Miten kauko-ohjaimesta loppuva paristo oireilee? Lyheneekö toimintasäde vai lakkaako välillä avaamasta ovia? Ei äsken toiminut kauko-ohjaimesta, manuaalisesti ovesta avaamalla keskuslukitus toimi. Ajoin, kävin kaupassa ja palasin, ja nyt toimi taas kaukosäätimellä. Vielä tämän jälkeenkin on toiminut, olen rämpännyt lukkoon, auki, lukkoon, auki... toimii. Onko paristo menossa jos alkaa tällä tavoin temppuilla?
Paljonkohan pariston vaihdattaminen maksaa? Ohjekirjassa on toki ohjeet tähän, mutta en uskalla lähteä itse tuota avaamaan! Ohjekirjassa ei lue, täytyykö avain jotenkin aktivoida tms pariston vaihdon jälkeen?
Miten loppuva avaimen paristo oireilee?
8
4963
Vastaukset
- ettänuin
Mikähän kulkine kyseessä? Ainakin itse vaihdoin -13 vuosimallin C-Maxin kauko-ohjaimeen patterin ilman ongelmia. Kuori varovasti auki, patteri pois ja uusi tilalle. Turhaan ei kannata vain lääppiä rasvaisilla sormilla tuon uuden pariston kosketuspintoja eli reinoilta ote patterista (littanasta nappiparistosta kyse). Vanhan
teho van heikkeni ja lopetti toimimasta. Ei tosiaankaan mikään ihmeellinen homma. Jokin ohut muovi käikäle vain hyvä olla millä raottaa tuon avaimen kuoret erilleen. Focus 04 ajoittainen toimimattomuus saattaa johtua liasta jota on pariston kontakteista. Vanupuikolla kun puhdistaa niin toimii taas. Pariston voi mitata, jännite pitää olla 3volttia.
Uudessa focuksessa ajotietokone ilmoittaa pariston vaihtotarpeesta.
Ilmoitus tulee kun jännite on pudonnut 2,5 volttiin.
paristoksi suositellaan panasonic cr2032 paristoa.Kyllä, toimintasäteen lyheneminen on merkki pariston vaihtotarpeesta. Helppo vaihtaa itsekkin, mutta esim. pikasuutarissa homma hoituu n. 14€. Sekä tietysti oman automerkin huollossa.
- C180Kompressor
14€.... huh
Paristo maksaa noin euron, todella helppo vaihtaa itsekin.
- suitsaitsaippualla
Toimintasäde lyhenee, ei toimi ensi painalluksella, saa napsutella useita kertoja, välillä ei toimi ollenkaan - siinä niitä oireita.
Helppo vaihtaa itsekin. Olen varmaankin 4-5 kertaa vaihtanut nappeja eri foordeihin. - Minulla_ainakin
tulee Lexun kojetaulun näyttöön ilmoitus että paristo täytyy vaihtaa. Menin merkkiliikkeeseen jossa varaosamies pyysi heti maksutiskille. Ennen kuin ehdin maksaa (2.50) oli paristo jo vaihdettu. Operaatio kesti pari minuuttia ja oli äärimmäisen kohteliasta. Tosin niinhän se näkyy olevan Suomessakin.
- Radiohäiriöitä
Joku lähetin samalla taajuudella häiritsee kauko-ohjainta.
- batteryvolt
patteri loppumassa,kannattaa vaihtaa äkkiä,silloin ei tarvitse koodailla muistin loputtua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851