön :)?
Moi! Olen muuttamassa Dundeehen (Abertayn yliopistoon olisin menossa) :) odottelen tässä kielikokeen tuloksia, pitäisi saada 80/120 pistettä TOEFL-testistä.... Valmistautua en ole oikein osannut muuten kuin lähettämällä SAAS:lle hakemuksen tuosta opiskelun rahoituksesta. Mites itsellä? :)
- Hannahi
Mä oon kans tehny sen SAAS hakemuksen ja sen lisäks oon allekirjoittanut sopimuksen asuntolahuoneesta. Vielä pitäis tehdä kelalle tukihakemukset ja varata lentoliput.
Mitä sä meet opiskeleen ja koska saat tulokset siitä kielitestistä? Hannahi kirjoitti:
Mä oon kans tehny sen SAAS hakemuksen ja sen lisäks oon allekirjoittanut sopimuksen asuntolahuoneesta. Vielä pitäis tehdä kelalle tukihakemukset ja varata lentoliput.
Mitä sä meet opiskeleen ja koska saat tulokset siitä kielitestistä?Ootko saanu päätöstä SAAS:lta jo? Mä en, odottelen vaan... Kielikokeen tulokset saan varmaan 27. päivä. Asuntolahakemukseen saan tunnukset varmaan päivän-parin päästä. Paljon odottelua, se tässä vähän ärsyttää :D
Meen opiskelemaan psykologiaa :) Entäs itse?
- Hannahi
En oo saanut vielä. Ja joo hirveesti odottelua ja pahinta odotusta on se, kun odottaa että olis jo siellä että pääsis sitten kohtaan kaikki ne haasteet mitä siellä on vielä edessä :D.
Mä meen opiskeleen politiikkaa :). Olis kiva jutella ihan kahden kesken, mut en haluais laittaa tähän mitää puhelinnro nii mitenköhän se sit onnistuu XDNiimpä! Koska siinäkin on haastetta kerrakseen sopeutua ja saada aikaiseksi joku oma arkirytmi :D no olis kyl kiva jutella kahden kesken, voin laittaa tähän mun s-postin niin vaihdellaan sitten numeroita :)
eli [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673