eli 6.534 ja ahas tila,paluuputki uusittusuuttimilta pumppu ei vuoda eikä suutimen juuret,eikä letkut,eikä se mikä antaa syötön itse pumpulle.mistä enää etsiä!!ei vaikuta koneen käyntiin eli paluupuolelle menee mutta kun kaikki uutta!!
perkins vuotaa dieseliä mutta mistä
5
462
Vastaukset
- Yanmarilla
Meneekö paluu suodattimen päälle vai tankkiin
- MyösPerkins
Ei tuollaista ongelmaa pysty oikein hyvin ratkaisemaan näin kirjoitusten välityksellä näkemättä moottoria.
Tarkoitat varmaankin Perkin 6.354 mallia koska tuota mainitsemaasi en ole kuullut olevan olemassa.
Tarkoitat ilmeisesti että polttoainetta vuotaa ulospäin jostain mutta et ole löytänyt vuotoa mistä vuotaa? (eikä kyseessä ole ilmavuoto putkiston sisään päin? koska kirjoitat ettei ole vaikutusta koneen käyntiin).
Kyllä tuollaiset ulospäin olevat vuodot huomaa melko helposti, kuun ensin kuivaat kaikki paikat , putket ja liittimet yms. ja sitten moottori käyntiin ja seuraat mistä alkaa vuotaa polttoainetta ja sen jälkeen tietysti vian korjaus. - sdfrtghj
Jakajatyyppisen ruiskutuspumpun kannessa olevan kaasuvipstaakin läpiviennin tiivisteet olen joskus vaihtanut kun vuotivat. Kone oli jonkin mallin Perkins, mallia en muista.
- pirunperkinssi
Tällöin järjestelmä yleensä kyllä imaisee ilmat eli kone ei käy... Juuri samat o- renkaat vaihtanut.
Kaverin veneessä kanssa vaihdettiin...ei ottanut ilmma, ulos työnsi. Tässä kotelossa on ilmeisesti siirtopumpun paine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439