Volkswagen e-Golf

dlr

Sähkö-Golf on hieno peli. Ei turhaan julista ulkonäöllään, että "huomatkaa minut, olen erilainen !", vaan ihan arkikulkineen oloinen laite.

2

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_julistakaan

ja palstan pikkupoikien mielestä se onkin nyt hyve että auto näyttää tylsältä ja mitäänsanomattomalta. Kestävyys jatkossa onkin sitten täysi arvoitus ja mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, kallis yllätys. Kun joku muu merkki, yleensä japanilainen uudistaa ilmettään, on sekin huono asia palstan trollipojujen mielestä. Omistajatasolla ja autoa tosissaan harkitsevien mielipiteisiin palstan trolleilla ei onneksi ole mitään vaikutusta ja poikien änkyröinti vain huvittaa.

• jaaettämitälajia

..eikä edellisellä kirjoittajalla ollut hajuakaan mistä tässä viestiketjussa on puhe. Kunhan onhuolimattomasti lukenut otsikon ja sitten lähtenyt suurella innolla tölväilemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4444
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      50
      3762
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2571
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2051
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1799
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1725
    7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1547
    8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1329
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1273
    Aihe