No moi minä nyt taas täällä..se puhelin asia ei oo ihan vielä kondiksessa mutta toivottavasti on kohta :) no asiaan... elikkä tota nyt kävi sellanen juttu et ku mun kamu kerto mulle yhen aik suht salaisen jutun... ettei sitä ois saanu kertoo kellekkää mut sit aattelin et.. ku päätin kerron siitä yhelle meiän yhteiselle kamulle ku se liitty viel yhtee sen luokkalaisee nit aattelin et mun on "pakko" kertoo siit tolle toiselle (aika vittumaista käytöstä :/) no sit kerroin sanoin sille sen jutun ja sanoin sille et älä pliis kerro sille toiselle et kerroin tän sulle. Sit se sano et joo. Sit menee joitain päiviä sit se kamu joka sano mulle sen jutun nii sit kysyy multa siit et kerroinko sen jutun sille tyypille sit mä vähän epäröiden kysyn silt et mist se on saanu tietää siitä muka ja sit se sanoo et se näkee et mä valehtelen nyt ja sit mä myönsin... noh.. onneks se ei kauheesti siitä suuttunu tai se ei ainakaa sanonu niin mut enhän mä kuiteskaa tiiä... ja sit yhes vaihees se kysy mult yhtä sellasta juttuu joka olin niinku sen toisen tyypin aik salainen juttu jolle olin kertonu siitä sen toisen jutusta ja oikeesti sitku mä aattelin (ja varmaa seki toine) että nyt se on vähä ikävää et jos kerron niinku sille toiselle sen toisen jutun mut en taas sille toiselle sen toisen juttuu mutku en nyt niinku haluis juoruilla sen toisenki juttu vaikse toinen sano et se ei kertois mutku se ois taas ilkeetä sitä toista kohtaa mut se oli kans se toinen juttuki ilkeetä sitä toista kohtaan.. niin ei ois vaa pitäny sanoo mitää... mä oon ihan kauheen huono pitää salaisuuksia tästki mul on jo muutama vuos mut kerron nyt kuitenkin että mä olin kahen mun "kaverin" kanssa (ne ei oikeest ollu kovin hyvii kamui, se toinen oli kiusannu mua noin vuos sitten siitä jutusta ja viel sillonki vähäse mut sit se toinen oli ihan jees tyyppi mut jos se oli sen toisen kaa nii sit ne keksi yhes kaikkee hölmöö :) ja siis asiaan kun mä halusin tehdä niiden kanssa yhen jutun (koska en ite uskaltanu :D) nii ne ns. kiristi mua tai no enemmänki se "kiusaaja" kertoo juuri tuolla yllämainituista tytöistä toisen yhen TOSI salaisen jutun et ne vois tehä sen yhen jutun mun kaa... enhän mä sillon aatellu et kumpi ois järkevämpää juoruilla bestiksensä seläntakana vai saada haluamansa juttu (joka ei nyt ois ollu ees niin tärkee) no sit kerroin sen ja mä tehtiin se yks juttu. Ja sit viel yks et nyt oikee utelin maat ja mannut siltä toiselta tytöltä tuolta ylempää yhestä sen jutusta josta samasta mä sanoin vaa osan omaltakohdaltani (joka ei ees kerro mitää) ja lupasin etten kerro tälle mun bestikselle siitä tai kellekkään muullekkaan mutta itse sitä nyt pelkään... antkaa joitai vinkkei et miten tätä vois paremmin hallita ku oon ihan HIRRRRVEEEEEENNNN utelias ihminen mutta en oikein osaa pitää sisällä niitä juttuja kuitenkaan.. kerran kun olin tuon vähän alempana olevan ton "ei kiusaaja tytön" ja yhen meiän kamun kaa nii sit se sano et sil ois yks salaisuus.. nii sit se lisäs siihe et se ei haluis että mä kuulen sitä koska kerroin sillon kerran sen yhen jutun jonka tossa sanoin aikasemmin ja et ei oo koskaa kuullu et tää toine meiän kamu juoruilis koskaa mitää nii sit oltii niil nii sit ne meni iha eri huoneesee ku mis me oltiin ja sit mä olin vaa sillee et LoL sen siitä saa ku lavertelee :D
Nyt kyllä bituttaa...
vitunnolotyttö12v
3
<50
Vastaukset
- Gjena
Kirjakieli, yleiskieli, kappalejako...
Mitä jos sanoisit kavereillesi ihan rehellisesti, että olet todella huono pitämään salaisuuksia, mutta kuitenkin utelias. Ihan sanot sitä useinkin, niin ehkä he osaisivat itse olla kertomatta mitään maata kaatavia juttuja sinulle.- vitunnolotyttö12v
:/ hmmm... ehkä olet oikeassa...
- mmoooiii
Ok.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472