Jokos alkaa uskovaisten meno mennä liian pitkälle kun laittavat alakouluikäisiä jakamaan Jumalan sanaa-lehtisiä ovelta ovelle.Ettekö yhtään ajattele milloin ovelta sanotaan suorat sanat noille lehtisille ja lapsi saa loppuikäisen trauman oikeasta elämästä??
uskovaiset kehtaa
8
54
Vastaukset
- kyllänäinon
Lastensuojeluviranomaiset liikkeelle.
miksi uskovaiset moista tekisivät, ovat rehtejä ja hyviä ihmisiä
- ssdfghj
Jehovat niitä kaistapäitä on
- tredew
No onko tuo nyt nii kamalaa jos alaikäiset lapset jakelevat jotain uskonnollisia lehtisiä, kerjäähän muidenkin alaikäiset lapset pääsiäisenä naama maalattuna huivi päässä karkkeja.
- gtjtttjy
Uskovaiset aivan jumalattoman röyhkeää porukkaa useimmat, ja rahan ahneita!
- fe2dw1d
Niin ne on tavis ihmisetkin ja kansanedustajat röyhkeitä tai kuka vaan kellä mahdollisuus päästä käsiksi ylimääräisiin rahoihin, samoin olen minä kyllä ahneeksi heittäydyn jos tiedossa jossain ylimääräistä löysää rahaa jonka voisi saada helpolla, en ole sen kummempi ihminen kuin muutkaan.
- sdfghj
Kerran on mun ovella jehovat käyny toivotin ne sinne minne ei valo paista ei ole sen koommin näkyny
- S.Pace_ja_N.atzi
Meilläkin on vähän sama kokemus. Kerran tuli alaikäiset jehovantodistajat ovelle. En päästänyt sisälle. Jos olisivat olleet aikuisia, niin olisin voinut keittää kahvit ja käännyttää heidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837