Kerro omasta hamsteristasi

jyväposki

Mikä on hamsterisi nimi, rotu, ikä, väri, sukupuoli yms. Minkälaisessa asumuksessa hamsusi asuu, mikä on sen lempipuuhaa. Mitä syötät hamsterillesi perusruokana ja muutenkin. Minkälainen hamsterisi on luonteeltaan yms. Voit kertoa hamsusta/hamsuistasi niin paljon kuin haluat! ;)

14

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamsuni

      Mun hamsterin nimi on Tytti. (hamstereilla on lajeja eikä rotuja:)) Mun hamsu on Syyrialainen.Se on 6kuukautta eli puoli vuotta:) ja se on naaras niinkuin nimestä huomaa. Tytti asuu dunassa. Ja Tytin lempipuuhaa on juoksupalloilu. Hamsuni on kiltti ja rakastaa silittämistä.:)

    • Prinsessani

      Mulla on talvikko nimeltä Princess se on sellainen harmaa jolla on mustaa selässä ja valkoinen maha. Princess on 2,5 kuukautta vanha ja asuu isossa terraariossa missä on paljon virikkeitä ja kaikkia pesäkoloja. Syötän Princessille yleensä mustikoita, tomaattia, kurkkua, paprikaa, salaattia, voikukanlehtiä, hamsterin jotain ruokaa ja mansikoita. Princessillä on varmaan 7 pentua ei olla laskettu kun ne syntyi vasta 4 päivää sitten. Hamsterini on vähän äkäinen mutta ei paljoa se kyllä puree jos ottaa sen vaikka kopista mutta jos antaa ite tulla kädelle niin sitten on maailman kiltein hamsteri. Princess tykkää syödä ja juosta juoksupyörässä. Princess on todella prinsessa.

    • masterofpu

      Mulla on ollut 3 talvikkoa, 2 roboa, 2 syrkkiä ja 1 Campbelli. Nyt minulla on syrkkivanhus Sipe. Eli 1,7 v vanha uros syyrialainen. Väritykseltään normaali. Sipe asuu isossa 3 kerroksisessa dunassa. Päätin etten enää halua lisää hamstereita. Mutta pian minulle muuttaa Frodo talvikkovauva :D <3

    • annssu

      Mulla on nyt Venäjän kääpiöhamsteri jonka nimi on Princess. Se on vanha 1v 4kk tyttö. Asuu yksi kerroksisessa dunassa. Väri on talvikko ja vielä kaikenlisäksi tyttö haisee!! :3

    • hamster14w

      Omistan syrkkivanhuksen nimeltä Diana sekä kaksi kiinaria.Kiinankääpiöhamstereiden nimet ovat Lulu ja Pete.Ovat minulla olleet noin vuoden.Diana asuu 100x40x40 kokoisessa terraariossa.Kiinarit asuvat kummatkin eri häkissä.Dianan turkki on lyhytkarvainen suklaa.Kiinarit ovat normaaleja väritykseltään.Jokaisella on oma luonteensa joka on selvästi näkyvillä.Hamsterini pitävät juoksuttamisesta.Hamstereillani on omat vuorot milloin pääsevät kehikkoon valvontaani.Esim Lulu maanantaina 20 min , Diana keskiviikko 15 min ,Pete lauantai 30 min jne.Hamsterit syövät harry hamsterin siemenseosta mutta myös omaa seostani lisänä.Tuoreruuaksi löytyy aina kaikke hyvää.Piltit,puurot ja kananmuna menee aina poskipusseihin ja sieltä pesään.Kiinarit ovat ensimmäiset kiinarini ja Diana on toinen syrkkini.

    • LunaPipsa

      Minulla on kaksi vuoden vanhaa robo naarasta.Luna ja Pipsa.Asuvat yhdessä 70x40x35 kokoisessa terraariossa.Ennen asuivat 54x39x35 kokoisessa häkissä.Hamsterit päästetään silloin tällöin sängylle juoksentelemaan valvonassa.Ne syövät omaa sekoitustani siemenseoksena.Tuoreruuaksi ulkoa yleensä puutarhastamme haen tuoreruuan hamstereilleni.

    • Nanastasia

      Tällä hetkellä minulla on yksi musta valkoinen uros, syyrialainen nimeltään Kamu. Se karkaa useasti, mutta sen löytäminen ja kiinni saaminen on helppoa. Kamu asuu tilavassa terraariossa, jossa on riittävästi puruja, pesämökkejä ja aktiviteetteja.
      Talossamme asustaa myöskin kaksi talvikkoa, Roxteady ja Biibop. Molemmat ovat uroksia. Eivät ole lähteneet karkuteille vielä kertaakaan, vaan nukkuvat päivät mukavassa pesässään purujen keskellä. Yöllä ne sitten juoksentelevat ympäri terraariota. Hamsterit ovat aivan ihania lemmikkejä.

    • heivainn

      Hei. Mun hamsun nimi on Tytti ja se on tyttö.. yllätys.. Se on syyrialainen hamsteri ja on vasta 2 kk. Se on väriltään creme valkonauhainen. Se asuu dunassa joka on noin 50-60 litraa, mutta ostan sille isomman dunan tai häkin jossain vaiheessa. Sillä on tällä hetkellä festivaalin hamsterin jyväsekoitusta, mutta se on huonoa, koska siinä on liian vähän ja liian paljon kaikkea ja se sisältää väriaineita. Lisäksi Tytillä on erilaisia siementankoja (marja, kananmuna, hunaja, pähkinä), mutta annan sille tietenkin vain yhden kerrallaan. Osallistumme Tytin kanssa seuraaviin näyttelyihin ehkä. Tytti oli jo tullessa tosi kesy ja anto silittää. Tytti on tosi vilkas ja paljon päivisinkin hereillä joten yritän pitää fleecevilttiä tuossa dunan päällä, että saisi unta tarpeeksi. On tosi energinen ja vilkas!! Sen lempipaikka koko terrassa on sen wc kippo jossa se nukkuu ja jonne se kantaa ruokansa ja lelunsa ja näkkärinsä ja siementankonsa ja kaikki juustonsa... Anteeksi jos oli kirjoitusvirheitä. :)

      • hamsuni

        Hyvä nimi hamsullas! Mä kirjotin sen ekan kommentin ja kerroin hamsustsni Tytistä:)


    • hamstre

      Mulla on syyrialainen poika hamsteri nimeltä Sprite se on jo yli kaks vuotta ja on todella todella kiltti se ei oo purru ikinä ketään sen väri on musta ja sitten valkoinen mahan alus sillä on aika pitkä turkki joten varmaan joku pitkä karvanen Spritellä on neljä kerroksinen häkki jossa ei juuri nyt ole tasot häkissä nimittäin ne välillä römähteli alas sieltä Sprite tykkää juosta ja mieli puuha on vapaana juokseminen Sprite tykkää syödä porkkanaa ja perus ruoka on jotain siemen seosta missä on panaania herneitä ja porkkanaa ja kaikkia sellasta. :)

    • Hamsulovexoxo

      omistan syyrialaisen poikahamsterin sen nimi on rambo se on nyt 4kk vanha ja on väriltään lk normaali..? Vai miten nyt sanotaankaa. Rambo asuu vanhassa akvaariossa :) lempipuuhaa on varmaan ruokien kuljettelu paikasta toiseen ja mökin päällä istuskelu. Ruokana on joku brit animal hamster..? En ole varma :D ja annan noin 2 kertaa viikossa tuoreruokaa (kurkkua, salaattia, tomaattia, banaania, omenaa, vauvan hedelmäsosetta, puuroa yms) hamsterini on luonteeltaan todella kiltti ja rauhallinen :) vähän ehkä laiskakin. Tykkää vaan istuskella kädellä ja kiipeillä :D kerran Yksi huone oli maalattu ja siellä haisi maalille eikä painavaa akvaariota viitsitty siirtää niin jouduin laittamaan rambon kuljetusboxiin yöksi ja se oli jotenkin yön aikana karannut sieltä (saanut kannen auki) ja rupesin etsimään sitä niin löysin sen pyykkikorista nukkumasta vaatteiden päältä :3

    • Hamsurakas22222777

      Kerron neljästä poisnukkuneesta hamsustani

    • Anonyymi

      Kerron nyt mun yhestä hamsuista eli:
      Syyrialainen hamsteri
      Suklaa-keltainen vn
      Syö bunny expert tai rapunzel
      Asuu 150x60cm terraariossa
      RAKASTAA päärynää
      Tyttö ja nimeltä Kookos
      Viihtyy asumuksessaan ja tykkää kun on paljon piiloja :)

    • Anonyymi

      Hamsterin nimi on Ruslam rotu syyrialainen hamsteri 9viikkoa vanha väri valkoharmaa sukupuoli uros Ruslamin lempipuuhaa on kiipeileminen ja syöminen Ruslam on aktiivinen ja on yleensä ihmisten seurassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe