EEHHEHHHEEEHHEE TORLLAN HAPBO HOTELLISTTA ARMEIJOITA OON 2V WAMAMENN MUN NIMI ON INLÖWE JA KINUKSKIKAKKA ON MUN KÄYTÄJÄ ÖÖÖÖÖÖÖÖ
Trollhättan is back
19
<50
Vastaukset
- Gjena
Nikkivarkaat, yrittäkää edes.
*naamapalmu*- Gjena
TAI SIIS ÄLKÄÄ SITTENKÄÄN YRITTÄKÖ!!!!
OOTTE NNIIN KAKKAAA!!!!! - Gjena
Gjena kirjoitti:
TAI SIIS ÄLKÄÄ SITTENKÄÄN YRITTÄKÖ!!!!
OOTTE NNIIN KAKKAAA!!!!!*hyvin syvä huokaus*
Mihin katosivat oikea trollhättän, preppertowvz, jyyrgen ja keitä muita sankareita täällä nyt joskus olikaan?
Viesti ei edes ole hauska. Pissa&kakka -jutut ovat hauskoja ala-asteella. Huumori voi olla laadukastakin (tai edes luovaa)
Kasva, yritä edes pieni.
- Habboseteli
Mitä vittua? Habbo hotelli vuonna 2015? Ihme on tapahtunut
- trullhottan
Olen oikea trollhättan
- kinuskikakku_
Olet oikea minäääh moi vaan taas kerran :)
- No_problem
kinuskikakku_ kirjoitti:
Olet oikea minäääh moi vaan taas kerran :)
Moi vaa munki puolesta.. oon sit hiukan muuttunut ja.. niin sunki pitäs olla mut valehtelit meille kaikille!! >:(
- kinuskikakku_
No_problem kirjoitti:
Moi vaa munki puolesta.. oon sit hiukan muuttunut ja.. niin sunki pitäs olla mut valehtelit meille kaikille!! >:(
Hei nyt tajusin! Toi trollhättan on minäääh ja se sano olevansa käyttäjältään "kinuskikakka" eli siis kinuskikakku, alkuperänen kinuskikakku on jo rekisteröity ja se on minäääh! yhessä kessassa jossa minäääh sano muuttuneensa nii mä aloin puhuu jotai et niin monet käyttää täällä mun nimi merkkiä nii sit joku mun nimimerkillä sano jotai et hei rekataan nää nopeest ennen ku kukaa muu ehtii tai jtn :D ja sit mun mielestä se kuulosti epäilyttävän paljon tältä "trolli-minääähiltä" ja sanoinki sen ääneen siinä kessassa ja sit muutama päivä myöhemmin minäääh oli rekattu xd toi on oikeesti niin selvä kaikki stemmaa oikeesti minäääh ei sun tarvi enää mitään salailla tuu joo sieltä kaapistas ulos hei :DD ja vielä muistan ku joskus aikoinaan kirjotin johonkin kessaan et nyt joku pahin trolli voi kirjottaa nimimerkilläni mitä vaan ja tässä tapauksessa sehän varmasti on minäääh eli yhtäsuurikuin............. Trollhättan omg
- SorinyvaamutmäoonInlöwe
Haista sinä nyt xd et oo InLöwe
- trullhottan
Joo kinuskikakku ja inlöwe on oikeesti mun käyttäjiä ja oon trollannu teitä jo puol vuotta EHEHEHEEHEHE XDD
- kinuskikakku_
:o tyhmä minäääh! :D
- trollitvittuun
Vitun paskaa painukaa vitun trollaajat helvettiin täältä
- kinuskikakku_
Hiihii xdxd
- Gjena
Tänne ei jäisi sitten enää ketään...
- trollitvittuun
Jäis
- Gjena
trollitvittuun kirjoitti:
Jäis
No tietenkin, jos vitun trollaajat lähtee niin kyrvän trollaajat jää?
- aaaaayhgtsr
Mutta jos merkuriuksen vavahteleminen on merkki howard webbin olemattoman mulletin kasvukaudesta per nokka ja neljännes maailman kolmasosasto numero seitenkytä nelonen jatkoi muropakettien likaamista keisarin tuskaisella olemuksella tinttien kylässä jakso 33 jallua
- kinuskipaska69
JOO SIINS VOOO N ROLLANNU HABBO HOTELLISSA ARMEIJOITA MUNKI PYLYSÄ OB KAKKA OROPDPFLLFÖF
- kinuskikakku_
JUU SIIS JOO ET MÄ NIINKU TYYLII NIINKU EN SIIS OO NIINKU EES HABBO HOTELLIS :'DD ps. Mul ei oo perseessä paskaa :DD Juu ja mä oon tällane lissu vuodelt 2004 niinku tyylii mä oon aik cooli tällee et mikä on ees habbo hotelli mikä on paska (:'DD) mikä on pershe (:'DD |D) Fanittakaa mua seurailkaa mua instas jaa kommentoikaa kuvii ja tykkäilkää... mikä hitsi on ees insta :d no käykää sit faces no ei hitsi mikä vittu seki on :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472