mietteitä

pooli

Mielipiteitä arsenal-chelsea pelistä tänään?Muutaki ku että tulos oli 2-2.

7

515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heta

Kyllä oli aivan loistava matsi. Hyvä tulos Chelsealle. Ja kyllä Henry oli loistava taas eilen. Olis mun mielestä pitänyt valita Euroopan parhaaksi, vaikka onhan se Shevakin aika sälli.

• pooli

Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.

• Arse
        pooli kirjoitti:

Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.

Okei, kaikkien joukkueiden managerit purnaa tuomareiden tuomioista, Wenger yks pahimpia! Mutta silti Mourinhon vinkuminen Henryn vaparista naurattaa. Mosse ei tosin ollut pari kautta sitten Chelseassa kun Jimmy-Floyd Hasseli teki Chelsean paidassa täsmälleen samanlaisen maalin kuin Henry eli veti maaliin ennen kuin oli pilliin vihelletty, kysyi luvan ja veti maalin sillä välin kun vastustaja asetteli muuria. Maali hyväksyttiin. Eli kyllä näitä Chelseallekin tapahtuu...

• virpi

pelas eilen!! maali oli kyllä lähellä ekan puoliajan lopussa. harmi vaan ku ei menny sisään.

• määäää

Cristiano ei taida liittyä Arsu-Chelsea peliin...:S

• mä.

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä

• pooli
        mä. kirjoitti:

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä

26.12 alkavalla viikolla ratkaistaan valioliigan mestaruus sanon mä.Sitä mä en viälä sano mikä joukkue sen voittaa:)Meinas portsmouth pikkasen viedä arsenalia tänää,mut Almunia pelasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      19067
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      6025
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      26
      5638
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      48
      5495
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      41
      5368
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      94
      5252
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4733
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4407
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3736
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3385
    Aihe