En ole mikään tietokone ihminen joten varoitus tyhmistä kysymyksistä jo näin etukäteen. Sain juuri Elisalta tarjouksen uudesta Internetti sopimuksesta DNA:n tilalle joka minulla tällä hetkellä on = 100megaa, 36€ kuussa.
Puhuivat jotain 4G langattomasta internetti yhteydestä pöytätietokoneelleni joka olisi sen 100megaa, mutta kun tuo 4G ei kerro minulle mitään ja ajatus langattomasta pelottaa. Sanoivat että kortti boxiin ja toimii langattomana. Koko juttu kuulostaa oudolta minulle, sillä 4G:stä tulee vain mieleen kännykän netti. Minulla on tällä hetkellä modeemi käytössä johdon kanssa ja tämä uusi ei tarjoa moista mahdollisuutta lainkaan. Onko tämä siis yhtä hyvä / parempi tai onko minua nyt vedätetty?
Tarjous kuulosti houkuttavalta jos kerran on myös 100megaa ja kuukausimaksu on noin 15€ halvempi DNA:han verrattuna
DNA vs Elisa 4G tarjous. Tarvitsee vastausta pian
2
143
Vastaukset
- älä_vaihda
Sua yritetään kusettaa törkeästi. Lähes poikkeuksetta johtoa pitkin tuleva yhteys on parempi kuin radioaaltoja myöten. Mainostettava nopeus 4G:lle voi olla kiinteää yhteyttä parempi, mutta täytyy olla todella lähellä tukiasemaa, jotta olisi mitään mahkuja päästä siihen nopeuteen edes hetkellisesti.
Olen tyytyväinen Elisan laajakaistaan kaapelimodeemin kautta, mutta minullekin on aika törkeästi kaupattu Elisalta tuota 4G-yhteyttä taulutietokoneen mukana. Enää en vastaa soittoihin. Hei NopeaKysymys! Kuten älä_vaihda kertoikin, tuo 100M on teoreettinen maksiminopeus. Nopeuden tavallinen vaihteluväli on 5-80 mbit/s. Suosittelen sinulle kuitenkin kokeilua, etämyynnistä tilattua laitetta ja liittymää voi vapaasti testata 14 vuorokauden ajan. Jos nopeus tuntuu liian hitaalta, voit peruuttaa sopimuksen. Laitetta kannattaa kohdella varoen, sillä jos se ei ole edelleenmyyntikelpoinen, veloitetaan käytönalenemasta maksu. Mutta minun mielestäni ei muuta kuin tilaamaan ja testaamaan :) Irtisano vanha yhteys sitten, kun toteat uuden riittävän.
Ilona/Palstatiimi
http://elisa.fi/palsta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336