Miten kysyn äitilt

Elsanna

Olen 11v ja rintojeni koko alta on 68 ja päältä 72 cm nii mikä ois mun kuppikoko ja miten mä kysyn äitiltä, et voitaisko mennä ostaa. Sit aattelin kans et menisin mun kaverin kaa ostaa esim seppälään jotkut sen äitin kyydillä koska asutaan "maaseudulla" nii ei oo oikein mitään kauppoja lähellä. Mut haluaisin nopeasti vastauksia. Mun kuppi kokoon ja et miten mä kysyn äitilt.

8

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miiiiiii

Älä kysy ellet uskalla mee kauppaan osta ne liivit mee kotiin ja kyl se jossain vaihees huomaa ja ite alottaa sen keskustelun ja sun ko ko vois olla 65A

• fgwweggf

75D

• amelie148

Se on 75D

• Ettoolauta

70A

• EnkeksiXDDD

65AA tai 70AA

• aa..a..b..c..d..cup

Aika pienet vielä että saattaa vielä olla iso se aa kuppi, mutta kannattaa sovittaa. Ympärys rintaliiveissä on tarkoitettu napakaksi joten sinulla se on 65 tai 60. Eli sovita 60aa tai 65aa rintsikoita. Kannattaa kokeilla myös ns. ensitintsikoita, joissa ei kuppeja ole. Äitillesi voit vaan sopivassa paikassa esim. saunassa tms. sanoa, että olet miettinyt tarvitsevasi rintsikat ja ehdottaa että vaikka sillä kaverisi äidin kyydillä menisitte sinne kaverisi kanssa. :))

• aa..a..b..c..d..cup

Ensirintsikoita*

• 1319

Kuppikoko on rintojen päältä ja alta otettujen ympärysmittojen erotus, eli 72 - 68 = 4. Pienin kuppikoko on AA, jolloin erotus on n. 10cm, mikä on siis luultavasti sulle iso.
      Ympärysmitta sulla oli 68, joten 65AA rintaliivejä voisit kokeilla, mutta suosittelisin kyllä harjoitusliivejä/alustoppia. Niitä pitäis just seppälästäkin löytyä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      87
      3647
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      188
      1436
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1387
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1080
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1010
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      322
      999
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      907
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      96
      879
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      79
      874
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      125
      852
    Aihe