Moi meen syksyllä 5 - luokalle ja oon 11.v .Ongelma on se että Mun rinnat on 65,5 cm ja en käytä mitään rintsikota enkä mitään muutakaan harjotus rintsikota. Pitäskö jo käyttää .Minkä kokoiset rintojen pitäis olla että viittii laittaa rintsikota. Joissakin liikunta lajeissa (esim ratsastus )joissa rinnat tuntuvat (tärisevän )en oikein osaa selittää sitä. Jos olis tarvetta rintsikota käyttää niin miten kertoisi parhaiten äidille ? Ei ne oo mitään ohukaisen näköisiä ainakaan. Mikä olis sopiva koko .ps mua kiusataan asiasta. Kävi myös nolo juttu että kun katoin paaidasta että onko siinä tahra niin rinnat näky puolelle luokan tytöistä. Kaverit kiusottelee siitä vieläkin.help!!
apua rintsikka pulma
3
53
Vastaukset
- 11vtyttönen
Tyhmästä asiasta kiusoittelee. Itekki oon 11v ja alottamassa 5lk. Ite käytän harjoitus rintsikoita. Niissä ei siis oo mitään kuppeja (yllätys). Ja mä en siitä äitille itse asiassa maininnut, vaan se itse osti mulle. Asiasta ei olla silleen keskusteltu..
- tyttö01
Harjotus rintsikoita sinulle suosittelisin. Jos laittaa liian nuorena ihan kunnolla topatut, rinnat eivät ala tukemaan itseään lainkaan ja vanhemmiten riippuvat ihan littanina ilman imetystäkin. Harkkojakaan ei vielä alussa kannata kokoaikaa pitää, jos vain sietään sitä hölskyntää, ihan samasta syystä. Itse aloin käyttää kun oli 65-70B harjotus rintsikoita ja topattuja 70C:llä, jotta pysyisivät mahollisimman hyvinä, mutta useimmat alkaa just tolla koolla käyttään harkkoja ja 70A-B:llä topattuja.
Kyllä ne äidit yleensä hyvin ymmärtää kun ihan sanoo suoraan, mutta ne eivät vaan aina itse huomaa että tyttö on kasvanut siihen ikään. Ja voit itse käydä ostaan semmoset, kokeilla istuuko, ja niissä harkoissa ei tosiaan ole kuppeja lainkaan, vaan ihan kangasta kerros tai kaks ja tukevat vähän ;3 - wqs
sun rinnat on upeet , ja haluttavat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379