mustat housut,ja pissaus

pissahousu

Eli huomaaks mustista,tai tummista farkuista et niihin on pissannu??Ois vaan niin helppoa hädän tullen pissiä housuun...Onks kukaan kokeillut?

17

1893

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noenusko

      Se riippuu siitä mustan sävystä. Tummanmustasta ri nöy mut vaaleesta näkyy

    • eieieinäin

      Et ala tekeen niin :D sen huomaa, vähintään hajusta ja samalla on ikävä kävellä, istua jne ja penkit kastuu ja niin myös ehkä paidat ja sukatkin

      • zzzxxx

        Onks kokemusta??Heh...


      • Ei todellakaan haista jos et oo niihin viikko sit pissannut. Ei tuore pissa haise farkuissa


      • pisuhousu
        SporttiEmmi kirjoitti:

        Ei todellakaan haista jos et oo niihin viikko sit pissannut. Ei tuore pissa haise farkuissa

        Ja kun käyttää paljon hajuvettä,niin eipä pisu haise vaik farkut nilkkoihin asti pisusta märät;-).Kokemusta on...(ja paljon!!!)


      • PissaHeta

        Tarvitseeko housuun pissaamistaan välttämättä salata.
        Olen itse käynyt melko vaaleissa märissä farkkuissa ihan tavallisesti käyttäytyen ostamassa uudet farkut ilman ongelmia.
        Olen myös ollut pissa housussa metrossa,eikä kukaan tuntunut edes välittävän.


      • vainfarkut
        PissaHeta kirjoitti:

        Tarvitseeko housuun pissaamistaan välttämättä salata.
        Olen itse käynyt melko vaaleissa märissä farkkuissa ihan tavallisesti käyttäytyen ostamassa uudet farkut ilman ongelmia.
        Olen myös ollut pissa housussa metrossa,eikä kukaan tuntunut edes välittävän.

        En mä ainakaan salaile pissimistäni,ja suht vaaleita,tiukkoja farkkuja käytän.Takkikin niin lyhyt ettei silläkään pysty peitellä...Kerran kävin kaupassa ku olin pissinyt housuun,ja kassatyttö huomas mun pissaiset farkut,ja kovaan ääneen totes et" ei oo totta. Oot sä kussut housuun?!?!".johon mä vastasin vaan et"joo oon mä kussut"Ja otti viä kuvia kännyllä todisteeksi, et saa näyttää kavereilleen et asiakkaalla oli kuset housussa;-)


    • pissihousu

      Mikset vaan yksinkertaisesti kokeile.Sillähän se selviää

    • pisuhousu

      Mustiin farkkuihin voi ihan huoletta pissiä.Ei sitä huomaa,kokemusta on.Eikä tunnu yhtään ikävältä toi kävely tai istuminen(mun mielestä).ite pidän lyhyitä paitoja et ne ei kastu,mut jos seistessä päästää kaikki kerralla,niin kengät kyl kastuu.

    • freeballerboy

      Tota en harrasta mut kiima tippoja tulee tosi usein lerssin päästä farkkuihin eikä ne näy ulos. Farkkujen sisä puolella nappien alueella se vaan näkyy. Edes kunnon sperma lasti ei välttämättä erotu ku farkut on kuitenki sen verran paksut vaikka spermat valuu reisiä pitkin alas. Ja sekin tapahtuu välillä jos on kulli kovana (aika usein se on).

    • poika983

      Minkä väriset farkut sulla on, mulla tumman siniset, joo vaikka spermat vetäny niitten sisään nii ei näy

      • freeballerboy

        Mä käytän kans tumman sinisiä sillei vähän löysempiä farkkuja tai ei ne ainakaan kovin kireitä oo. Ei näy läpi spermat vaikka ois kunnon lasti. En tietystikään käytä alkkareita joten kulli jäykistyy tosi helposti jo ihan kävellessä.


    • fifteen

      Mulla oli koulun päättäjäisissä mustat farkut (uudet) Oltiin illalla kaverin mökillä ja siellä otettiin ihan kunnolla ja sit vaan nukahdin ja heräsin yöllä. Tosi noloo mulla oli tullut pissat housuun. Farkut ja bokserit kusessa, onneksi oli mustat farkut joten se pissa ei näkyny. Kannattaa kokeilla.

    • kusihousu

      Nykyään suuri osa vessoista on maksullisia,ja itse en ainakaan aio vessassa käynnistä maksaa joten antaa tulla housuun vaan...Timmit tummat farkut jalassa eikä näy juurikaan eikä ees tunnu ikävältä...

    • Anonyymi

      Olen kokeillut mutta kun lirautin vessa jonossa himaan housuun se näkyi selvästi :(

    • Anonyymi

      No yks mun luokkalainen tyttö piteli pissaa kun tunti alkoi ja sit sen haarojen väli alkoi kastua ja sillä oli mustat housut

      • Anonyymi

        Ja sit vielä näkyi selvästi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe