Meen syksyllä 5 - luokalle ja oon 11.v .Ongelma on se että Mun rinnat on 65,5 cm ja en käytä mitään rintsikota enkä mitään muutakaan harjotus rintsikota .Pitäskö jo käyttää rintsikota? Minkä kokoiset rintsikat olis hyvät? Mua kiusataan asiasta ja vahingossa rinnat vilahti puolille luokan tytöille. Ratsastuksessa rinnat ns tärisevät. Apua!onko jollain kokemusta? En uskalla kertoa äidille
Vastaukset 6
- Autan
Ne on aika saman kokoset kun mulla ja mäkin meen vitoselle ja ne on kyl aika pienet et suosittelen sellasii toppeja tai jos haluut rintsikat ni tsun koko vois olla joku 60AA tai 65AA
- 16vuatiasNy
Noh... rintsikat on kuiteski tarkotettu rintoja tukeen... jos se ''tärinä'' aiheuttaa kipua ni kannattaa rintsikat hankkii... [Itse vietin (kiusaamisesta huolimatta) elämäni onnellisena ilman rintsikoita siihen 7.lk asti]
- 60a
Urheilurintsikat sopii melkeen laudallekin jten nekin jo auttaa
- viivielina
Nyt meet kertoo sille äidille
- Neuvojaneponen
Hei!
Rintaliivejä on monia erilaisia, esimerkiksi urheilurintaliivit ja harjoitusrintaliivit. Useasti käytetään kuitenkin tavallisia rintaliivejä.
Sinulle suosittelisin harjoitusrintaliivejä, jotka ovat kuin normaalit rintsikat, mutta niistä puuttuu kaarituki, joka sijaitsee rinnan alla. Harjoitusrintsikoissakin on (ainakin joissakin) toppaukset tavallisten rintsikoiden tapaan ja ne tukevat, sekä estävät nännien kuultamisen paidan läpi.
Sinun kannattaisi kertoa asiasta äidillesi, sillä hänkin on joskus ollut ikäisesi ja samassa tilanteessa. Äitisi kanssa voisitte yhdessä käydä etsimässä sinulle sopivia rintaliivejä.
Hauskaa kesää! - 11vpoika
Saat aika helposti poikaystävän :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1361557Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431373Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak118861Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123826- 77785
- 56741
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero149592- 37571
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt295568- 6540