apua rintsikka pulma

murkkutyttö

Moi meen syksyllä 5 - luokalle ja oon 11.v .Ongelma on se että Mun rinnat on 65,5 cm ja en käytä mitään rintsikota enkä mitään muutakaan harjotus rintsikota. Pitäskö jo käyttää .Minkä kokoiset rintojen pitäis olla että viittii laittaa rintsikota. Joissakin liikunta lajeissa (esim ratsastus )joissa rinnat tuntuvat (tärisevän )en oikein osaa selittää sitä. Jos olis tarvetta rintsikota käyttää niin miten kertoisi parhaiten äidille ? Ei ne oo mitään ohukaisen näköisiä ainakaan. Mikä olis sopiva koko .ps mua kiusataan asiasta. Kävi myös nolo juttu että kun katoin paaidasta että onko siinä tahra niin rinnat näky puolelle luokan tytöistä. Kaverit kiusottelee siitä vieläkin.help!!

3

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11vtyttönen

Tyhmästä asiasta kiusoittelee. Itekki oon 11v ja alottamassa 5lk. Ite käytän harjoitus rintsikoita. Niissä ei siis oo mitään kuppeja (yllätys). Ja mä en siitä äitille itse asiassa maininnut, vaan se itse osti mulle. Asiasta ei olla silleen keskusteltu..

• tyttö01

Harjotus rintsikoita sinulle suosittelisin. Jos laittaa liian nuorena ihan kunnolla topatut, rinnat eivät ala tukemaan itseään lainkaan ja vanhemmiten riippuvat ihan littanina ilman imetystäkin. Harkkojakaan ei vielä alussa kannata kokoaikaa pitää, jos vain sietään sitä hölskyntää, ihan samasta syystä. Itse aloin käyttää kun oli 65-70B harjotus rintsikoita ja topattuja 70C:llä, jotta pysyisivät mahollisimman hyvinä, mutta useimmat alkaa just tolla koolla käyttään harkkoja ja 70A-B:llä topattuja.
      Kyllä ne äidit yleensä hyvin ymmärtää kun ihan sanoo suoraan, mutta ne eivät vaan aina itse huomaa että tyttö on kasvanut siihen ikään. Ja voit itse käydä ostaan semmoset, kokeilla istuuko, ja niissä harkoissa ei tosiaan ole kuppeja lainkaan, vaan ihan kangasta kerros tai kaks ja tukevat vähän ;3

• wqs

sun rinnat on upeet , ja haluttavat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5735
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2549
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2467
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      5
      2053
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1293
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1045
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      1032
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      902
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      815
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      805
    Aihe