Olisipa meilläkin kuninkaallisia.

miksi.eimeillä

Hämeenlinna meillä on mutta puuttuu kuningas ja kuningatar. Tässä asiassa olemme huonommassa asemassa Ruotsiin verrattuna. Hämeenlinnalle ja Suomelle se toisi hyvää mainosta, kun saisimme seurata kuninkaallisten elämää; hautajaisia ja häitä televisiosta ja lukea heidän elämästään lehdistä.

47

5940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgr45rdrrgdf

Kuninkaalliset eivät yleensä ole hankkineet asemaansa hyvyydellään, erinomaisuudella tai suopeudellaan. Vaan miekalla lyömällä, rahalla ostamalla ja kilpailijoita rautoihin ja tyrmään laittamalla.

Siksi olisi parempi jos olisikin muutaman kuninkaallisen sijaan monta johtajaa - jokanen on johtaja ja oman elämänsä kapteeni.

• Anonyymi

Onhan meillä näitä huppupäisiä eikös ne ole kunikaalisia. Saisivat ehdottomasti lopettaa ilotulitusraketit kun me isis naiset niin pelkäämme. Ei ollut edes omia pommeja vielä. Mutta se pelko eikö kukaan meitä auta

• Tuntemusta.riittää

Onhan teillä Taiveaho.

• ser3wserwerwe

Tiesittekö muuten että kuninkaallisia yhdistää yksi yhteinen nimittäjä - nimittäin harvinainen Rh negatiivinen veriryhmä. Arvellaan myös Jeesuksella, Paavilla ja Leonardo Da Vincilla olleen tämä sama veriryhmä.

Tästä voidaan vetää se johtopäätös, että on sekä "hyviä kuninkaallisia" että "pahoja kuninkaallisia".

Väitetään myös, että tämän harvinaisen veriryhmän kaikkia muita ei-kuninkaallisia kantajia seurattaisiin hyvin kehittyneillä menetelmillä ja suurilla resursseilla - minne he menevät, mitä he tekevät ja ketä he tapaavat. Syytä tällaiselle laajalle ja salaiselle seurannalle ei tiedetä. Joku on jopa esittänyt, että tällaiset henkilöt saattaisivat tietämättään olla kuninkaallisten salaisen elinluovuttajien luettelossa. Mene ja tiedä.

Jotta asia ei olisi turhan yksiselitteinen, väitetään myös, että tämä harvinainen veriryhmä olisi koodattuna sosiaaliturvatunnukseen.

Vaikka pystyn monesta asiasta sanomaan onko asia niin tai ei ole, tästä en pysty toistaiseksi sanomaan muuta kuin että epäilen asiassa jotakin perää olevan. Esimerkiksi kun olin huhtikuussa neljä päivää tarkkailtavana KHSHP:n sairaalassa, tämän tarkkailupäätöksen tehnyt psykiatri katsoi verikokeeni tuloksia ja luonnehti niitä sanalla "hienot". En tiedä mitä hän tarkoitti. En tiedä omaa veriryhmääni.

Kun olen joskus aikaisemmin käynyt KHSHP:ssa verikokeessa ja saanut paperin käteeni, veriryhmän kenttä on ollut tyhjä.

Olipa niin taikka näin, joku siis jossain tietää (puolueitten "kuninkaalliset"?), että humaania pääomaa hallitaan veren ja mielen kautta. Ja on aina hallittu.

• Anonyymi

Jeesuksen veriryhmä on löydetty niistä käärinliinoista ja tutkittu ja todistettu testein että on AB-...minulla on sama veriryhmä ja olen harvinainen Suomessa myös ja maailmalla..1% ..kaikkialla missä on..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen veriryhmä on löydetty niistä käärinliinoista ja tutkittu ja todistettu testein että on AB-...minulla on sama veriryhmä ja olen harvinainen Suomessa myös ja maailmalla..1% ..kaikkialla missä on..

No jos olet Jeesus niin ala hommiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos olet Jeesus niin ala hommiin.

Veriryhmällä Ab- tarkoittaa harvinainen koko maailmassa..veriryhmä kartta koko maapallolla osoittaa että AB- 1% muuallakin ja ei edes jokaisessa maassa ole heitä. Mitä liittyy Jeesukseen se ei tarkoita että tekisi ihmeitä ei ole toista hänenlaistaan. Itse AB- verta kantavana olen herkkä..vaistoan asioita toisistakin ja autan työssäni ihmisiä.. minulle on sanottu että käteni parantavat ja otan sen kohteliaisuutena työssäni..ja näen tulevaa tapahtumia vahvoissa unissa..moni niistä toteutuu elämässä myös..lisäksi sattuu joidenkin ihmisten välillä telepatia kykyä..voin sanoa että olen herkkä vaistoaja..siitä kyvystä on hyötyä ihmisten parissa jolloin tiedän milloin joudun tukemaan jotain ihmistä hänen elämässään. Mitä herkempi olet sitä enemmän sinä tiedät ja vaistoaa.. itsellä on elämässä sattunut hetkiä jolloin on ollut vaaratilanteita joista selvinnyt vain ihmeellä eli ei ole kukaan ulkopuolinen voinut auttaa vaan olen tuntenut siinä hetkessä minua autetaan korkeammalta taholta että selviän..siksi minä kiitän joka aamu että olen tässä vielä ja minä en valehtele..minulla on hyvät välit taivaaseen🙏 enkä katso pahana jos Jeesuksella oli AB- olen iloinen jos olen hyvän puolella. Tarkoituksena minulla on elämässä tehdä mahdollisimman paljon hyviä tekoja toisille.

• edrtw4twrew

Unohtui harvinaisen veriryhmän kantajien luettelosta Jules Verne. Ja sarjakuvasankari lehtimies Tintti (jolla hahmolla oletetaan olleen esikuva oikeassa elämässä).

Jules Verne kuvaili kirjoissaan 1800-luvulla mm. kuumatkan ja lennon maailman ympäri. Sekä ydinkäyttöisen napajäätikön alitse kulkevan sukellusveneen nimeltään Nautilus.

• Anonyymi

Olikos se Tintti itäkeskuksessa-sarjis missä hän hengaili murjaanien kanssa ?

• serfesefsfds

Luetteloin tähän joitakin tämän harvinaisen veriryhmän kantajan ominaisuuksia

- Ruumiinlämpö ja verenpaine tavanomaista matalampi
      - Ei missään olosuhteissa eritä voimakkaita tuoksuja (hiki ei haise)
      - Idearikas
      - Tavanomaista tarkkaavaisempi ja huomaavaisempi mutta ei autisti
      - Kiinnostunut sosiaalisesta oikeudenmukaisuudesta
      - Tulee hyvin toimeen lasten ja eläinten kanssa
      - Vetää vastakkaista sukupuolta magneetin tavoin
      - Saa kiinnostusta osakseen erilaisilta tahoilta vaikka pyrkisi sellaista välttämään
      - Voi helposti joutua kiistaan pankin- tai öljy-yhtiöiden johtajien kanssa

• Anonyymi

Minulla on tuo harvinainen veri en ole huomannut mitään poikkeavaa itsessäni enkä muiden minuun suhtautumisessa ehkä ainoana seikkana joidenkin nuorten naisten kiinnostuksen herääminen

• viihdykettä

Olisihan se mukava seurata oman maan ja varsinkin Hämeenlinnan kauniita ja rohkeita. Kotimaista viihdettä, eikä aina amerikkalaista tv-viihdettä.

• Tragikomedia.tosin

Eikö derkkulit riitä??

• albinotar

sari Rautio on ollut Miss Anna nuoruudessaan ja vieläkin ihan nätti.

• AssMinna

Jos pulskasta tykkää.

• xfvb

napit vaan tuppaa aukeamaan, etenkin ylänapit. no, lätkäjunnut tykkää ja unelmoi. ;)

• Nerotuomari

Onhan teillä se possutyttö, Kylli Kylliäinenkin!

• gr4srfsfdsdfs

"Kuninkaallinen" veriryhmä on siis AB-, jonka kantajia on yksi prosentti väestöstä tai vähemmän.

• hukassa.missä

Onko Broekea näkynyt? Kuvaukset alkaa.

• ludwik15

Määhän oon sit kunikaallinen. Kumartakaa köyhät.

• uyg87gouoo

Onko sinulla jotain poikkeuksellisia ominaisuuksia? Esim. loistava intuitio - olet kohonnut ikäänkuin pyramidin huipulle ja katselet sieltä maailmaa alaspäin nähden aivan kaiken otsaasi auenneen chakran eli ns. "kolmannen silmän" avulla. Koska olet korkealla, sinulla on myös yhteydet taivaalliseen muille näkymättömään ulottuvuuteen.

Luulin ennen näiden olevan pelkkää puppua. Enää en luule.

• ludvik16
        uyg87gouoo kirjoitti:

Onko sinulla jotain poikkeuksellisia ominaisuuksia? Esim. loistava intuitio - olet kohonnut ikäänkuin pyramidin huipulle ja katselet sieltä maailmaa alaspäin nähden aivan kaiken otsaasi auenneen chakran eli ns. "kolmannen silmän" avulla. Koska olet korkealla, sinulla on myös yhteydet taivaalliseen muille näkymättömään ulottuvuuteen.

Luulin ennen näiden olevan pelkkää puppua. Enää en luule.

Nyt kun otit puheeks, vähän kun aloin tarkkaileen itteeni, huomasin perkele näin se on. Kiitos alamainen.

• Anonyymi

Kyllä AB- on se harvinaisin 1% maailmalla myös ja Suomessa..kuulun heihin myös..

• Anonyymi

Tarkoitat varmann ABC, hyvää ruokahalua.

• Anonyymi

Koeta etsiä parempia lähteitä. Vale fake kuninkaalisten beriryhmä se AB ei ole. Reptiilien veriryhmä kuvaa ,että ei palele,hikoileeko käärmeet? heh.
        Unohtakaa kinkut ne eivät ole sitä.mitä luulette.

• sdfefasdadaa

Väitetään, että maailmassa olisi juuri parhaillaan meneillään ns. "väärien kuninkaiden aika", joka kuitenkin olisi pian päättymässä. Koska oikeat ja aidot kuninkaalliset ovat aktivoituneet ja ryhtyneet syrjäyttämään väärennettyä eliittiä.

Sitä ei toistaiseksi tiedetä miten väärien kuninkaiden aika päättyy - kauheaan pamahdukseen vaiko vain hiljaisesti oikeat kuninkaat ottavat paikkansa ja ryhtyvät johtamaan kansojaan.

• ludvik17

Näin se menee. Olen valmis kun ottamaan vallan vaan en vastuuta.

• miksi.ei.meillä
        ludvik17 kirjoitti:

Näin se menee. Olen valmis kun ottamaan vallan vaan en vastuuta.

Jos vallan ottaa, ottaa myös vastuun. Vastuun? Silloin pitää ymmärtää mitä vastuu on. Onko se toteuttamia lupauksia? Vai väkivaltaa. Miten vastuuta viedään eteenpäin? Pitääkö olla mukana montakin vastuunkantajaa? Vastuuta voidaan myös jakaa, jaettu vastuu on helpompi kantaa. Vastuu lupauksista? Lupauksia ei voida antaa, jos ei ole vastuuta omille lupauksille.

• ludvik17

Sul oli tos monta vastuuta. Mutta hei, kivaa oli. Kaikkea hyvää sinulle.

• sdf3asfqfaf

Aidot ja oikeat kuninkaat eivät tarvitse kuningashuoneita. Vaan he ovat jalkautuneet kansansa pariin, toki valeasuisina jotteivat he vedä puoleensa tarpeetonta huomiota. Vain kaikkein tarkkaavaisimmat saattavat kadulla huomata ohitseen kävelleen tai kaupassaan asioineen valeasuisen kuninkaan.

• Vieras.käsite

Sellaisiin kuten Tarja-Katariina??

• dr4sdgwsgdf

Tarkoitatko entistä työministeriä? Eikös hän ole Rhesus Positiivinen eli afrikkalaista alkuperää. Mikäli näin on, hän saattaakin olla näitä "vääriä kuninkaita", jotka aikoinaan toki syrjäyttivät faaraot Egyptissä ja mesopotamialaiset Kaksoisvirran maassa.

Mutta eivät suinkaan taitavuudellaan tai erinomaisuudellaan. Vaan valtavalla lukumäärällä - joukko-opin voimin talloivat faaraot jalkoihinsa.

• Sekin.syrjäyttää.kyllä

Enempi muistuttaisi Hippopotamusta.

• wfwrfrw

harmi kun ei voi peukuttaa. kokdem sai tahtonsa läpi ja peukutus loppui. se kun syrjii niitä ketkä ei voi peukuttaa.

• Anonyymi

Sinäpä hassuja txt.

• Anonyymi

Naapurimaan Kalle on alkoholisoitunut gay-kunkku ja pellehermanni !

• Anonyymi

Tämä aloitus ja ketju on esimerkki hyvästä huumorista, jota tällä palstalla aiemmin viljeltiin enemmän. Vastaavaa soisi lukevansa edelleen useammin ja kokonaan ilman persu-kokdem nokittelua.

• Anonyymi

Juu Hämeenlinna vain julistautuu kuningaskunnaksi ja sitten valitsemaan kuningasta. Linna jo löytyy tai oikeastaan kaksikin kun Vanajanlinna lasketaan mukaan. Sitten Suomessa olisi ainakin kaksi kuningaskuntaa, Hartolasta nimittäin sellainen jo löytyy.

Sitten itsenäisyyspäivänä linnassa järjestettäisiin tietenkin tanssiaiset ja omat linnan juhlat. Vanhasta linnasta löytyy myös haarniskoita kuninkaan vartiokaartille, sillä sellainen tarvitaan ilman muuta.

• Anonyymi

Voitasko SCC-Ritaluomasta kruunata kuningas Hämeenlinnaan? Kirstulan pellolle rakennettais 8-kerroksinen kuninkaanlinna hälle?

• Anonyymi

Ilman muuta ja tuomittu Gary hoitaa rakentamisen.

• Anonyymi

Hienoo, et löytyy maksajia.

• Anonyymi

Sirpa Pietikäinen. Olisi jo valmiiksi lihotettu .
      Kunnia ja maine mennyt jo tavallisten kansalaisten silmissä. Suomen syöjä EU:ssa.
      Sory kokoomuslaiset,että ehdotus 104 vuotta myöhässä.

• Anonyymi

"104 vuotta myöhässä"

Sitähän ei tiedä, koska taas asia ajankohtainen. Hyvä varatua tähänkin. Ehkä joku Vanajan laivojen kapteeneista voisi ainakin talviajat hoitaa hommaa?

• Anonyymi

Ja kruunat.

• Anonyymi

Sirpa olisi hyvä ehdokas. Sentään 30 v hoidellut meidänkin asioita.

• Anonyymi

Ei ei.

• Anonyymi

Kyllä niin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      58
      5636
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      102
      4700
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2784
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      81
      1284
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      338
      1086
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      931
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      883
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      856
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      108
      846
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      819
    Aihe