Hei meillä on ollut PS3 sellainen ongelma että kun menee Storeen näytölle ilmestyy teksti "palvelua huolletaan parhaillaan" Tämän jälkeen pleikkari pitää käynnistää uudelleen. Ongelma on kestänyt jo puolisen vuotta joten en usko että on kyse huollosta. Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa ja mitä pitäisi tehdä että Storen pääsee takaisin
PS3 store ei toimi
4
1335
Vastaukset
- m01jonnnidjacs
Ketään ei vittu kiinnosta
- tmmtyyum
Yritä poistaa se sovellus ja sitten käynnistä se uudelleen.
- pökökdösssa
just niin ja just niin. hyvää juhannustrla
- klfjslfjsddl
Eikö tuosta tilanteesta pääse pois ohjaimen PS nappia painamalla ja sulkemalla sovellus sitä kautta?
Käyn hyvin harvakseltaan Storessa ja usein kun sitten käyn niin sovellus on päivitettävä ennenkuin Store aukeaa mutta kumminkin se toimii. Puolen vuoden sisällä olisinko alle 5 kertaa käynyt Storessa ja ainakin kahdesti on pitänyt päivittää se.
Ehkä ongelmasi ratkeaa poistamalla sovellus ja asentamalla se uudestaan. En nyt tässä PC:llä muista pystyikö Store sovelluksen kohdalla kolmionappia painamalla tarkistamaan sen päivitykset käynnistämättä sovellusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146