Pilaat joka vitun viikonlopun rauhalliset sunnantaiaamut pässi! Alapa kuikuilla selkäs taakse jatkossa, nyt kypsyttää niin!
Vitun ämmä!
18
249
Vastaukset
- j00
tuttua, niiiin tuttua...
- joopasjoos
Odotan vain, että nukahdat ja sitten toimin. mulle ei tuollainen idiootti isottele.
- onneateille
Ei kuule paljon nukuta, kun vetää amfetamiinia. Siinä voidaan sitten katsoa, että kuka olikaan idiootti.
- joopasjoos
onneateille kirjoitti:
Ei kuule paljon nukuta, kun vetää amfetamiinia. Siinä voidaan sitten katsoa, että kuka olikaan idiootti.
Ei nukuta täälläkään kun on piriputki päällä. Kahtotaan vaan! Tommosella sateenpieksämällä pirunraadolla ei oo mitään mahiksia älykkyystestissä mua vastaan saatana!
- vvvvvvvdddd
Minkä niminen..sen voi sanoa täällä.
- Katsekkaa
Täälläkin pilaa ruohonleikkuulla joku eikä se ole ämmä vaan joku munaton äijä.
Joo se munaton äijä tamppaa matot ja ajaa ruohot heti sunnuntaina aamuisin kun varmaan ämmä käskee.
Aika huvittavaa kun naapurin ämmä istuu keinussa koko päivän ja sitten kun sen äijä tulee töistä niin se saa heti alkaa peräsuoli pitkällä ajaa ruohikoita. Kyllä on ulkoistettu toisille työt ja hyvin. Ei jumankauta mitä naisia oikein näen naapurustossa ja ne nukkuu puolillepäiville. En saanut alkaa ruohoa leikkaan seitsemältä kun se ämmä nukkuu yhdeksään ainakin.
Arkena oli ihan hiljaista kunhan tuli sunnuntai aamu niin johan alkoi kamala työkoneiden meteli. Varsinkin jos meillä oli vieraita niin silloin löytyi moottorisaha hommia kun muulloin ei.
Naapuristossa kun on näitä hihhuleita (uskovaisia) niin kaikkia juhlia vastustetaan kaikin muodoin. Uskovaisilla alkoi kamala työ puuska just sunnuntai aamuisin kun me muut olimme krapuloissa. Ei jumankauta jos olette saanut hihhuleita naapurustoonne niin mikään ei ole kamalampaa. Kauheeta väline kilpailua niin että kenellä on kalleinta välinettä.
Ei kiinnosta pätkääkään mutta naapuri tuo välineitään KUTEN autoja ja vaunuja muualle kuin omalle tontille.- yttutuy
"Arkena oli ihan hiljaista kunhan tuli sunnuntai aamu niin johan alkoi kamala työkoneiden meteli. Varsinkin jos meillä oli vieraita niin silloin löytyi moottorisaha hommia kun muulloin ei."
Niin varmaankin kun se ukko on arkipäivisin töissä ja perjantai-iltaisin rentoutuu joten sunnuntaina sitten ahertamaan pakertamaan kun hellasärö pihtikinttuilee muuten. Ämmät, ämmät. - mielirauha
Lopeta itsesi psyykkaaminen asian suhteen.
Jos teet asiasta numeron et nuku koskaan.
Jos päätät olla välittämättä niin todennäköisesti käännät aamulla kylkeä ja jatkat unia.
Turhasta tressaaminen jumittaa sinut juurikin ajattelemaan mitä vain ja saat kakkihalvauksen naapurin jokaisesta tekemisestä.
Psyyke on kiva juttu, sen voi ohjelmoida mihin vaan.
Itse aikanaan reviskelin pelihousujani kerrostalonaapureitteni tekemisistä.
Sitten päätin että paskat!
En anna idioottien häiritä yöuniani.
Ja kas!
Olen nukkunut rauhassa kohta kymmenen vuotta.
Onnistui siis olla ajattelematta tai huolehtimatta muiden tekemisistä.
Se todellakin onnistuu. - joupjoo
Aivan. Noinhan pitäisi ajatella. Kaikki me olemme erilaisia ja elämme eri rytmissä. Työt sanelevat vapaa-ajan ja vapaa-ajalla tehdään kotityöt. Ei töistä heru vapaapäivää keskelle viikkoa sillä perusteella, että naapuri haluaa.
Järkikäteen.
Olen asunut omakotitalolähiössä, jossa jos jostakin syystä asiat häiritsivät. Vauva tuli taloon, ei saanut leikata nurmikkoa, ei porata, sirkkelöidä, eikä sitten maalatakkaan kun maali haisee ja haju tulee tontille :)
Kun on vanhempia naapureita niin valittavat nurmikosta, tiestä ja vieraista.
Ja kun kaikki valittaa niin mikään ei ole hyvä ja mitään ei voi tehdä.
Kyllä vain vallitseva ympäristö pitäisi hyväksyä ja pitää omista pihoistaan huolta ja antaa pitää omista pihoista huolta.
- justjoouskon
Selvä trolli--:
- juhannustasaatana
Jatkapa vielä ensi yönäkin sitä saatanan pauketta ja jytinää yörauhankin aikaan niin lähdetään hakemaan parilta naapurilta nimet häiriöilmoitukseen. Olet todella tyhmä tai muistihäiriöinen sekopää.
- Pirilännaapuri
Minä allekirjoitan sen. Onko kyseessä kuka ja mistäpäin.
- PolicePolicePolice
Mitähän kytät sanovat kotiratsiasta kun hörhöilet? Sun IP osoitteen pystyy selvittää tältä palstalta. Ei kannattais kauheesti huudella.
- english
Onko kyseessä L-kirjaimella alkava sukunimi?
- mitäsitte9
Ei ole. Sukunimeni alkaa K:lla. Koivunen on sukunimeni, mitä sitä sen enempää salaamaan. Siinä se. Ollos hyvä. Tattis. Siitäs sait. Mitä sitte? Niin että mitä sitte!?!?!?
- GRGTRTGER
Tuskin on. D
- huastellaan
Siinä se temppu seissoo ja häntteesä heiluttaa. Sano.
- Mätapan
Mä tapan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222648- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189