Nakukymppi

prosekuuttori

Padasjoella juostiin taas ns. nakukymppi. Suuri joukko alastomia ihmisä haahuilee pitkin kylänraittia julkisilla teillä ja saavat siten pahennusta aikaan. Onkohan kukaan järjestäjä tullut ajatelleeksi homman lainmukaisuutta. Yleensä tämän tapaisesta viuhahtelusta kirjoitetaan sakot sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta,jos joku tekee poliisille ilmoituksen. Kyseinen täysin sairas tapahtuma pitäisi järjestää suljetulla alueella, jotta sivulliset, varsinkaan lapset, eivät joutuisi tällaiselle roskalle alttiiksi.

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikuli

Sitähän näytettiin jopa televisiossa, joten mistää suljetusta tilaisuudesta ei ollut kysymys.

• myö344

Missä kaapissa elätät itseäsi ja lapsiasi? Löysää pipoa ja lähde mukaan juoksemaan......

• 16-15

Villakoiran ydin on siinä, että jonkun pitää tehdä poliisille rikosilmoitus sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta ja ilmoittautua sellaiseksi todistajaksi, jonka mielestä tapahtuma aiheuttaa pahennusta. Todistajan/ilmoittajan, tai mieluummin useammankin pitää kertoa, että ainakin hänessä se aiheuttaa pahennusta.
      Tällöin juttu menisi todennäköisesti tuomioistuimen ratkaistavaksi.

Asia on sen laatuinen, että poliisin pitäisi ottaa se käsittelyyn viran puolesta. Poliisi on kuitenkin haluton itse tekemään rikosilmoitusta, tai tutkimaan rikosta, jota kansa pitää ´hyväksyttävänä´. kuten esim. haluttomuuden puuttua ja tutkia maahanmuuttajien tekemiä rikoksia.

• Oli.joku.jiukkapillukin

Antaa mulukun heilua ja pimpsan kiehua .

• Pertti-setä

Eipä siellä pakkasella palkoa näy, ei ainakaan pojilla. Minun kokemus on, kun käyn uimassa avannossa, "se" ikäänkuin vetäytyy koteloon, "siitä" ei ole paljon esiteltäväksi, vaikka juoksisi Padasjoen raittia aivan lähituntumalla nuoren neidon takana, jos se ei nyt ole ihan Andersonnin Pamella.

• Äinäänsejase

Vitjamunat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe