Suhteellista

24nen

Kirjoittelin tänne noin vuosi sitten viimeksi. Tilanne oli se, että olin ihastunut esimieheeni enkä siis todellakaan ollut varma mikä hän on naisiaan. Hän vaihtoi työpaikkaa ja kaverisuhde viileni vaikka tuntui aina välillä että on meidän välillä jotain.

Hän vaihtoi työpaikkaa loppusyksystä. Mäkin sitten vaihdoin alkuvuodesta samaan paikkaan. Ollaan eri osastoilla, ei nähdä kauheasti. Otin jossain vaiheessa etäisyyttä, kun tuntui, että olin kuvitellut kaiken enkä halunnut menettää ystävyyttä.

No, hän kertoi pari kk sitten että on tapaillut jtn miestä. Oltiin silloin isommalla porukalla viihteellä. Mutta sitten taas hänen käytös kännissä ei ollutkaan niin heteroa. Hän pussasi mua poskelle, piti kättään minun ympärillä, jne. Ja minä olin onneni kukkuloilla.

Vähän aikaa sitten oltiin vähän pienemmällä porukalla taas viihteellä ja loppuillasta, humalassa kuin käet, juteltiin taas henkeviä. Se siveli mun selkää, niskaa... Piti mua kädestä kiinni kun istuttiin. Mä uskalsin kysyä että onko hän huomannut meidän välisen vetovoiman. Oli huomannut ja tunnusti että tuntee minuun vetoa. Ja loppuillasta antoi taas puhun poskelle, nojattiin toisiimme otsat vastakkain.

Sitten seuraavana päivänä kysyin tekstarilla että oliko eilinen totta, niin ei muka oikein muistanut mutta ei kuulemma ole tapana puhua palturia. Ja sitten käänsi puheen miesystäväänsä, johon on ilmeisesti vähän on-off-suhde.

Että mitä vittua? Mä tiedän ettei ole todellakaan helppo tie jos se valitaan mutta ei nyt tarvitsisi kuin tunnustaa väriä, ei sen kummempaa. Niin miksi helvetissä perääntyy?

1

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24nen

Tähän saagaan jatkoa... Kolmisen viikkoo menny ja tilanne tuntuu olevan ihan solmussa.

Hiillostin vähä ja annoin pienii merkkejä et oon kiinnostunu. No, hää viestii mulle ykskantaan ja lyhyesti - korostaen välil suhdetta siihen mieheen vaikka ei niillä taida olla ees suhdetta nyt, kun mies on vakavasti sairaana ja kai sopineet et päivä kerrallaan ja katotaan tilannetta sit JOS hän selvii.

Mut sit tää meiän homma, kahdesti oon pyytäny et lähtis mun kaa kahville, leffaan, tmv. Ja molemmil kerroil on kieltäytyny, vedoten sinänsä ihan perusteltuihin syihin. Mut kännis se kummasti haluu lähelle...

Sit se pyörii koko ajan whatsapissa tai no, iltasin paljo. Ja se mikä kummaa, et kun hän oli lomalla ja kysyin messiin sellaseen kesätapahtumaan - hän ei päässy koska oli lomareissulla vielä - nii sit pyöri koko yön whatsapissa... Mähän toki stalkkasin kans mut ketä muuta se "vahti" ku mua?

En tiiä. Ihme hommaa. Ja nyt ei olla viikkoon nähty tai viestii laitettu. Kun mä vaan tietäisin, et pyöriikö se whatsapissa samoin aatoksin?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      121
      4570
    2. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      122
      1799
    3. Sofian kylppärikuva.

Pyllistys! Miten voi tuon ikäinen nainen olla noin pissis ja lapsellinen? Hoh hoijaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1545
    4. 427
      1231
    5. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      112
      1187
    6. Illat ilman sua (mies)

ovat niin turhia! Toivittavasti sulla on kaikki hyvin. Miettii yksi pieni sydän ikävissään!
      Ikävä
      103
      958
    7. Jos meistä tulis jotain,

niin sulle mies pitäis eka opettaa hieman käytöstapoja. Mut ootkohan sä liian vanha oppimaan yhtään mitään? 🤔
      Ikävä
      61
      914
    8. Rikoin sun sydämen.

Se oli silti sulle oikein.
      Tunteet
      68
      829
    9. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      224
      823
    10. Iso vaalee vauhdissa

Onko hyvä vai paha jotta tällä muutamalla taitaa olla aika huono itsetunto kun pitää jokapaikassa ja tilanteessa tuoda oma erinomaisuutensa ja muiden
      Suomussalmi
      14
      810
    Aihe