Trollhättan is back

Trullhottan

EEHHEHHHEEEHHEE TORLLAN HAPBO HOTELLISTTA ARMEIJOITA OON 2V WAMAMENN MUN NIMI ON INLÖWE JA KINUKSKIKAKKA ON MUN KÄYTÄJÄ ÖÖÖÖÖÖÖÖ

19

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gjena

      Nikkivarkaat, yrittäkää edes.

      *naamapalmu*

      • Gjena

        TAI SIIS ÄLKÄÄ SITTENKÄÄN YRITTÄKÖ!!!!
        OOTTE NNIIN KAKKAAA!!!!!


      • Gjena
        Gjena kirjoitti:

        TAI SIIS ÄLKÄÄ SITTENKÄÄN YRITTÄKÖ!!!!
        OOTTE NNIIN KAKKAAA!!!!!

        *hyvin syvä huokaus*

        Mihin katosivat oikea trollhättän, preppertowvz, jyyrgen ja keitä muita sankareita täällä nyt joskus olikaan?

        Viesti ei edes ole hauska. Pissa&kakka -jutut ovat hauskoja ala-asteella. Huumori voi olla laadukastakin (tai edes luovaa)

        Kasva, yritä edes pieni.


    • Habboseteli

      Mitä vittua? Habbo hotelli vuonna 2015? Ihme on tapahtunut

    • trullhottan

      Olen oikea trollhättan

      • kinuskikakku_

        Olet oikea minäääh moi vaan taas kerran :)


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Olet oikea minäääh moi vaan taas kerran :)

        Moi vaa munki puolesta.. oon sit hiukan muuttunut ja.. niin sunki pitäs olla mut valehtelit meille kaikille!! >:(


      • kinuskikakku_
        No_problem kirjoitti:

        Moi vaa munki puolesta.. oon sit hiukan muuttunut ja.. niin sunki pitäs olla mut valehtelit meille kaikille!! >:(

        Hei nyt tajusin! Toi trollhättan on minäääh ja se sano olevansa käyttäjältään "kinuskikakka" eli siis kinuskikakku, alkuperänen kinuskikakku on jo rekisteröity ja se on minäääh! yhessä kessassa jossa minäääh sano muuttuneensa nii mä aloin puhuu jotai et niin monet käyttää täällä mun nimi merkkiä nii sit joku mun nimimerkillä sano jotai et hei rekataan nää nopeest ennen ku kukaa muu ehtii tai jtn :D ja sit mun mielestä se kuulosti epäilyttävän paljon tältä "trolli-minääähiltä" ja sanoinki sen ääneen siinä kessassa ja sit muutama päivä myöhemmin minäääh oli rekattu xd toi on oikeesti niin selvä kaikki stemmaa oikeesti minäääh ei sun tarvi enää mitään salailla tuu joo sieltä kaapistas ulos hei :DD ja vielä muistan ku joskus aikoinaan kirjotin johonkin kessaan et nyt joku pahin trolli voi kirjottaa nimimerkilläni mitä vaan ja tässä tapauksessa sehän varmasti on minäääh eli yhtäsuurikuin............. Trollhättan omg


    • SorinyvaamutmäoonInlöwe

      Haista sinä nyt xd et oo InLöwe

    • trullhottan

      Joo kinuskikakku ja inlöwe on oikeesti mun käyttäjiä ja oon trollannu teitä jo puol vuotta EHEHEHEEHEHE XDD

      • kinuskikakku_

        :o tyhmä minäääh! :D


    • trollitvittuun

      Vitun paskaa painukaa vitun trollaajat helvettiin täältä

      • kinuskikakku_

        Hiihii xdxd


      • Gjena

        Tänne ei jäisi sitten enää ketään...


      • trollitvittuun

        Jäis


      • Gjena
        trollitvittuun kirjoitti:

        Jäis

        No tietenkin, jos vitun trollaajat lähtee niin kyrvän trollaajat jää?


    • aaaaayhgtsr

      Mutta jos merkuriuksen vavahteleminen on merkki howard webbin olemattoman mulletin kasvukaudesta per nokka ja neljännes maailman kolmasosasto numero seitenkytä nelonen jatkoi muropakettien likaamista keisarin tuskaisella olemuksella tinttien kylässä jakso 33 jallua

    • kinuskipaska69

      JOO SIINS VOOO N ROLLANNU HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA MUNKI PYLYSÄ OB KAKKA OROPDPFLLFÖF

      • kinuskikakku_

        JUU SIIS JOO ET MÄ NIINKU TYYLII NIINKU EN SIIS OO NIINKU EES HABBO HOTELLIS :'DD ps. Mul ei oo perseessä paskaa :DD Juu ja mä oon tällane lissu vuodelt 2004 niinku tyylii mä oon aik cooli tällee et mikä on ees habbo hotelli mikä on paska (:'DD) mikä on pershe (:'DD |D) Fanittakaa mua seurailkaa mua instas jaa kommentoikaa kuvii ja tykkäilkää... mikä hitsi on ees insta :d no käykää sit faces no ei hitsi mikä vittu seki on :DD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe