Kovat äänet

säikähdys

Moi.
Otsikko saattaa kuulostaa oudolta, mutta tarkoitan sitä että:
Pidän koirista ja hevosista paljon. Rakastan niitä! Mutta ongelma on se, että jos esim. Koira haukahtaa yhtäkkiä, jos vaikka silitän sitä. Säikähdän hirveästi. Sitten pidän toista korvaa "lukossa" koko ajan, ja pahinta on se , että hytkähdön aina kun säikähdän, joten koiran omistaja saa sellaisen kuvan että pelkään koiraa . Sama hevosilla: Jos oon tallilla, ja olen esim. Metrin kaukana hevosesta, ja se hirnahtaa korvan juuressani. Voi että kun hyppään varmaan metrin ilmaan ja "pakenen" paikalta .
Onko muilla tällaisia ongelmia? Miten tästä pääsisi eroon? Harrastan ratsastusta ja rakastan koiria joten haluaisin tästä nopeasti eroon.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lol3434

Se on aivan luonnollista että jos koira haukkuu yhtäkkiä niin säikähtää. Jos oikeasti haluat päästä tästä eroon, niin hanki itsellesi joku koira ja totuttele sen haukuntaan.

• säikähdys

Tuollaista olen ajatellut, kun meille on tulossa )varmaan) Koira. Mutta kaveritkaan eivät ikinä säikähdä, ja minua myös "syytetään" asiasta. Jos säikähdän, jotkut kavereista "huutavat" nimeni ja sanovat että ei tollasta voi säikähtää!

• moiolentuntematon
        säikähdys kirjoitti:

Tuollaista olen ajatellut, kun meille on tulossa )varmaan) Koira. Mutta kaveritkaan eivät ikinä säikähdä, ja minua myös "syytetään" asiasta. Jos säikähdän, jotkut kavereista "huutavat" nimeni ja sanovat että ei tollasta voi säikähtää!

Oi kamalaa... :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe