Kesäheilatestin tulos: Päivi Räsänen.

Bassonsoittaja

Vastasin tosi tarkasti ja harkiten iltapäivälehden kysymyksiin.

36

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1eero

Ai olisit laittanut linkin tiedä kenet olisin saanu kokolle.

• kiintoisaa

Minä heilastelen Arttu Viskarin kanssa tänä kesänä.

• ent.siivoojaparka

Se testi on ehkä tarkoitettu sitten vain niille, joilla oli heila helluntaina? Minun on turha testata.

• maailmanihaninmies1

Sulle löytyy heila täältä.

• siilimuori

Oho, kukas noista miehistä ois siivoojaparalle sopeva?

• yleinen
        siilimuori kirjoitti:

Yleismies.

• silimuori
        yleinen kirjoitti:

Yleismies.

:D. Ois hauska kuulla perustelut miksi juuri hän?

• ent.siivoojaparka
        siilimuori kirjoitti:

Se on nyt myöhäistä miettiä enää. Kun ei sitä ollut helluntaina, niin ei koko kesänä. Niin selvittiin vielä tämäkin kesä. Se on tuo helluntai se ratkaiseva. Silloin kun älyää pysyä tiiviisti peiton alla piilossa, niin saa huokaista helpotuksesta taas vuodeksi eteenpäin.

• eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Se on nyt myöhäistä miettiä enää. Kun ei sitä ollut helluntaina, niin ei koko kesänä. Niin selvittiin vielä tämäkin kesä. Se on tuo helluntai se ratkaiseva. Silloin kun älyää pysyä tiiviisti peiton alla piilossa, niin saa huokaista helpotuksesta taas vuodeksi eteenpäin.

Jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena on kaksi.

• ent.siivoojaparka
        eppu2 kirjoitti:

Jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena on kaksi.

Jaa, no en minä ole kymmeniin vuosiin ollut niin humalassa, että olisin tuplana nähnyt.

• siilimuori

Miksää paat otikon perrään perrään pisteen?

• siiilimuori

siis otsikon?

• 1eero
        siiilimuori kirjoitti:

siis otsikon?

Jos näätte mut juhannuksena daamin seurassa hän on Bea Toivonen pikkasen horjuen minuun nojaten lääpällään.

• bessie-

Kommentoin, vaikka en tällä kertaa olekaan pisteen laittaja.

Miksi kysyt tuollaista asiaa? Ja joo, tiedetään tiedetään, yleensä ei laiteta, mutta oletko sitä mieltä että otsikon jälkeen ei koskaan saisi laittaa pistettä ja jos olet niin miksi?

• siilimuori
        1eero kirjoitti:

Jos näätte mut juhannuksena daamin seurassa hän on Bea Toivonen pikkasen horjuen minuun nojaten lääpällään.

:D Kuka on Bea Toivonen?

• siilimuori
        bessie- kirjoitti:

Kommentoin, vaikka en tällä kertaa olekaan pisteen laittaja.

Miksi kysyt tuollaista asiaa? Ja joo, tiedetään tiedetään, yleensä ei laiteta, mutta oletko sitä mieltä että otsikon jälkeen ei koskaan saisi laittaa pistettä ja jos olet niin miksi?

En ole sitä mieltä ettei saisi laittaa pistettä. Pisti silmään vain. Kun jotkut rekatutkin joskus.

• siilimuori
        siilimuori kirjoitti:

:D Kuka on Bea Toivonen?

Ja lisään vielä että juhannusaattoaamuna minuun nähdään nojaavan monta eri miestä, etten sanoisi sotaveteraanejakin :). Eivät ehkä lääpällään mutta kiitollisina.

• bessie-
        siilimuori kirjoitti:

En ole sitä mieltä ettei saisi laittaa pistettä. Pisti silmään vain. Kun jotkut rekatutkin joskus.

Kysyinkin lähinnä sitä, että miksi, missä mielessä, se pisti silmääsi? Sitä, miten rekatut tähän asiaan liittyvät, sitä en ymmärrä ollenkaan?

• siilimuori
        bessie- kirjoitti:

Kysyinkin lähinnä sitä, että miksi, missä mielessä, se pisti silmääsi? Sitä, miten rekatut tähän asiaan liittyvät, sitä en ymmärrä ollenkaan?

Vastasin siihen mitä kysyit, en voi mitää jos et ymmärtänyt. En ala tikusta tai rautalangasta vääntämään.

• bessie-
        siilimuori kirjoitti:

Vastasin siihen mitä kysyit, en voi mitää jos et ymmärtänyt. En ala tikusta tai rautalangasta vääntämään.

Nooh, oikeastaan et vastannut varsinaiseen kysymykseeni.
        Mutta, niin aina...

• siilimuori
        bessie- kirjoitti:

Nooh, oikeastaan et vastannut varsinaiseen kysymykseeni.
        Mutta, niin aina...

Vastasinpas. Lueppas uudelleen. Kyllä se vastaus sieltä tekstistä löytyy.

• bessie-
        siilimuori kirjoitti:

Vastasinpas. Lueppas uudelleen. Kyllä se vastaus sieltä tekstistä löytyy.

Luepas itse uudelleen.

Tai no, minäpä kysyn uudelleen. Miksi otsikon piste "pisti silmääsi"?

• siilimuori
        bessie- kirjoitti:

Luepas itse uudelleen.

Tai no, minäpä kysyn uudelleen. Miksi otsikon piste "pisti silmääsi"?

No toistan. Yleensä otsikossa ei ole pistettä. Ja jotkut rekatutkin täällä käyttävät. Minusta saa olla. Riittikö?vai kaipaatko syvempääkin analyysiä ;)?

• bessie-
        siilimuori kirjoitti:

No toistan. Yleensä otsikossa ei ole pistettä. Ja jotkut rekatutkin täällä käyttävät. Minusta saa olla. Riittikö?vai kaipaatko syvempääkin analyysiä ;)?

Voihan pisteen käyttämisestä keskustella kevyestikin, en minä mitään syvempää analyysia kaipaa?

Sinun silmääsi pisti yksi määrätty piste, ja se taas pisti minun silmääni. Ei ikkäänkuin tuntunut sopevalta mikäli kirjoitit viestisi huomautukseksi 'pistevirheestä', siksi kysyin.

Tällaisella keskustelupalstalla otsikon paikalle tuleva teksti ei ensinnäkään läheskään aina ole otsikko. Ja vaikka olisikin, niin keskustelupalstalla ei ole tarpeen edellyttää kaikkien sääntöjen noudattamista, sanomalehtien otsikot ja ammatikseen kirjoittavat ovat ihan eri asia. Olisi tietysti hyvä, että täälläkin otsikosta kävisi ilmi tekstin aihe.

Kysymys voi olla myös tyylikeinosta, esim. tarkoituksesta selventää kirjoituksen sävyä. Kun itse laitan pisteen otsikon perään, niin useimmiten taidan haluta korostaa että lakoninen toteamukseni on kuivahkon huumorin sävyttämä.
        Toimiiko tarkoittamallani tavalla, luultavasti ei, mutta ehkä sentään joku joskus ymmärtää joten otan 'riskin'.

• ö-Öö

Jos tekee mainoksen, kannattaisi ehkä harkita, että mitä niinkuin mainostaa. Eli tarkoittiko aloituksesi, että mainostat räsäskää, vaiko jotain lehteä?

=DW=

• mainostinlehteä

" Kahdet lasit yksien hinnalla"

• ö-Öö
        mainostinlehteä kirjoitti:

" Kahdet lasit yksien hinnalla"

Otsikossa räsäskän nimi, aloituslauseessa ei lehden, jossa po. testi, nimeä. Mutta hyvähän tuo, että kerroit kyseessä olevan mainoksen, siitä pieni plussa, muuten mainoksesi perseestä.

=DW=

• HeilatelemaanKesään

No kerrohan meille, mitä sinä sen kesäheilasi kanssa tekisit ja miten viettäisitte kesää.

• LinkkiLinkkiLii

Tällaiseesn juttuun pitäisi lisätä linkki, jos haluaa keskustella aiheesta.

• DeejaWEEmuahhahah

En uskalla linkittää, sattuu vielä ÖööööÖ näkemään.

• Viatonsivullinen

Mä tein jonkin vanhan, kai viimekesäisen, mut ei se haittaa.
      Tuli nimittäin Elastinen, mä olenkin aina ihaillut sitä.
      Meillä on terveet elämäntavat, molemmilla.

• tökerö1

Antti Reini(viime vuoden testi)

• tuhero2

Eikö mies joka ei ole käynyt teatterikorkeakoulua kelpaa ?

• Päivifani

Päivi Räsänen on aivan ihastuttava nainen. En tosin ole osallistunut mihinkään keltaisen lehdistön kyselyyn, mutta mutuna tuntuu siltä. Olen uskomuksiltani täysi pakana, enkä ole koskaan äänestänyt vaaleissa kristillistä puoluetta, mutta Päiviä olen ihaillut aina, hänessä on sitä jotain, johtuu varmaankin molempien ikiaikaisista Hämäläisjuurista.

• Toki tein testin ja kahdesti,
      eka kerralla tuli kesäheilaksi Timo Soini, polttaisimme kuulemma rahamme raveissa,
      toka kerralla heilastelisin kanssa Aki Palsanmäen, en edes heti tunnistanut miestä nimestä kirpputori keisariksi, hänen kanssaan kiertäisimme siis kirpputoreja.

Molemmat ovat miehiä, joilla sana hallussa, kesä menisi rattoisasti, vaikeaa valita,
      toisaalta helppo, tieteskin Timon Soinin kanssa raveihin.
      Enemmän viihdyn ravien tunnelmassa kuin vanhojen tavarain seassa huutokaupoissa.

• jouhet

Minäkin ihan huvikseni tein testin ja minulle kaveriksi laittoivat Erkki Tuomiojan, Hah.! No, eipä mitään, myös mikä soitin minulle sopisi, siinä sitten Bassoa tarjosi.
      Entä, jos olisin joku eläin, niin sitten tuli, että, olisin hevonen!! Viisas eläin.
      Kyllähän minä hevosista pidän, ihan pinestä saakka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe