rintsikka pulma

murkkutyttö11

Meen syksyllä 5 - luokalle ja oon 11.v .Ongelma on se että Mun rinnat on 65,5 cm ja en käytä mitään rintsikota enkä mitään muutakaan harjotus rintsikota .Pitäskö jo käyttää rintsikota? Minkä kokoiset rintsikat olis hyvät? Mua kiusataan asiasta ja vahingossa rinnat vilahti puolille luokan tytöille. Ratsastuksessa rinnat ns tärisevät. Apua!onko jollain kokemusta? En uskalla kertoa äidille

6

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autan

Ne on aika saman kokoset kun mulla ja mäkin meen vitoselle ja ne on kyl aika pienet et suosittelen sellasii toppeja tai jos haluut rintsikat ni tsun koko vois olla joku 60AA tai 65AA

• 16vuatiasNy

Noh... rintsikat on kuiteski tarkotettu rintoja tukeen... jos se ''tärinä'' aiheuttaa kipua ni kannattaa rintsikat hankkii... [Itse vietin (kiusaamisesta huolimatta) elämäni onnellisena ilman rintsikoita siihen 7.lk asti]

• 60a

Urheilurintsikat sopii melkeen laudallekin jten nekin jo auttaa

• viivielina

Nyt meet kertoo sille äidille

• Neuvojaneponen

Hei!
      Rintaliivejä on monia erilaisia, esimerkiksi urheilurintaliivit ja harjoitusrintaliivit. Useasti käytetään kuitenkin tavallisia rintaliivejä.
      Sinulle suosittelisin harjoitusrintaliivejä, jotka ovat kuin normaalit rintsikat, mutta niistä puuttuu kaarituki, joka sijaitsee rinnan alla. Harjoitusrintsikoissakin on (ainakin joissakin) toppaukset tavallisten rintsikoiden tapaan ja ne tukevat, sekä estävät nännien kuultamisen paidan läpi.
      Sinun kannattaisi kertoa asiasta äidillesi, sillä hänkin on joskus ollut ikäisesi ja samassa tilanteessa. Äitisi kanssa voisitte yhdessä käydä etsimässä sinulle sopivia rintaliivejä.
      Hauskaa kesää!

• 11vpoika

Saat aika helposti poikaystävän :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      78
      3037
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1271
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      161
      1157
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1020
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      951
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      309
      925
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      819
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      815
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      805
    10. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      91
      783
    Aihe