Olin Pärnun konsum kaupassa ulos menossa ostokseni maksettuani alkoi hälytinportti soida ,pysähdyin ja jo vain siinähän olikin vartija heti paikalla ja yritti mitään sanomatta ohjailla ikään kuin syyllistä takahuoneeseen pysähdyin ja kieltäydyin ja laitoin ostoskassin lattialle ja kuitin vartijalle hetken aikaa kuittia tutkittuaan näytti että voin mennä .ostoskassini enkä minä kiinnostanutkaa enää sen enempää,mikä lienee takahuoneessa ollut meno,herättää kysymyksiä kenen lauloja vartija lauloi.
viron securitaksen toimintatavat?
8
122
Vastaukset
- PiraattiVartija1
Eiköhän se melkein aina ole toimeksiantajan lauluja maasta riippumatta.
- mm7755
Mää Mää...täällä tämä kannattaa itkeä tietysti! ota yhteyttä Pärnun Securitakseen äläkä täällä käy määkimässä kohteluasi!
- muuuuuu
Samanlaisia vajakkeja tuntuu vartijat olevan maasta riippumatta.
- VajakkiSanoiToiselle
No eipä ole kyllä Sinunkaan älynlahjoissasi paljoa hurraamista, idiootti
- ssssssssssssssssssssssss
Ja kommenteistahan huomaa että oikeessahan oli laulut
- älävalita
Olisit käynyt Pärnun Maximassa!
- arere
mitä varastit? ei ne hälytinportit itekseen laulele.
- Alaa_nähnyt
Kyllä ne laulelee. Ottaa häiriötä vaikka mistä.
Kerran menin kohteeseen ja sattumalta jonkun venäläisen emännän kohdalla alkoi soimaan. Oli ilme ihan helvetin pelästynyt. Oli hämillään kun olin niin rento ja päästin menemään kun asian olin selvittänyt. Olisikohan kotimaassa ollut vähän eri systeemit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321614- 391526
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601286- 681275
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2011047Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2651036- 691034
- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16880Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106858