Onko teillä muilla kokemuksia koiran muuttuneesta käytöksestä?
Meillä on kohta 3vuotias sakemanni narttu, joka on nyt viime aikoina
käyttäytyny minusta normaalista poikkeavasti.
Koiralla loppu vasta juoksu, mutta viime juoksun jälkeen ei ollu mitään tällasta.
Nyt on alkanut enemmän hakemaan huomiota ja esim tänää on jo kolme kertaa
väkisin änkeytynyt syliin ja tökkii kuonollaan ja nuolee naamaa ja väkisin hakee
huomiota. Jos ei saa sitä niin kohta tulee uudestaan. Jos saa, on tyytyväinen ehkä tunnin ja tulee sitten uudestaan :D
Onkohan tuo siinä iässä että sen käytös muuttuu vai aistiikohan se mun raskauden ja luulee jäävänsä huomiotta vai mikähän tämän ihanan hauskojen hellyydenosoitusten takana mahtaa olla :D
Koiran hellyydenpuuskat
5
122
Vastaukset
- Sakupoika1
Täällä ainakin nuo hellyydenpuuskat tulee aallottain.Välillä ei juurikaan hae "läheisyyttä",ja toisinaan taas lähes sylivauva:)Kiusaankin aina että,tuliko pojalla halipula.Toinen entinen narttu oli samanlainen kuin tuo poika,mutta toinen haki "hellyyttä" jatkuvasti,samaten kuin ensimmäinen paimenenikin. Juu,en itsekkään ole oikein päässyt jyvälle tuosta käytöksestä,mutta mukavaa se on,kun tuo halipuuska iskee koiralle päälle:))
- kunhankyselen
Onhan se ihan hassun hauskaa kun so koira väkisin änkeytyy syliin :D Ihmetyttää vaan kun ei ennen ole noin tehnyt mutta ehkä sillä on joku alkava uhmaikä ja sen takia tunteet heittelee tai jotain :D
- Sakupoika1
Niin, tai juuri päinvastoin,alkaa olla nyt oikeesti ns.aikuinen koira,joten käytöskin yleensä hieman muuttuu silloin,ne jotenkin "tasaantuu" kun pentumainen härdelli jää taakse.Omani täyttää heinäkuussa 6v. Ja tuntuu,että on kyllä just parhaimmillaan kaikin puolin:)
- Pipaluk
Olen ajatellut että se saattaisi ehkä johtua jotenkin koiran hormoonitoiminnasta,sillä meidän saku narttu tekee tuota samaa aina juuri silloin kun sillä on juoksu menossa ja se on lähellä niitä tärppipäiviä ja muulloin ei tee sitä tuolla tavalla niinkään,vaikka muuten tulee kyllä mielellään lähelleni ,mutta tekee sen kuitenkin aina muulloin ihan erilailla.Varma en kuitenkaan ole,mutta on käynyt vaan mielessä kun olen ihmetetellyt sitä samaa käytöstä oman koirani kanssa aina välillä myös .
- Manlover
Hellyyttä koiran kanssa?? HYI helvetti!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059