Kyseessä on vuosimallin 2010 Honda CBR 125R. Alkuperäisestä koneesta hajosi mäntä viime kesänä jolloin halvemmaksi tuli ostaa uusi moottori. Tämä uusi moottori oli vanhemman mallin (2005) CBRästä eli kaasarimallista. Moottoriin vaihdettiin ruiskukoneen kansi, johon saa lambda-anturin kiinni (kaasatikoneen kannessa ei ole kierrettä lambdalle). Myös staattori ja vauhtipyörä vaihdettiin jotta toimii ruiskun kanssa (ei antanut kipinää kaasarimallin vauhtipyörällä).
Ongelmana on se että vanhalla koneella ajoi tankkauksella (noin 8 litraa) 400-450 km, mutta tällä uudella koneella samalla määrällä ja samalla ajotavalla, jopa rauhallisemmalla ajaa vain noin 200-300 km.
Tyhjäkäyntikierrokset on lämpimänä noin 1500 rpm, renkaat ja rengaspaineet hyvät, jarrut ei laahaa, ketjuilla ajettu noin 3000 km ja niiden rasvaus ok, venttiilinvälykset oikeat, kokeiltu kahta eri lambda-anturia mutta ei vaikutusta, ilmansuodatin puhdas ja sytytystulppa vaihdettu. Ei vuoda bensaa. Vesipumppu tosin pitää tietyillä kierroksilla pientä rallatusta, mutta vaikuttaako se bensankulutukseen kulutukseen?
CBR 125 bensankulutus noussut
jiiveesee
1
253
Vastaukset
- en_tiedä_
en tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy421059Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740