mietteitä

pooli

Mielipiteitä arsenal-chelsea pelistä tänään?Muutaki ku että tulos oli 2-2.

7

425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heta

Kyllä oli aivan loistava matsi. Hyvä tulos Chelsealle. Ja kyllä Henry oli loistava taas eilen. Olis mun mielestä pitänyt valita Euroopan parhaaksi, vaikka onhan se Shevakin aika sälli.

• pooli

Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.

• Arse
        pooli kirjoitti:

Henry on kyllä tänäkin kautena tarjonnu niin uskomattomia hetkiä että huh huh...jäi kyllä kaivelemaan se vaparimaali ku ne ampu sen heti.Oli vähä epäselvä tilanne,mutta ku peliä ei kerran vihelletty poikki niin mikäs siinä.

Okei, kaikkien joukkueiden managerit purnaa tuomareiden tuomioista, Wenger yks pahimpia! Mutta silti Mourinhon vinkuminen Henryn vaparista naurattaa. Mosse ei tosin ollut pari kautta sitten Chelseassa kun Jimmy-Floyd Hasseli teki Chelsean paidassa täsmälleen samanlaisen maalin kuin Henry eli veti maaliin ennen kuin oli pilliin vihelletty, kysyi luvan ja veti maalin sillä välin kun vastustaja asetteli muuria. Maali hyväksyttiin. Eli kyllä näitä Chelseallekin tapahtuu...

• virpi

pelas eilen!! maali oli kyllä lähellä ekan puoliajan lopussa. harmi vaan ku ei menny sisään.

• määäää

Cristiano ei taida liittyä Arsu-Chelsea peliin...:S

• mä.

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä

• pooli
        mä. kirjoitti:

Alkaa pikkuhiljaa ärsyttään toi ku tunget to ronaldojuttuus joka paikkaan. Etkö vois olla vähää aikaa hiljaa. Äläkä ainaka puhu ronaldosta palstalla jossa puhutaan jostain järkevästä niinkuin esim arsenal - chelsea-pelistä

26.12 alkavalla viikolla ratkaistaan valioliigan mestaruus sanon mä.Sitä mä en viälä sano mikä joukkue sen voittaa:)Meinas portsmouth pikkasen viedä arsenalia tänää,mut Almunia pelasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2047
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1489
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1172
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      993
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      908
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      854
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      775
    Aihe