Mielipiteitä arsenal-chelsea pelistä tänään?Muutaki ku että tulos oli 2-2.
mietteitä
7
552
Vastaukset
- Heta
Kyllä oli aivan loistava matsi. Hyvä tulos Chelsealle. Ja kyllä Henry oli loistava taas eilen. Olis mun mielestä pitänyt valita Euroopan parhaaksi, vaikka onhan se Shevakin aika sälli.
- pooli
Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.
- Arse
pooli kirjoitti:
Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.
Okei, kaikkien joukkueiden managerit purnaa tuomareiden tuomioista, Wenger yks pahimpia! Mutta silti Mourinhon vinkuminen Henryn vaparista naurattaa. Mosse ei tosin ollut pari kautta sitten Chelseassa kun Jimmy-Floyd Hasseli teki Chelsean paidassa täsmälleen samanlaisen maalin kuin Henry eli veti maaliin ennen kuin oli pilliin vihelletty, kysyi luvan ja veti maalin sillä välin kun vastustaja asetteli muuria. Maali hyväksyttiin. Eli kyllä näitä Chelseallekin tapahtuu...
- virpi
pelas eilen!! maali oli kyllä lähellä ekan puoliajan lopussa. harmi vaan ku ei menny sisään.
- määäää
Cristiano ei taida liittyä Arsu-Chelsea peliin...:S
- mä.
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä
- pooli
mä. kirjoitti:
Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä
26.12 alkavalla viikolla ratkaistaan valioliigan mestaruus sanon mä.Sitä mä en viälä sano mikä joukkue sen voittaa:)Meinas portsmouth pikkasen viedä arsenalia tänää,mut Almunia pelasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592