Vaajakoskella on Kairahtan alueella koirakeskus, jonka koirat räkyttävät äänekkäästi päivät pitkät, ja välillä yölläkin.
On ikävää, ettei omalla pihallaan enää saa olla yhtään rauhassa ilman näiden ilmeisen välinpitämättömästi pidettyjen koirien jatkuvaa räksytystä aitauksessaan.
Ne metelöivät kymmenen jälkeenkin, ja monasti on herättäneet neljältä aamulla.
Puhuminen tälle nokkavalle "hoitajalle" ei auta.
Liekö tuollainen kiusanteko minkään lain nojalla sallittua?
Lähemmäs kymmenen kun alkaa kuoronsa, on siinä kestämistä.
Mainittrakoon, että muillakin on koiria, eivätkä ne hauku koskaan tuolla tavalla turhaa!
Räkyttävät rakit
7
93
Vastaukset
- 19221
Sun pitäisi varmaan muuttaa Vaajakosken Kairahtaan alueelta pois. Jonnekin rauhallisempaan paikkaan.
- Piotalloutta
Koiran haukkuminen on ainoa tapa häiritä naapureita täysin laillisesti. Työssäkäyvien ihmisten täytyy vaan muuttaa pois näiden moniongelmaisten rakinomistajien tieltä. Ne täyttävät lopulta koko maan rakeillaan, eikä Suomeen jää mitään muita elinkeinoja kuin kennelit, koiratappelut ja siankorvien myynti.
- 6464646
RAKIT JA MUUT KOIRAN TAPAISET PITÄÄ LAILLA KIELTÄÄ.
- KENNEL
OMA RESERVAATTI KAIKILLE MISSÄ SAAVAT LOUSKUTTAA JA RÄHISTÄ TOISILLEEN!!!
- 5588
Samaan reservaattiin myös irtokissat.
- Koirammelehdestä
Ota yhteys terveystarkastajaan. Pyynnöstä hän hankkii melumittauslaitteen teille, sitä ja muistiinpanoja koirien päivästä käyttämällä voitte valittaa meluhaitasta. Tällä tavalla on naapuririitaa käyty Itä-Suomessa vuoden-parin sisällä, lopulta omistaja velvoitettiin pitämään suuret paksuturkkiset vartioivaan rotuun kuuluvat koiransa sisällä öisin. Naapuri jota haukunta häiritsi oli muuttanut koiratilan viereen aika äskettäin, eli meluhaitan ennakoitavuuskaan ei viranomaistoimilta pelastanut.
- paikallinen
Vaajakosken Kairahtan alueelle melko paljon lenkkeillessä ei ole tällaista "koirakeskusta" havaittu. Ja nätä liikkumisvuosia on kolmisen kymmentä takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512