Miten Riikaan Ryanairilla ?

Hessu

Olen suunnitelemassa matkaa Riikaan Ryanairilla. Monet hyvät vinkit olen saanut matkalle tämän keskusteluareenan kautta, joten jälleeen turvaudun matkaani helpottamaan. Mieltäni askarruttaa miten pääsen parhaiten lentokentältä kaupunkiin. Mitä hotellia suosittelisit? Mitä kannattaa käydä katsomassa ja mitä kannattaa ostaa? Kiitokset etukäteen.

9

3425

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Igaunija

"Mieltäni askarruttaa miten pääsen parhaiten lentokentältä kaupunkiin"
      - bussilla tai taksilla.

"Mitä hotellia suosittelisit?"
      - hyviä vaihtoehtoja ovat mm. Ridzene, Bergs, De Rome

• Latvialainen

Lentokentältä pääsee halvalla käyttämällä paikallista bussia tai sitten taksia. Matka keskustaan kestää about 20min. Hotelleja on laidasta laitaan, voit niihin tutustua vaikka Inyourpocket.com-sivulle. Itse ainakin ottaisin hotellin Vanhasta kaupungista, koska se on niin siisti paikka. Talvisin ei Riiassa ole varmaan niin paljon nähtävää..mutta ainakin Krastan Lidossa voi käydä syömässä ja katsastaa museoita tai jotain. Myös ooppera on korkeatasoinen. Hyvää matkaa!

• Latvialainen
        Latvialainen kirjoitti:

Lentokentältä pääsee halvalla käyttämällä paikallista bussia tai sitten taksia. Matka keskustaan kestää about 20min. Hotelleja on laidasta laitaan, voit niihin tutustua vaikka Inyourpocket.com-sivulle. Itse ainakin ottaisin hotellin Vanhasta kaupungista, koska se on niin siisti paikka. Talvisin ei Riiassa ole varmaan niin paljon nähtävää..mutta ainakin Krastan Lidossa voi käydä syömässä ja katsastaa museoita tai jotain. Myös ooppera on korkeatasoinen. Hyvää matkaa!

Tästä voi hakea jotain vinkkejä: http://www.rigathisweek.lv/

Esim. tänään David Copperfield esiintyy.

• Varensuo

Rehellinen taksikyyti lentoasemalta vanhaankaupunkiin
      olisi n. 5 latia, mutta siinä saa olla tiukkana kuskin
      kanssa.
      Muuten ihan hyvä hotelli Radi un Draugi (miinus kammottava
      aamiainen) järjestää 8 latilla haun kentältä ja samalla
      hinnalla takaisin, eli kalliiksi menee, etenkin kun on ihan
      OK antaa ne pari latskia tippinä. Bussi on järkevä
      vaihtoehto, kun kertalippu on vain 0.25. Vanhakaupunki
      on sen verran pieni, että siellä olevaan hotelliin voi
      raahata bakaasit bussipysäkiltäkin.

• mimmi

Itse Radi un Draugi hotellissa olleena....

Vastapäätä yökerho, joka auki aamu seitsemään....eli meteliä on ainakin jos huone kadun puolella. Muten hotellihuone siisti kylpyhuoneineen ja mielestäni ihan hyvä ja monipolinen aamiainen!

66€ oli yöpyminen kahden hengen huoneessa

• Tara

Olemme menossa hotelli Radi un Dragii. Jäimme vaan miettimään, mitä mahtaa tarkoittaa kammottava aamiainen. Olisiko sittenkin syytä harkita toista hotellia.

Haluamme hotellin vanhasta Riikasta. Mielellään kohtuuhintaisen, mutta siistin. Aamiainen tulisi myös olla syötövää. Onko hyviä ehdotuksia?

• BWTTuero
        Tara kirjoitti:

Olemme menossa hotelli Radi un Dragii. Jäimme vaan miettimään, mitä mahtaa tarkoittaa kammottava aamiainen. Olisiko sittenkin syytä harkita toista hotellia.

Haluamme hotellin vanhasta Riikasta. Mielellään kohtuuhintaisen, mutta siistin. Aamiainen tulisi myös olla syötövää. Onko hyviä ehdotuksia?

Itsekkin olin viime viikonloppuna yhden yön Radi Un Draugissa. En nyt kutsuisi aamiaista ihan kammottavaksi, mutta kyllä niitä kieltämättä parempiakin on syöty. Samaa mieltä kuin edellä kirjoittanut, en suosittele hotellia herkkäunisimmalle, jos huone sattuu yökerhon puoleiselle puolelle niin mekkalaa riittää jonkun verran ja siinä voi yöunet jäädä aika vähiin. Mielestäni hotellia on ehkä hehkutettu forumeilla hieman liikaa, kotoisa ja siisti mutta kyllä tuo 66 eur on ihan tarpeeksi tämäntasoisesta hotellista. Sijainti on kieltämättä loistava, sitä ei pääse kieltämään.

• Kipsu
        BWTTuero kirjoitti:

Itsekkin olin viime viikonloppuna yhden yön Radi Un Draugissa. En nyt kutsuisi aamiaista ihan kammottavaksi, mutta kyllä niitä kieltämättä parempiakin on syöty. Samaa mieltä kuin edellä kirjoittanut, en suosittele hotellia herkkäunisimmalle, jos huone sattuu yökerhon puoleiselle puolelle niin mekkalaa riittää jonkun verran ja siinä voi yöunet jäädä aika vähiin. Mielestäni hotellia on ehkä hehkutettu forumeilla hieman liikaa, kotoisa ja siisti mutta kyllä tuo 66 eur on ihan tarpeeksi tämäntasoisesta hotellista. Sijainti on kieltämättä loistava, sitä ei pääse kieltämään.

Olin mieheni kanssa viime viikonlopun Radi Un Draugissa. Kannattaa pyytää huone sisäpihan puolelta, meille nimittäin kävi kans niin, että kadun puoleisen naapuriyökerhon takia valvottiin ekana yönä jonnekin kolmeen. Jumputus kuului sen verran selvästi aina kun portsari avasi oven. Ja btw, se paikka on strippipaikka... Hotellihuoneet on jotenkin opiskelija-asuntolamaisia mäntysänkyineen ja halpishuonekaluineen. Aamiaisesta ei ole valittamista, vaikkakin suomalaisissa hotskuissa on tottunut parempaan. Palvelu oli ystävällistä ja fiilis ihan kiva. Hotelli sijaitsee tosi näppärällä paikalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1241
    3. 64
      1230
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1215
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1049
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      686
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      618
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      592
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      305
      552
    Aihe