Onko kenelläkään tietoa tai ehdotusta, mitä voisin tehdä.
Sähköpostipalvelimeen ei pääse, eikä mistään löydy tietoa, mihin voisin tehdä vikailmoituksen. Onko "firma" joku kusetutushomma vaiko mafian organisoima?
Voisiko pavelun toimimattomuudesta tehdä rikosilmoituksen? Meinaan, että joitakin vuosia sitten, kun palvelua tarjottiin, niin asiakkaalle luvattiin ilmainen, toimiva ja luotettava palvelu.
KANSALAISEN SÄHKÖPOSTI
8
134
Vastaukset
- toimiiaina
www.gmail.com
Toimii aina toisin kuin nämä humpuukkisähköpostit. - pelena
kukahan palveusta vastaa? tukeeko valtio jotain kautta tätä toimintaa? Kuka valvoo, viestintävirastoko? sääli, vaikutti alkuvuosina tomivalta.
- raivostunut
Mä oon täällä aivan hermona, kun työjutut menee siihen sähköpostiin ja nyt se on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Viimeksi juuri lupasivat että on luotettava jne. että ei tule käyttökatkoja asiakkaiden tietämättä. Viimeksi kun ei toiminut vkoon, mutta tuli sentään herja!
No jos tämä nyt on yksityishenkilön tarjoama juttu niin tuskin pilaa juhannustaan. Katsoo sitten ensi viikolla jos se vaikka boottaa sen serverin, ellei se ole rikki.
Ymmärtääkseni kyse on yksityishenkilön tarjoamasta ilmaisesta postista kun ainakin tuo "tamperelainen.org" ja "espoolainen.com" domain kuuluvat henkilölle joka asuu Lauttasaaressa kerrostalossa.
Ilmaista palvelua ei kuluttajansuojalaki koske, että olisi kannattanut maksaa.
Lakipykäliä tulee siinä vaiheessa kun puhutaan yli 5000 käyttäjän sähköposteista ja nekin koskee teleyrityksiä.- Vantaallas
Ei myöskään kansalaisen sähköposti "vantaalainen" toimi, eikä ole tiedossa vikailmoitusnumeroa. Kun otin aikoinaan tuon s-postin yhdellä tietokonekurssilla, kurssin vetäjä sanoi, että se on Suomen Postin ylläpitämä. Myöhemmin ilmeni, ettei ollutkaan postin juttu.
Kyllä löytyy:
Registrant Name: RISTO AHOKAS
Registrant Organization: YKSITYINENOMISTAJA
Registrant Street: SRKINIEMENTIE15C53
Registrant City: HELSINKI
Registrant State/Province:
Registrant Postal Code: 00210
Registrant Country: FI
Registrant Phone: 0405300022
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax:
Registrant Fax Ext:
Registrant Email: [email protected]
Tosiaankin, on sitten yksityishenkilön oma domainin tietojen mukaan. Tämä palvelu lienee Riston harrastus tuon mukaan. Mutta, googlettaminen kertoi tällaista:
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/oy-juria-ab/17255528/yleiskuva
Tämän mukaan kyseessä voi myös olla pöytälaatikkofirma joka käyttää Riston omistamia domaineja. Eli jos tämä on Juria Oy niin rekistereiden mukaan siellä ei ole ketään töissä.
- Bebo
Numerosta 0405300022 tavoittaa, ja sain sieltä apuja, sähköposti toimii taas. Ilmeisesti ollut jotain teknistä ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2415517Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k263930Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182324Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852182Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481431Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611279Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321182Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1261082- 36954
- 164846