Jokos alkaa uskovaisten meno mennä liian pitkälle kun laittavat alakouluikäisiä jakamaan Jumalan sanaa-lehtisiä ovelta ovelle.Ettekö yhtään ajattele milloin ovelta sanotaan suorat sanat noille lehtisille ja lapsi saa loppuikäisen trauman oikeasta elämästä??
uskovaiset kehtaa
8
66
Vastaukset
- kyllänäinon
Lastensuojeluviranomaiset liikkeelle.
miksi uskovaiset moista tekisivät, ovat rehtejä ja hyviä ihmisiä
- ssdfghj
Jehovat niitä kaistapäitä on
- tredew
No onko tuo nyt nii kamalaa jos alaikäiset lapset jakelevat jotain uskonnollisia lehtisiä, kerjäähän muidenkin alaikäiset lapset pääsiäisenä naama maalattuna huivi päässä karkkeja.
- gtjtttjy
Uskovaiset aivan jumalattoman röyhkeää porukkaa useimmat, ja rahan ahneita!
- fe2dw1d
Niin ne on tavis ihmisetkin ja kansanedustajat röyhkeitä tai kuka vaan kellä mahdollisuus päästä käsiksi ylimääräisiin rahoihin, samoin olen minä kyllä ahneeksi heittäydyn jos tiedossa jossain ylimääräistä löysää rahaa jonka voisi saada helpolla, en ole sen kummempi ihminen kuin muutkaan.
- sdfghj
Kerran on mun ovella jehovat käyny toivotin ne sinne minne ei valo paista ei ole sen koommin näkyny
- S.Pace_ja_N.atzi
Meilläkin on vähän sama kokemus. Kerran tuli alaikäiset jehovantodistajat ovelle. En päästänyt sisälle. Jos olisivat olleet aikuisia, niin olisin voinut keittää kahvit ja käännyttää heidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t575572Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo953458Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel473362Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L782563SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral612428Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi761918Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3181785Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa91280Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal271179- 1401115