Minulla on useita älypuhelimia ja mokkuloita joissa kaikissa dataprepaid-liittymät, minun palveluni sivulla vain yhdellä näyttää olevan dataa, muut näyttävät nollaa vaikka kaikissa on dataa yli kymmenen gigaa.
Mielestäni dna on perseestä, onko datat oikeasti kadonneet jonnekin huitsin nevadaan, vai onko taas kyseessä jokin "tilapäinen palvelinvirhe".
Voi vittu tätä säätämistä saatana!
Minun Palveluni Dna
5
359
Vastaukset
- saunalahtiparas
Saunalahti toimii aina!
- Höpöhöpött
Ei todellakaan toimi.
- muutroskaa
Höpöhöpött kirjoitti:
Ei todellakaan toimi.
Toimii se:)
Hei!
Harmillista, mikäli Minun Palvelussa liittymän saldo näkyy väärin.
DNA:n prepaid-asiakkaana käytössäsi on mobiilisivusto m.prepaid.dna.fi. Mobiilisivustolla voit:
-tarkistaa liittymäsi puhelinnumeron, saldon, liittymätyypin ja voimassaoloajan
-ostaa datapaketteja
-kytkeä turvaominaisuuden
-ladata lataussetelin
-vaihtaa liittymäsi kielen
Mobiilisivuston käyttö on maksutonta. Liittymäsi saldo ei kulu, vaikka puhelimesi siirtää dataa ladatakseen m.prepaid.dna.fi -sivun.
https://www.dna.fi/prepaid-ominaisuudet-ja-lisapalvelut
Mukavaa kesää!
DNA Palvelu Ida- Voisin_painaa
Idaa ahteriin, koska tavataan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657