Koiran hellyydenpuuskat

Kunhankyselen

Onko teillä muilla kokemuksia koiran muuttuneesta käytöksestä?
Meillä on kohta 3vuotias sakemanni narttu, joka on nyt viime aikoina
käyttäytyny minusta normaalista poikkeavasti.
Koiralla loppu vasta juoksu, mutta viime juoksun jälkeen ei ollu mitään tällasta.
Nyt on alkanut enemmän hakemaan huomiota ja esim tänää on jo kolme kertaa
väkisin änkeytynyt syliin ja tökkii kuonollaan ja nuolee naamaa ja väkisin hakee
huomiota. Jos ei saa sitä niin kohta tulee uudestaan. Jos saa, on tyytyväinen ehkä tunnin ja tulee sitten uudestaan :D
Onkohan tuo siinä iässä että sen käytös muuttuu vai aistiikohan se mun raskauden ja luulee jäävänsä huomiotta vai mikähän tämän ihanan hauskojen hellyydenosoitusten takana mahtaa olla :D

5

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakupoika1

Täällä ainakin nuo hellyydenpuuskat tulee aallottain.Välillä ei juurikaan hae "läheisyyttä",ja toisinaan taas lähes sylivauva:)Kiusaankin aina että,tuliko pojalla halipula.Toinen entinen narttu oli samanlainen kuin tuo poika,mutta toinen haki "hellyyttä" jatkuvasti,samaten kuin ensimmäinen paimenenikin. Juu,en itsekkään ole oikein päässyt jyvälle tuosta käytöksestä,mutta mukavaa se on,kun tuo halipuuska iskee koiralle päälle:))

• kunhankyselen

Onhan se ihan hassun hauskaa kun so koira väkisin änkeytyy syliin :D Ihmetyttää vaan kun ei ennen ole noin tehnyt mutta ehkä sillä on joku alkava uhmaikä ja sen takia tunteet heittelee tai jotain :D

• Sakupoika1

Niin, tai juuri päinvastoin,alkaa olla nyt oikeesti ns.aikuinen koira,joten käytöskin yleensä hieman muuttuu silloin,ne jotenkin "tasaantuu" kun pentumainen härdelli jää taakse.Omani täyttää heinäkuussa 6v. Ja tuntuu,että on kyllä just parhaimmillaan kaikin puolin:)

• Pipaluk

Olen ajatellut että se saattaisi ehkä johtua jotenkin koiran hormoonitoiminnasta,sillä meidän saku narttu tekee tuota samaa aina juuri silloin kun sillä on juoksu menossa ja se on lähellä niitä tärppipäiviä ja muulloin ei tee sitä tuolla tavalla niinkään,vaikka muuten tulee kyllä mielellään lähelleni ,mutta tekee sen kuitenkin aina muulloin ihan erilailla.Varma en kuitenkaan ole,mutta on käynyt vaan mielessä kun olen ihmetetellyt sitä samaa käytöstä oman koirani kanssa aina välillä myös .

• Manlover

Hellyyttä koiran kanssa?? HYI helvetti!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe