Kesäheilatestin tulos: Päivi Räsänen.

Bassonsoittaja

Vastasin tosi tarkasti ja harkiten iltapäivälehden kysymyksiin.

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

      Ai olisit laittanut linkin tiedä kenet olisin saanu kokolle.

    • kiintoisaa

      Minä heilastelen Arttu Viskarin kanssa tänä kesänä.

    • ent.siivoojaparka

      Se testi on ehkä tarkoitettu sitten vain niille, joilla oli heila helluntaina? Minun on turha testata.

      • maailmanihaninmies1

        Sulle löytyy heila täältä.


      • siilimuori

        Oho, kukas noista miehistä ois siivoojaparalle sopeva?


      • yleinen
        siilimuori kirjoitti:

        Oho, kukas noista miehistä ois siivoojaparalle sopeva?

        Yleismies.


      • silimuori
        yleinen kirjoitti:

        Yleismies.

        :D. Ois hauska kuulla perustelut miksi juuri hän?


      • ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

        Oho, kukas noista miehistä ois siivoojaparalle sopeva?

        Se on nyt myöhäistä miettiä enää. Kun ei sitä ollut helluntaina, niin ei koko kesänä. Niin selvittiin vielä tämäkin kesä. Se on tuo helluntai se ratkaiseva. Silloin kun älyää pysyä tiiviisti peiton alla piilossa, niin saa huokaista helpotuksesta taas vuodeksi eteenpäin.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Se on nyt myöhäistä miettiä enää. Kun ei sitä ollut helluntaina, niin ei koko kesänä. Niin selvittiin vielä tämäkin kesä. Se on tuo helluntai se ratkaiseva. Silloin kun älyää pysyä tiiviisti peiton alla piilossa, niin saa huokaista helpotuksesta taas vuodeksi eteenpäin.

        Jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena on kaksi.


      • ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

        Jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena on kaksi.

        Jaa, no en minä ole kymmeniin vuosiin ollut niin humalassa, että olisin tuplana nähnyt.


    • siilimuori

      Miksää paat otikon perrään perrään pisteen?

      • siiilimuori

        siis otsikon?


      • 1eero
        siiilimuori kirjoitti:

        siis otsikon?

        Jos näätte mut juhannuksena daamin seurassa hän on Bea Toivonen pikkasen horjuen minuun nojaten lääpällään.


      • bessie-

        Kommentoin, vaikka en tällä kertaa olekaan pisteen laittaja.

        Miksi kysyt tuollaista asiaa? Ja joo, tiedetään tiedetään, yleensä ei laiteta, mutta oletko sitä mieltä että otsikon jälkeen ei koskaan saisi laittaa pistettä ja jos olet niin miksi?


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Jos näätte mut juhannuksena daamin seurassa hän on Bea Toivonen pikkasen horjuen minuun nojaten lääpällään.

        :D Kuka on Bea Toivonen?


      • siilimuori
        bessie- kirjoitti:

        Kommentoin, vaikka en tällä kertaa olekaan pisteen laittaja.

        Miksi kysyt tuollaista asiaa? Ja joo, tiedetään tiedetään, yleensä ei laiteta, mutta oletko sitä mieltä että otsikon jälkeen ei koskaan saisi laittaa pistettä ja jos olet niin miksi?

        En ole sitä mieltä ettei saisi laittaa pistettä. Pisti silmään vain. Kun jotkut rekatutkin joskus.


      • siilimuori
        siilimuori kirjoitti:

        :D Kuka on Bea Toivonen?

        Ja lisään vielä että juhannusaattoaamuna minuun nähdään nojaavan monta eri miestä, etten sanoisi sotaveteraanejakin :). Eivät ehkä lääpällään mutta kiitollisina.


      • bessie-
        siilimuori kirjoitti:

        En ole sitä mieltä ettei saisi laittaa pistettä. Pisti silmään vain. Kun jotkut rekatutkin joskus.

        Kysyinkin lähinnä sitä, että miksi, missä mielessä, se pisti silmääsi? Sitä, miten rekatut tähän asiaan liittyvät, sitä en ymmärrä ollenkaan?


      • siilimuori
        bessie- kirjoitti:

        Kysyinkin lähinnä sitä, että miksi, missä mielessä, se pisti silmääsi? Sitä, miten rekatut tähän asiaan liittyvät, sitä en ymmärrä ollenkaan?

        Vastasin siihen mitä kysyit, en voi mitää jos et ymmärtänyt. En ala tikusta tai rautalangasta vääntämään.


      • bessie-
        siilimuori kirjoitti:

        Vastasin siihen mitä kysyit, en voi mitää jos et ymmärtänyt. En ala tikusta tai rautalangasta vääntämään.

        Nooh, oikeastaan et vastannut varsinaiseen kysymykseeni.
        Mutta, niin aina...


      • siilimuori
        bessie- kirjoitti:

        Nooh, oikeastaan et vastannut varsinaiseen kysymykseeni.
        Mutta, niin aina...

        Vastasinpas. Lueppas uudelleen. Kyllä se vastaus sieltä tekstistä löytyy.


      • bessie-
        siilimuori kirjoitti:

        Vastasinpas. Lueppas uudelleen. Kyllä se vastaus sieltä tekstistä löytyy.

        Luepas itse uudelleen.

        Tai no, minäpä kysyn uudelleen. Miksi otsikon piste "pisti silmääsi"?


      • siilimuori
        bessie- kirjoitti:

        Luepas itse uudelleen.

        Tai no, minäpä kysyn uudelleen. Miksi otsikon piste "pisti silmääsi"?

        No toistan. Yleensä otsikossa ei ole pistettä. Ja jotkut rekatutkin täällä käyttävät. Minusta saa olla. Riittikö?vai kaipaatko syvempääkin analyysiä ;)?


      • bessie-
        siilimuori kirjoitti:

        No toistan. Yleensä otsikossa ei ole pistettä. Ja jotkut rekatutkin täällä käyttävät. Minusta saa olla. Riittikö?vai kaipaatko syvempääkin analyysiä ;)?

        Voihan pisteen käyttämisestä keskustella kevyestikin, en minä mitään syvempää analyysia kaipaa?

        Sinun silmääsi pisti yksi määrätty piste, ja se taas pisti minun silmääni. Ei ikkäänkuin tuntunut sopevalta mikäli kirjoitit viestisi huomautukseksi 'pistevirheestä', siksi kysyin.

        Tällaisella keskustelupalstalla otsikon paikalle tuleva teksti ei ensinnäkään läheskään aina ole otsikko. Ja vaikka olisikin, niin keskustelupalstalla ei ole tarpeen edellyttää kaikkien sääntöjen noudattamista, sanomalehtien otsikot ja ammatikseen kirjoittavat ovat ihan eri asia. Olisi tietysti hyvä, että täälläkin otsikosta kävisi ilmi tekstin aihe.

        Kysymys voi olla myös tyylikeinosta, esim. tarkoituksesta selventää kirjoituksen sävyä. Kun itse laitan pisteen otsikon perään, niin useimmiten taidan haluta korostaa että lakoninen toteamukseni on kuivahkon huumorin sävyttämä.
        Toimiiko tarkoittamallani tavalla, luultavasti ei, mutta ehkä sentään joku joskus ymmärtää joten otan 'riskin'.


    • ö-Öö

      Jos tekee mainoksen, kannattaisi ehkä harkita, että mitä niinkuin mainostaa. Eli tarkoittiko aloituksesi, että mainostat räsäskää, vaiko jotain lehteä?

      =DW=

      • mainostinlehteä

        " Kahdet lasit yksien hinnalla"


      • ö-Öö
        mainostinlehteä kirjoitti:

        " Kahdet lasit yksien hinnalla"

        Otsikossa räsäskän nimi, aloituslauseessa ei lehden, jossa po. testi, nimeä. Mutta hyvähän tuo, että kerroit kyseessä olevan mainoksen, siitä pieni plussa, muuten mainoksesi perseestä.

        =DW=


    • HeilatelemaanKesään

      No kerrohan meille, mitä sinä sen kesäheilasi kanssa tekisit ja miten viettäisitte kesää.

    • LinkkiLinkkiLii

      Tällaiseesn juttuun pitäisi lisätä linkki, jos haluaa keskustella aiheesta.

      • DeejaWEEmuahhahah

        En uskalla linkittää, sattuu vielä ÖööööÖ näkemään.


    • Viatonsivullinen

      Mä tein jonkin vanhan, kai viimekesäisen, mut ei se haittaa.
      Tuli nimittäin Elastinen, mä olenkin aina ihaillut sitä.
      Meillä on terveet elämäntavat, molemmilla.

    • tökerö1

      Antti Reini(viime vuoden testi)

      • tuhero2

        Eikö mies joka ei ole käynyt teatterikorkeakoulua kelpaa ?


    • Päivifani

      Päivi Räsänen on aivan ihastuttava nainen. En tosin ole osallistunut mihinkään keltaisen lehdistön kyselyyn, mutta mutuna tuntuu siltä. Olen uskomuksiltani täysi pakana, enkä ole koskaan äänestänyt vaaleissa kristillistä puoluetta, mutta Päiviä olen ihaillut aina, hänessä on sitä jotain, johtuu varmaankin molempien ikiaikaisista Hämäläisjuurista.

    • Toki tein testin ja kahdesti,
      eka kerralla tuli kesäheilaksi Timo Soini, polttaisimme kuulemma rahamme raveissa,
      toka kerralla heilastelisin kanssa Aki Palsanmäen, en edes heti tunnistanut miestä nimestä kirpputori keisariksi, hänen kanssaan kiertäisimme siis kirpputoreja.

      Molemmat ovat miehiä, joilla sana hallussa, kesä menisi rattoisasti, vaikeaa valita,
      toisaalta helppo, tieteskin Timon Soinin kanssa raveihin.
      Enemmän viihdyn ravien tunnelmassa kuin vanhojen tavarain seassa huutokaupoissa.

    • jouhet

      Minäkin ihan huvikseni tein testin ja minulle kaveriksi laittoivat Erkki Tuomiojan, Hah.! No, eipä mitään, myös mikä soitin minulle sopisi, siinä sitten Bassoa tarjosi.
      Entä, jos olisin joku eläin, niin sitten tuli, että, olisin hevonen!! Viisas eläin.
      Kyllähän minä hevosista pidän, ihan pinestä saakka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe