Tosi kiva veikko ja remppamies henkeen ja vereen.
Nyt se suunnittelee rakentavansa kesämökin.
Jestas. Mie löysin miehen.
4
70
Vastaukset
- sinitulkku
Minä taas löysin miehen, joka istuu vain tietokoneella, Minun on aina vihjailtava varovaisesti mitä pitäisi tehdä, mihin en itse kykene.
Vaihtaisin, jos löytyisi sellainen kunnon remppataitoinen mies.- moniottelija
Hei tehkää palvelus kansantaloudelle,maksakaa niistä remonteistanne alan ammattilaisille älkääkä uskotelko kenellekkään miehelle hakevanne ihmissuhdetta jos pontimena onkin vain saada tehdyksi joku työ mihin ette itse pysty.Tai koettakaa edes kerran elämässä sitä itse tekemistä.
- luulotpois
Miehet taas etsii itselleen talouskonetta! Tehkääpä palvelus, hankkikaa siivooja ja laittakaa itse ruokanne!
- moniottelija
Osaan kyllä nuo kertomasi hommat itsekkin ja vieläpä aika hyvin eikä nykymiehet totta puhuen kaipaa yleiskonetta kotiinsa vaan aitoa ihmistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069