mietteitä

pooli

Mielipiteitä arsenal-chelsea pelistä tänään?Muutaki ku että tulos oli 2-2.

7

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heta

      Kyllä oli aivan loistava matsi. Hyvä tulos Chelsealle. Ja kyllä Henry oli loistava taas eilen. Olis mun mielestä pitänyt valita Euroopan parhaaksi, vaikka onhan se Shevakin aika sälli.

      • pooli

        Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.


      • Arse
        pooli kirjoitti:

        Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.

        Okei, kaikkien joukkueiden managerit purnaa tuomareiden tuomioista, Wenger yks pahimpia! Mutta silti Mourinhon vinkuminen Henryn vaparista naurattaa. Mosse ei tosin ollut pari kautta sitten Chelseassa kun Jimmy-Floyd Hasseli teki Chelsean paidassa täsmälleen samanlaisen maalin kuin Henry eli veti maaliin ennen kuin oli pilliin vihelletty, kysyi luvan ja veti maalin sillä välin kun vastustaja asetteli muuria. Maali hyväksyttiin. Eli kyllä näitä Chelseallekin tapahtuu...


    • virpi

      pelas eilen!! maali oli kyllä lähellä ekan puoliajan lopussa. harmi vaan ku ei menny sisään.

      • määäää

        Cristiano ei taida liittyä Arsu-Chelsea peliin...:S


      • mä.

        Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä


      • pooli
        mä. kirjoitti:

        Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä

        26.12 alkavalla viikolla ratkaistaan valioliigan mestaruus sanon mä.Sitä mä en viälä sano mikä joukkue sen voittaa:)Meinas portsmouth pikkasen viedä arsenalia tänää,mut Almunia pelasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe