apua rintsikka pulma

murkkutyttö

Moi meen syksyllä 5 - luokalle ja oon 11.v .Ongelma on se että Mun rinnat on 65,5 cm ja en käytä mitään rintsikota enkä mitään muutakaan harjotus rintsikota. Pitäskö jo käyttää .Minkä kokoiset rintojen pitäis olla että viittii laittaa rintsikota. Joissakin liikunta lajeissa (esim ratsastus )joissa rinnat tuntuvat (tärisevän )en oikein osaa selittää sitä. Jos olis tarvetta rintsikota käyttää niin miten kertoisi parhaiten äidille ? Ei ne oo mitään ohukaisen näköisiä ainakaan. Mikä olis sopiva koko .ps mua kiusataan asiasta. Kävi myös nolo juttu että kun katoin paaidasta että onko siinä tahra niin rinnat näky puolelle luokan tytöistä. Kaverit kiusottelee siitä vieläkin.help!!

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vtyttönen

Tyhmästä asiasta kiusoittelee. Itekki oon 11v ja alottamassa 5lk. Ite käytän harjoitus rintsikoita. Niissä ei siis oo mitään kuppeja (yllätys). Ja mä en siitä äitille itse asiassa maininnut, vaan se itse osti mulle. Asiasta ei olla silleen keskusteltu..

• tyttö01

Harjotus rintsikoita sinulle suosittelisin. Jos laittaa liian nuorena ihan kunnolla topatut, rinnat eivät ala tukemaan itseään lainkaan ja vanhemmiten riippuvat ihan littanina ilman imetystäkin. Harkkojakaan ei vielä alussa kannata kokoaikaa pitää, jos vain sietään sitä hölskyntää, ihan samasta syystä. Itse aloin käyttää kun oli 65-70B harjotus rintsikoita ja topattuja 70C:llä, jotta pysyisivät mahollisimman hyvinä, mutta useimmat alkaa just tolla koolla käyttään harkkoja ja 70A-B:llä topattuja.
      Kyllä ne äidit yleensä hyvin ymmärtää kun ihan sanoo suoraan, mutta ne eivät vaan aina itse huomaa että tyttö on kasvanut siihen ikään. Ja voit itse käydä ostaan semmoset, kokeilla istuuko, ja niissä harkoissa ei tosiaan ole kuppeja lainkaan, vaan ihan kangasta kerros tai kaks ja tukevat vähän ;3

• wqs

sun rinnat on upeet , ja haluttavat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      180
      10906
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      87
      10369
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      233
      5801
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      180
      4624
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3106
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      3105
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      39
      1903
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1498
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1330
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1254
    Aihe