Nii mä en iha tienny mihin tän ois voinu laittaa täälä nii sit päätin et no tänne pulinoihin. Että tää kysymys liitty siis YouTube-kanavien tilaamiseen... :D maksaako niiden tilaaminen? onko että voit tilata vain yhden kanavan vai myös monta? :D ja vielä pari voiko ihan tavallinen tyyppi siis kommentoida niitä kaikkien huippusuosittujen starojenki biisejä ja tykätä niistä (varmaan joo mut kysyn nyt kuiteski) :)) nii ei mul kai muuta ollu :))))
niin... yks kysymys...
tyhmätyttö
3
73
Vastaukset
- Yksinkertaista
Youtube-kanavien tilaaminen ei maksa mitään, voit tilata niistä niin montaa kuin haluat ja kaikkiin videoihin (joihin pystyy) voit kommentoida ja tykätä. :)
- 343234234
Ei ne maksa mitään. Ainoastaan twitchissä tai hitboxissa maksaa tilaaminen.
- enoleenätyhmäkitosteidän
Okei :) Kiitos vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604