Elite classic Gym

Petetty_treenaaja

Ei taida sali aueta enää. Elite classic Gym (VV Company oy) on isoissa veloissa. Talous sanomien protestilistalla "mainostaa" aika usein. Merkintöjä löytyy jo marraskuulta 2014 lähtien. Vouti hakee velkoja likemmäs 100 000€. En kyllä jaksa uskoa että sali enää aukeaa. Tai jos aukeaakin, toiminta ei jatku kovin pitkään.

52

1447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eliitti-Jumppaaja

      No, ota rennosti välillä.

    • QPR-n

      Tuskin saa kukaan rahoja takaisin kenellä on kk-kortti

      • Hynätnythihassa

        Olihan toi jo nähtävissä kauan sitten. Ei tainnut liiketoimintasuunnitelma toimia ollenkaan.


      • Sherk
        Hynätnythihassa kirjoitti:

        Olihan toi jo nähtävissä kauan sitten. Ei tainnut liiketoimintasuunnitelma toimia ollenkaan.

        Miten niin muka?


    • vaikeassarakosessa

      Ketäs tuolla on omistajina? Ei tullut tostakaan narikasta kultakaivosta

    • eliteläinen1

      Mistä luit että elite on suurissa veloissa? Linkkiä?

      • Dkd

        Googletappa vv company oy. Johan alkaa löytymään.


      • ufxutgcuygcct

        Eikös se ole konkurssissa.


      • Tulkki
        ufxutgcuygcct kirjoitti:

        Eikös se ole konkurssissa.

        Miten niin muka?


      • LinnanTemppa

      • Petetty_lihapää

        Pännii. Oveen lyötiin lappu "SULJETTU". Magneettikortti ei enään avaa ovea vaikka omaan treenioikeuden pitkään iltaan asti. Maksoin maaliskuussa koko vuosimaksun käteisellä enkä saanut kuittia vaan pelkän ladatun kortin.

        Eniten ottaa päähän se ettei kukaan ilmoittanut mitään. Kävin ovella 4 kertaa ennen kuin tyhmä uskoi.


      • pfoadm
        Petetty_lihapää kirjoitti:

        Pännii. Oveen lyötiin lappu "SULJETTU". Magneettikortti ei enään avaa ovea vaikka omaan treenioikeuden pitkään iltaan asti. Maksoin maaliskuussa koko vuosimaksun käteisellä enkä saanut kuittia vaan pelkän ladatun kortin.

        Eniten ottaa päähän se ettei kukaan ilmoittanut mitään. Kävin ovella 4 kertaa ennen kuin tyhmä uskoi.

        Kuittiakaanko ei enää saa? Kun ite on tullut ladattua on kuitti aina saatu. Edellinen kerta olikin kyllä viime vuoden puolella.

        Koskakohan omistaja ilmoittaa että konkkaan meni.


      • kuntokeidasonjees

        Facebookin Eliten sivujen mukaan pulju on kiinni, koska tilojen vuokrasoppari loppu eikä tiedetä seuraako jatkoa vai joutuvatko jatkamaan muualla.. Ikävää asiakkaiden kannalta, kun ei ole ilmoitettu asiatsa..


      • Hevosmiesten

        Ilmeisesti muuttaa Tiiriöön jossa on sovittu uudet tilat Gigantin vanhaan rakennukseen.


      • voivittutaastätäkin

        Saako sieltä liiketilaa piikkiin?


      • En_tahdo_uskoa

        Miksi v**ussa ei voida sitä kertoa sitten myös asiakkaille?


      • päähänottaa

        No niii. Tiiriöön, onko varma tieto? Mukava korttien ostajille yhtäkkiä kulkee sinne saakka. Eikö asia muka ollu tiedossa viime viikolla kun kaveriki sinne kk kortin osti? Törkeetä toimintaa.


      • Tietäjät

        No joo, unohtakaa toi tiiriö höpinä. Ovet on säpissä ja pysyy, ellei joku hyväuskoinen suostu lyömään nimeään paperiin X. Elämä jatkuu :D


    • lihapää75

      toriparlamentin mukaan nappikauppaa käyty

      • AsiallistaToimintaa

        Hyvä ettei mihinkään turhuuksiin laittanut rahojansa.


      • naapuri_-_

        Onneksi huorien kirkuminen ja taksin ovien paukkuminen loppui. Saa nukku yöt rauhassa.


    • Jzkskf

      Kyllä vituttaa. Ei muuta.

    • MakenMiäs

      Mähän sanoin jo aikaa sitten. Tervetuloa legendaariselle keitaalle pumppaamaan. Ovet on auki ja pysyy ;)

      • Saa_runkaa

        Saa toki, menet vain jonkun hormoni-mörssärin eteen veteleen käteen.


    • KeitaanClapton

      Treenaamisen ohessa saa myös sali-isännän laadukasta kitaransoittoa kuunnella.

    • Mörköj

      Koska se miljonääri-isäntä avaa taas eliten ovet? Oon kova bodaan.

      • nimmarii

        Höpöhöpö pahvi!


    • mitäänenooottanut

      No Teme ainakin yritti. Siirryn Maken kitaraballadien maailmaan :)

      • fasaaninjalat

        Reskan Gilmour


    • Kaikkioonvetänyt

      Elämä on joskus sellasta kun menee puurot ja jauhot sekasin. Firmoillahan (ne ketkä osaa pyörittää) on tuttua se, että ei ne suuret kulut vaan pienet menot.

    • 135kg

      Pääasia että penkki kulkee ja ruoka riittää.

      • valaistusprakaa

        Oliks tollakin salilla nokkamiehinä käytävän ihan kirkkaimmat lamput


    • Dartzan

      Jossain oli, että Teemu on ilmoittautunut syksyn kisoihin. Ei taida enää paljoa muut jutut napata.

    • dianapol

      menee jyväskylän karsintaan

      • etteinytmyöhästy

        toivottavasti osaa nykyään jo kellotaulun....


    • rahatmeni

      Onko kellään tietoa missä mennään? Onko virallisesti kaput?

    • kaikkiok

      EcG nettisivujen mukaan mitään ei edes ole tapahtunut...

    • Lihasmössö

      Muuttanut Riksuun kai?
      Elite Group Kyllikinpolku 11 11120 RIIHIMÄKI

    • kiinnostaase

      Montako prosenttia asiakkaista on homoja?

      • Jakysymysoli

        Tai siis oli...asiakkaita? H voivat olla edelleen. Tai sitten L. Vai onko sama asia?


    • whatthehell

      Edustaa tulevissa kisoissa Lahden ecg:tä. Mitä meinaa vai meinaako mitään?

    • whatthehell

      Vittu

    • whatthehell

      Vitun suomi24

    • wasaus

      Oliko Teemu Lahdessa viikonloppuna?

    • Bankrotti
    • dupe79

      Juu u..Keitaalle vaan.

      Keskustan ainoo kunnollinen sali. Siistittykki ja rempattu jo kun pojat otti keitaan hallintaan..

    • whatthehell

      Mitäänn uutta?

    • KuukausikorttiKusetus

      Keikahti ja komiasti keikahtikin. Mitä muuta osasi odottaakaan....

    • Mano34

      Paljon jäi sisään?

      • Iiriskö

        Puolet 20 senttisestä


    • näytäpala

      Mitäs nykyisin??

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe