Mulla on Yaris TS. 18 Dual 2007.
Kumpaankin takaoveen on tönäisty lommo parkkipaikalla.
Pystyisikö niitä itse painamaan takaisin, jos purkaisi takaoven verhoilut ja vaikkapa pyöreällä puupalikalla pyörittelisi lommot pois.
Onnistuisiko se?
Ja mikä se juttu youtubessa, että suihkutetaan vaan kylmäsprayta lommoon ja lämmitetään hiustenkuivaajalla lommon ympätystää, ja lomma oikenee...
Ja miten se takaoven verhoilu on kiinni?
Eihän vaan niiteillä?
Saako oven takaisin.
Vai vienkö suoraan ammattimiehen käsittelyyn?
Ja ei kiitos mitään vastauksia: "vie tero romusi paalaamoon"
Takaovien lommojen korjaus
6
234
Vastaukset
- harrastelija-harrastaa
Jos se lommu on kolhastu terävä reunaiseksi eipä siinä muuta kuin peltiseppää. Ovi maalattava. Jos lommu loivareunainen voi se oijeta painamalla sisältä. Oviverhoilu kiinni yleensä semmoisilla nastoilla jotka levenee reikään painettaessa. Varovasti verhoilun ja pellin väliin ruuvimeisseli ja sillä kammeta ulospäin. Jos siinä veto kahvoja tai muita ikuna kahvija ne yleensä ruuvilla kiinni.i
- kuinrahaapolttelis
Kannattaako tuota peltisepälle viedä. Korjaukselle tulee melkein auton arvon verran hintaa, jota et saa koskaan takaisin. Näyttää vielä isommaltakin kolarikorjaukselta. Eikä ne pienet lommot edes juuri vaikuta vanhan auton arvoon.
- harrastaja-harrastaa
Kysyjä kysyi korjaus mahdollisuuksia ei sen kannattavuudesta tai järkevyydestä, ettäs pysytään asiassa eikä höpistä vaikkapa päivän säästä.
Lommot ovat kummatkin loivareunaisia, ja kooltaan noin euron kolikon kokoisia.
Voishan tuota kokeilla, hiustenkuivaajalla ja kylmäspraylla niinkuin youtubessa.
ja varovasti painelee sisältä ulos.
Oven kahva lähtee yhdellä ristipääruuvilla, ja sitten varmaan kampeamalla kuten yllä neuvottiin.
Tuloksena voi olla kyllä lievä maalin lohkeaminen :O)
Ja tuossa spray-kikka
https://www.youtube.com/watch?v=y9OGa9vB42Q- autosklinikka
Ammatti sedän käsiin jättäisin kolhujen oikomisen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579