mietteitä

pooli

Mielipiteitä arsenal-chelsea pelistä tänään?Muutaki ku että tulos oli 2-2.

7

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heta

Kyllä oli aivan loistava matsi. Hyvä tulos Chelsealle. Ja kyllä Henry oli loistava taas eilen. Olis mun mielestä pitänyt valita Euroopan parhaaksi, vaikka onhan se Shevakin aika sälli.

• pooli

Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.

• Arse
        pooli kirjoitti:

Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.

Okei, kaikkien joukkueiden managerit purnaa tuomareiden tuomioista, Wenger yks pahimpia! Mutta silti Mourinhon vinkuminen Henryn vaparista naurattaa. Mosse ei tosin ollut pari kautta sitten Chelseassa kun Jimmy-Floyd Hasseli teki Chelsean paidassa täsmälleen samanlaisen maalin kuin Henry eli veti maaliin ennen kuin oli pilliin vihelletty, kysyi luvan ja veti maalin sillä välin kun vastustaja asetteli muuria. Maali hyväksyttiin. Eli kyllä näitä Chelseallekin tapahtuu...

• virpi

pelas eilen!! maali oli kyllä lähellä ekan puoliajan lopussa. harmi vaan ku ei menny sisään.

• määäää

Cristiano ei taida liittyä Arsu-Chelsea peliin...:S

• mä.

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä

• pooli
        mä. kirjoitti:

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä

26.12 alkavalla viikolla ratkaistaan valioliigan mestaruus sanon mä.Sitä mä en viälä sano mikä joukkue sen voittaa:)Meinas portsmouth pikkasen viedä arsenalia tänää,mut Almunia pelasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      66
      4065
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      90
      3491
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3229
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2705
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2229
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      1902
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      29
      1783
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1414
    9. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1406
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1400
    Aihe