Fuengirola ja Fugefest

Tangodamore

Aurinkorannikolle näyttäsisi tuppaantuvan oikein joukolla koko suomalainen artistikaarti. Tarkoittaneeko tämä sitä että kotimaassa alkaa joillakin artisteilla olla kysyntä hiipumassa ja leipä jo tiukassa.
Tarjolla näyttää olevan jos jonkinlaista rokkiavaaria ja imitaattoria. Keikan kuin keikan hinta 40-60€ ja vip-lipuilla välipalan kanssa jopa 90€.
Aikoneeko järjestäjäkaarti toistuvasti repiä nuo rahat Aurinkorannikon pienipalkkaiselta nuorisoväestöltä. Suurin osa rannikon väestöstä on kuitenkin kohtalaisesti toimeentulevia eläkeläisiä joita moinen nuorisomusiikki ei kiinnosta vähääkään ainakaan moisilla hinnoilla.
Nostalgisen vanhan tanssimusiikin ystävät voivat kernaasti saada rahalleen parhaan vastineen vain muutaman euron tanssilipulla jonka tarjoavat Aurinkorannikon omat tasokkaat esiintyjät ja jopa komen-neljän tunnin tanssiohjelmistollaan.
Vaihtoehtoja ja valinnanvapautta on toki oltava,mutta itse ainakin tunnustaudun viimeksimainitun nostalgisen tanssimusiikin ystäväksi ja haluan kantaa euroni niitä tukevien tahojen kukkaroon.

9

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanninen345

      ei taida olla lippuja paljoo menna.....

    • rissaset

      Onhan lippuja Lippupalvelussa myynnissä. Aika paljon maksavat.
      Mutta kuka jaksaa seisoa "koko rahan edestä" klo 16-02. Tietääkseni vain vippilippulaisilla on mahdollisuus istumapaikkaan.
      Kiertävätkö samat artistit seuraavalla viikolla paikallisissa suomibaareissa esiintymässä?

      • Mie_vain_keravalta

        Niin... silloin jos haluu istua on parempi ostaa VIP lippu. Eiköhän noi artistit tee ylläri keikkoja ainakin seuraavalla viikolla. On täysin toinen asia tuleeko tonne katselijoita ja kuinka paljon.... Vaikkaampa että ylläri voi tulla ja välttämättä se ylläri ei ole positiivinen.


      • Anonyymi

        Oli istumapaikkoja vanhemmille ihmisille hetkeksi lepuuttaa jalkojaan, lääkärintodistus tai rollaattori vaan mukaan...heh


    • Roosa44

      Seuraavalla viikolla ovat todennäköisesti Ikskelmä-baarissa parilla keikalla ja liput silloin vain kympin jo sitäkään.Sitä ei vain eutkäteen ilmoitella.
      Usko pois.!

    • Perähikijältä

      Huvittavinta on että melkein kaikki em. artistit ovat jo kiertäneet rannikkoa. Osalla on jo aikaisemmin ollut puolillaan olevia ravintoloita. Nyt pitäisi saada 2 x 2000 henkeä kasaan ;-) Fugessa asuu virallisesti vajaa 5000 suomalaista?

      Ettei olisi vai "isot" pojat tulossa taas "valloittamaan" rannikkoa.... Tervetuloa ja menoa. Itse olen täällä jo 8 vuotta asuneena todennut että elekepäiviä vietän mielelläni. Tämä kensertti on ainutlaatuinen ja veikkaan että myös ainutkertainen.

    • vaddeeee

      Ilmeisesti ei ole tarkoituskaan saada kuuntelijoita pelkästään rannikolla asuvista suomalaisista vaan Suomesta rahdataan parinkin matkatoimiston voimin väkeä konserttiin n viikon matkalle. Se onkin eri asia, onko sittenkään Suomesta tulijoita riittävästi.

    • fanittaja

      ;-) taas on suomi pessimistit liikkeellä, meneekö siinä heidän rahaa vai miksi kaikkien pitäisi epäonnistua ? viimevuonna loppuunmyyty ainakin toinen päivä

    • Nostajako

      Taas ? Kolme vuotta sitten!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1089
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      881
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe