Onko kukaan tutkinut/sivunnut tutkimuksessaan Nikkisen sukua Leppävirroilta 1800-luvulla?
Suku Nikkinen Leppävirroilla
8
4115
Vastaukset
- Mumma
Oletko katsonut hiskistä? Minuakin kiinnostaisivat mustalais-Nikkiset.
http://www.genealogia.fi/hiski?fi- ATN
Olen katsonut Hiskistä, mutta ei apua.
Pitää varmaan käydä Mikkelin lääninarkistossa.
Nickinen voi olla sama nimi. Ruåtsin-kieliset/kirjoitustaitoiset papit ovat voineet niin kirjoittaa.
Mustalaiset Nickiset.... mielenkiintoista! - Henna
ATN kirjoitti:
Nickinen voi olla sama nimi. Ruåtsin-kieliset/kirjoitustaitoiset papit ovat voineet niin kirjoittaa.
Mustalaiset Nickiset.... mielenkiintoista!Moi! Ovatkohan samoja kuin Mäntyharjulta? Niistä löytyy jonkinverran tietoa...
- Mumma
ATN kirjoitti:
Mustalaiset Nickiset.... mielenkiintoista!Olet kai kuullut tunnetusta flamencotanssijastamme Reima Nikkisestä? Juuri hänen suvustaan olisin kiinnostunut, vaikken itse siihen kuulu.
- olen sukua romani nikkisille
ATN kirjoitti:
Mustalaiset Nickiset.... mielenkiintoista!valkolais nikkiset ja romani nikkiset on sukua keskenään
- R.N
Mumma kirjoitti:
Olet kai kuullut tunnetusta flamencotanssijastamme Reima Nikkisestä? Juuri hänen suvustaan olisin kiinnostunut, vaikken itse siihen kuulu.
Moi !
Olenläheistä sukua Reimalle...
Ota yhteyttä niin selvitellään...
Roman
- Sukututkija vaan
Savolaissukujen tutkimuksissani olen törmännyt 1850-luvun alkupuolella tummien Nikkisten kantaisään: hän oli nimeltään Juho Ludvig Nikkinen, syntynyt 24.8.1824. Asui perheineen ensin Keinälänmäellä, sitten Kohmansalossa. Hänen äitinsä oli Anna Stiina Hagert s. 1800 ja isänsä joku valtaväestön Nikkisiä, eli romanijuonne tulee sukuun Leppävirran Hagertien kautta ja näin saa alkunsa suuri romanisuku.
- santra
kato pulkkilan rippikirja 1857-66 sivu229 siinä nikkinen -longström 1705 luvulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677