Ruokakorista

Luotanparhaaseen

Mikäli kuluttaja hankkii kuukauden elintarvikkeet laadukkaina ja luotettavina tuotteina sekä CM:stä että Prismasta, ei siis mitää vesitettyjä sissäänheittokamoja, (Rainbow, Pirkka), niin kyllä Citymarket on kokemusteni mukaan edullisempi kokonaisuus ja myös laadukkaampi. Lisäksi ostoskokemukseen vaikuttaa myös kaupan henkilökunta ja yrityksen toteuttama henkilöstöpolitiikka. Näin arvioiden olen todennut Citymarketin ehdottomasti parhaaksi kokonaisuudeksi.

31

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sddgghj

      Joo joo kuinka monta kertaa meinasit vielä hehkuttaa tuota täällä voi jee

    • Kaupassakävijä

      Cittarissa kyllä parempi palvelu ja houkuttelevampia tarjouskampanjoita, mutta kokonaishinta ruokakassille tulee aina kalliimmaksi. Tämä on testattu. Just tällä viikolla hain edullista lohta ja ostin samalla jotain muutakin. Hintaa tuli huomattavasti enemmän kuin Prismassa.

      • halpaaon

        Miks hait, osta vaan Prismasta, niin rahaa säästyy ja palautusta tulee kivasti joka kuussa.


      • Kurjuudenlähde
        halpaaon kirjoitti:

        Miks hait, osta vaan Prismasta, niin rahaa säästyy ja palautusta tulee kivasti joka kuussa.

        Samalla tuet osuustoiminnallista ihmisten kurjistamista.


      • halpaaon
        Kurjuudenlähde kirjoitti:

        Samalla tuet osuustoiminnallista ihmisten kurjistamista.

        Mitähän kurjistamista tarkoitat? Mksi mielestäsi on kurjistamista? Vastaa, eikä pelkää mutua.
        Palkka sama kun muissakin kaupanalan työpaikoissa,. Asiakkaat saa tuotteet halvemmalla, palautusta kuukausittain mukavasti. Talletuksista korkoa enemmän kun pankissa.
        Mikä kivestää, näinhän juuri homma toimii ja oikein hyvin.


      • PunainenS

        Osuustoimintahan on sosialismia, yksilön yrittämisen vapauden rajoittamista. Sosialismihan pitäisi olla jo kitketty Suomesta. Lisäksi osuustoiminta mafianomaisesti puuttuu alueidensa muuhun liiketoimintaan rajoittavasti.


      • näinköon
        PunainenS kirjoitti:

        Osuustoimintahan on sosialismia, yksilön yrittämisen vapauden rajoittamista. Sosialismihan pitäisi olla jo kitketty Suomesta. Lisäksi osuustoiminta mafianomaisesti puuttuu alueidensa muuhun liiketoimintaan rajoittavasti.

        Ihan sama ei hetkauta mitenkään. Joka tapauksessa halvempi kun k-ryhmän kaupat,.
        Onko k-ryhmän kaupat sitten riistoporvarien tukemista? Hinnoista päätellen kyllä, voitot porvarien laariin ja köyhä kansa maksaa!


      • NäiOnNäppylät

        Cittarissa paremmat tarjoukset. Ruokakorit lasketaan kauppojen normaalihinnoista, jolloin käytännön tilanne vääristyy. Prismoissa ei enää halpuutuksen jälkeen ole kunnollisia tarjouksia, jolloin meidän perheessä ostokset siellä tulevat kalliimmaksi, kas kun meillä ostetaan muutakin kuin Oltermannia. Citarissa poimimalla tarjokset kärryihin tulee huomattavasti säästöä Prismaan verrattuna. Eikä tarkoita mitään "vesitettyjä sisäänheittotarjouksia" kuten joku aikaisemmin kirjoitti.


      • kerroesimerkit
        NäiOnNäppylät kirjoitti:

        Cittarissa paremmat tarjoukset. Ruokakorit lasketaan kauppojen normaalihinnoista, jolloin käytännön tilanne vääristyy. Prismoissa ei enää halpuutuksen jälkeen ole kunnollisia tarjouksia, jolloin meidän perheessä ostokset siellä tulevat kalliimmaksi, kas kun meillä ostetaan muutakin kuin Oltermannia. Citarissa poimimalla tarjokset kärryihin tulee huomattavasti säästöä Prismaan verrattuna. Eikä tarkoita mitään "vesitettyjä sisäänheittotarjouksia" kuten joku aikaisemmin kirjoitti.

        Oletko todella vertaillut hintoja? Mitkä tarjoukset on cittarissa halvempia, kerro !
        Kun kaikki normi tuotteet on halvempia prismassa. Enkä tarkoita näitä olttermanneja enkä reinbou yms halppis juttuja.
        Joku jo aikaisemmkssa keskusteluissa pyysi laittamaan hintoja, jotka on halvempia kun prismassa, eipä ole näkynyt! Vaan pelkkää jankutusta cittarin edullisuudesta, jolla ei ole mitään faktaa.


    • sddggji

      Yks lysti mistä sitä leipää ostaa

      • Syödäänkanaa

        Leipä kannattaa jättää ostamatta. Kotimaisista viljoista Etenkin vehnä, mutta myös ruis ja ohra, ei niinkään kaura, ovat ihmisen suolistolle myrkkyä. Ne aiheuttavat vuotavaa suolta, (kts google), ja autoimmuunisairauksia. Evoluutio ei ole vielä sopeuttanut ihmisen suolistoa kestämään ao. viljoja.


      • vouhotusta

        Pappa-vainaa, 94 v asti eli. Söi kaurapuuroa ja ruisleipää, kahvileipänä lenttapullaa. Ei suolisto ja auto-ongelmia. (Keuhkokuume korjasi pois)


      • Syödäännautaa
        vouhotusta kirjoitti:

        Pappa-vainaa, 94 v asti eli. Söi kaurapuuroa ja ruisleipää, kahvileipänä lenttapullaa. Ei suolisto ja auto-ongelmia. (Keuhkokuume korjasi pois)

        Hän sattui kuulumaan siihen minimaaliseen osaan väestöstä jolla oli lähes puhdas geenistö ja söi kauraa joka ei ole läheskään niin vaarallinen kuin muut viljat. Lisäksi hän eli lapsuutensa ja nuoruutensa aikana jolloin syötiin puhtaita muita elintarvikkeita yleensä omasta maasta joka sijaitsi kaukana saasteista.
        Hän teki luultavasti nuoruudessaan fyysistä työtä ja joi lähes puhdasta kaivovettä eikä kloorinestettä putkesta, ellei nyt sitten asunut kehittyneemmässä kaupungissa. Rauha hänen muistolleen.


    • vapaavalintaa

      Jotkut rainbowit ja pirkat ovat vedellä jatkettuja ja mauntappajilla käsiteltyjä. Joissain on 100 % sama tuoteseloste ja valmistaja kuin "laatu"brändissä. Onpa väillä Pirkka 20 snt kalliimpi kuin alkupräinen. Jutilan makkararaadin tesin voitti lihaisa S-kyrsä. Taitaa loppua S-kaupoista ennen Juhannusta.

      Kuluttajan kannalta on hyvä, että on Prismat, Cittarit, K/S-marketit, Lidlit... voi käydä missä lystää. Jos paikkakunnalla jonkun kaupan henk.kunta on naama väärinpäin, tai kauppias paikallinen kiintiö-ökyilijä. Voipi vaihtaa asiointipistettä. Joskus kiireissä kaäydä, R-kioskilla tai Siwan kioskihintoja ihmettelemässä...

    • smies

      Joku kyseli faktaa, cittarin edullisuudesta. Hintoja esiin, eikö kukaan olekkaan niin hintatietoinen kun täällä väityää cittarin edullisuudesta.
      S hakkaa k mennen tullen, valitettavasti!

      • Tyylinvuoksi

        Hinnoista viis, vaikuttaahan se myymälän imagokin paljon siihen missä viitsii käydä. S-ryhmällä on voimakas maatiaisimago, kun taas Keskolla on huomattavasti hienostuneempi. Jos kerrot käyväsi Prismassa niin sinut luokitellaan heti kaurapuntiksi Toivakasta tai yksinhuoltajareppanaksi lähiöstä, keräämässä -30%:n tuotteita. Noin esimerkkeinä.


      • imagokohillaan
        Tyylinvuoksi kirjoitti:

        Hinnoista viis, vaikuttaahan se myymälän imagokin paljon siihen missä viitsii käydä. S-ryhmällä on voimakas maatiaisimago, kun taas Keskolla on huomattavasti hienostuneempi. Jos kerrot käyväsi Prismassa niin sinut luokitellaan heti kaurapuntiksi Toivakasta tai yksinhuoltajareppanaksi lähiöstä, keräämässä -30%:n tuotteita. Noin esimerkkeinä.

        Vai imagon vuoksi, voi he...tti, et voi olla tosissas? Kyllä imago luodaan ihan jossain muualla kun kassa jonossa tai lihatiskillä . Ei perhemarketit, kumpikaan ole niitä paikkoja jossa käydään esittäytymässä ja luomassa imagoa.
        Nyt kyllä puheet alkaa olla jo järkeä vailla,!


      • Hyvintotinen
        imagokohillaan kirjoitti:

        Vai imagon vuoksi, voi he...tti, et voi olla tosissas? Kyllä imago luodaan ihan jossain muualla kun kassa jonossa tai lihatiskillä . Ei perhemarketit, kumpikaan ole niitä paikkoja jossa käydään esittäytymässä ja luomassa imagoa.
        Nyt kyllä puheet alkaa olla jo järkeä vailla,!

        Ei täällä kukaan ole puhunut, ainoastaan kirjoittanut. Mikäli kuulet ääniä niin ehdotan pikaista yhteydenottoa hoitohenkilökuntaan.
        Kauppiashan se liikkeen imagon luo henkilökuntansa kanssa, asiakkaat vain mukautuvat hiljalleen siihen. Näin tapahtuu jakautuminen junttikaupan ja hyvän fiiliksen myymälän välillä.


      • imagokohillaan
        Hyvintotinen kirjoitti:

        Ei täällä kukaan ole puhunut, ainoastaan kirjoittanut. Mikäli kuulet ääniä niin ehdotan pikaista yhteydenottoa hoitohenkilökuntaan.
        Kauppiashan se liikkeen imagon luo henkilökuntansa kanssa, asiakkaat vain mukautuvat hiljalleen siihen. Näin tapahtuu jakautuminen junttikaupan ja hyvän fiiliksen myymälän välillä.

        Jos et ymmäryänyt mitä tarklitin sanalla , PUHEET , korjataan se ymmärtämisen helpottamiseksi slnulle sitten! Eli, KIRJOITUKSET. ,

        Ja vielä hinnoista, vain tyhmä tai tietämätön, maksaa samoista tuotteista liikaa!


      • Täydellinenimago
        imagokohillaan kirjoitti:

        Jos et ymmäryänyt mitä tarklitin sanalla , PUHEET , korjataan se ymmärtämisen helpottamiseksi slnulle sitten! Eli, KIRJOITUKSET. ,

        Ja vielä hinnoista, vain tyhmä tai tietämätön, maksaa samoista tuotteista liikaa!

        Mikä sitten on liikaa? Kymppi sonnasta vai satanen priimasta? Kuka sen rajan vetää? Varakas henkilö ostaa haluamansa katselematta hintoja ja persaukinen kyttää joka tarjouksen, se on ihan rahasta kiinni.
        Muutama omituinen sana ensimmäisessä lauseessasi, lisäksi pilkutukset päin mäntyä. Kirjoititko ehkä kiihtyneessä tilassa vai Prisman vessassa ilmaisella kakkireissulla?


      • fhdh
        Täydellinenimago kirjoitti:

        Mikä sitten on liikaa? Kymppi sonnasta vai satanen priimasta? Kuka sen rajan vetää? Varakas henkilö ostaa haluamansa katselematta hintoja ja persaukinen kyttää joka tarjouksen, se on ihan rahasta kiinni.
        Muutama omituinen sana ensimmäisessä lauseessasi, lisäksi pilkutukset päin mäntyä. Kirjoititko ehkä kiihtyneessä tilassa vai Prisman vessassa ilmaisella kakkireissulla?

        Lidleissä ei taida vessaa ees olla..


      • Kuplaotsia
        fhdh kirjoitti:

        Lidleissä ei taida vessaa ees olla..

        Sen huomaa kyllä siellä henkilökunnan ilmeistä.


    • ettämitenkä

      Harmi kun ei ole enää E-liikettä ja säätökassaa johon ihmiset voisivat tallettaa rahojaan. heeeeeheheheeh!

      • Olisekauhiaatouhua

        Älä muuta kirjoita! Oli se sekin hullua kun työväenliikkeen kaupassa oli melkein tuplahinnat osuuskauppaan verrattuna ja vasuriagitaattorit melkein pakotti duunarit ostamaan sieltä. Osuuskaupassa nähty vasuri tai demari oli luokkapetturi. E-liikkeen voitot menivät sitten puoluepamppujen Neuvostoliitonmatkoihin ja vodkaan. Niin ja eroottisiin kokousmatkoihin ay-liikkeen omistamissa lomapaikoissa.


    • Tukipahankäytyä

      Kävin tänä aamuna yhdessä noista Jyväskylän Prismoista katsomassa miten edullisia ne ovat. Kauppa oli puolillaan erilaisia hyllyntäyttäjiä, kaupan asusteet niillä oli, oletin henkilökunnaksi. Valtaosa yritti piiloutua maailmalta niin ettei vaan tarvinnut sanoa huomenta asiakkaalle tai edes vastata tämän tervehdykseen. Poikkeuksena oli yksi iloinen nuori neitonen joka oli varmaan ensimmäistä aamua paikalla kun tervehti eikä ollut vielä oppinut talon tavoille.
      Ostinkin toki joitakin tuotteita ennen siirtymistä Citymarkettiin, mutta myymälän hinnoittelu minusta mitenkään kertonut edullisuudesta ja koska minulla ei luonnollisesti ole sitä escorttiakaan niin vierailu jäi pitkäksi aikaa viimeiseksi.
      Oli mukava siirtyä naapuriin edullisille ostoksille mukavan henkilökunnan sekaan.
      ps. innokkaille: Ei se tervehtiminen ole minulle mikään tärkeä asia, mutta se kuuluu sivistykseen ja hyvään kaupantekotapaan ja antaa osaltaan positiivisen yleiskuvan yrityksestä.

      • tarjoushaukka

        Ei sitä eskorttia tarvita alennuksia saadaksesi, niin kuin k-korttia. Hinnat on kaikille asiakkaille samat ja erillisiä tarjouksia kortilla ei ole. K kortilla saa vaan tarjouksia ne joilla on kortti! Ja monesti k-kortti "tarjoukset" on saman hintaisia kun muissa kaupoissa, ei pelkästään s-kaupoissa.
        En omista kumpaakaan korttia ja käyn missä kaupassa milloinkin hyvittaa. Mutta kyllä ne s-ryhmän kaupat vaan hinnaltaan on edullisempia, valitettavasti.
        P.S. Minimani aika edullinen ja siisti nykyää, sielläkin tulee joskus käytyä.


    • hyväthinnat

      Tuliko hyviä plussia vai relusti boonusta juhannusostoista?
      Minä ostin sieltä missä parhaat hinnat!

    • bellot

      K niinkuin KALLIS. kyllä k-kaupassa on halpaa, jos ostat vain k-plussa tarjouksen tuotteita ja tarjousruokia etkä mitään muuta.

    • Miksiturhaatouhua

      Miksi ostaa ruokaa ja juosta kauppoja kiertämässä kun ravintolat ovat täynnä joutilaita kokkeja ja tarjoilijoita valmiina kantamaan sinulle ruoan lämpimänä pöytään. Kerrot vain mitä haluat ja maksat, pöytäkin siivotaan syötyäsi ja joku somali tiskaa astiat näkymättömissä. Helppoa, kävelet kylläisenä ulos nauttimaan kesästä tai pyydät taksia viemään sinut päikkäreille kotiin.

    • uudetperunat

      palvelua ei saa -olisin ottanut 200g savuhovin metwurstia(kilohinta 49),tiskissä oli siivutettuna 100g,myyjä länttäsi sen pakettiin,olin niin hölmistynyt etten tajunnut alkaa pyytämään että eikö sitä voi siivuttaa vieressä olevasta palasta lisää-jäipähän kauppiaalta saamatta n.5e .Ei ole eka kerta,kun joku kohta hyllyssä tyhjä,henkilökuntaa saa etsiä ja jos sattuu löytämään ja pyytämään tuotetta,takahuoneesta yleensä löytyy lisää,moni on voinut olla tuotetta vailla,mutta lähtenyt tyhjin käsin,silti käytän paljon cm kohteena.kun on lähin kauppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe