Ootteko koskaan teipannut suuta ja käsiä ilmastointiteipillä niin ettei pysty puhumaan ja ei saa revittyä niitä itse pois? Mitä porukat on sanonu ja mitensaa pyydettyä apua jos ei pysty puhumaan?
ilmastointiteippiä
teipattuna
3
189
Vastaukset
- dbs
Suun edestä ne teipit saa pois tosta vaan, googleta vaikka.
- teipattuna
Mutta jos on kierretty teippiä pään takaa ympäri suun kohdalta. Ei pelkästään suun eteen. ja kädet teipattu silleen sormet yhteen.
Tuota on vaarallista harrastaa yksin.
Ajattele jos nenäsi meneekin tukkoon kun suusi on teipattuna, etkä saa teippiä irti. Tai jos vetäisetkin räkää tai limaa henkeesi. Se tuntuu todella kauhealta, jos ei pysty yskimään sitä pois.
Älä teippaa suutasi ollessasi yksin. Käsienkin kanssa kannattaa olla varovainen, varsinkin jos aikoo sitoa ne selän taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706